לילה טוב מקסימות שלי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב מקסימות שלי!
    בלונדי
    20/10/2007

    חזרנו מבילוי בעיר הגדולה.. היה כייף..

    יומי החל רע אך המשיך יותר טוב. הצלחתי להתעודד והלרגיש פחות גרוע...

    קרן אור- אני מצטערת לשמוע על סבתך ומאחלת לך שיהיו בך הרבה כוחות להתמודד עם כל הטלטלה הזו ועם ילדייך החולים. צר לי שגם את לא מרגישה טוב. הלוואי והכל יעבור בקרוב.

    כרוניתוש- קיבלתי את פנינותייך. תודה!! מקסימה! אני מקווה שאת בסדר שם, ללא סחרחורות. אני אענה לך מחר.. כאשר אהיה צלולה יותר.

    עולות בי מחשבות לא טובות לאחרונה. אני לא יודעת מה לחשוב ואני מקווה שהכל יהיה בסדר... אולי זו רק תקופה שתעבור, גם זה קורה.

    מקווה שיהיה לכולכן יום נעים מחר. (שלינקה- את מנצלת את השקט שמחוץ לעיר??) ותרגישו טוב, כל אחת באשר היא.

    אוהבת מאוד, והולכת למיטה...

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב מקסימות שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב, מקסימונת!

    אני
    20/10/2007


    מה שלומך הבוקר? אני מקווה שהמצב רגוע. אני שמחה שיצאת לבלות אתמול ושנהנית! את זקוקה לכך עכשיו יותר מתמיד. באשר למחשבות הרעות.... אוי ואבוי לך, בלונדי!!! תיזהרי!!! אנא ממך - העלי על הכתב את כל המחשבות הרעות ותני לנו לפרק אותן ביחד אתך. עדיף שנפרק אנו אותן, מאשר שהן יפרקו אותנו...

    שתהיה לך שבת נעימה ורגועה!

    המון אהבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אהובה!

    שלי
    21/10/2007

    מאד הצטערתי לקרוא על תחושותייך הקשות בימים אלו.
    עייפות, חוסר פרטיות, וכל מה שעבר עלייך בשבועות האחרונים הם טריגרים מצוינים לתקופה קשה... אין מה לעשות. אלו באות והולכות מידי פעם, אך כולנו חייבות ללמוד איך להתמודד עימן ולהפיק מהן לקחים חשובים להמשך.
    כתבת שאולי זה טוב שיש סביבך אנשים, כך שאין לך אפשרות לשקוע במועקה. מכירה היטב את ההרגשה הזו, אך במובן מסוים זוהי החלצות מדומה מהרגשות השליליים.
    הקושי הוא להתמודד עם המועקה, לנסות להבין מה הגורמים לה ואיך אפשר לפתור אותה, בלי לשקוע, בלי להדרדר. כלומר, לא לנסות להטביע אותה עמוק בבטן, אלא לתת לה לצוף, לתת לה ביטוי ממשי, ולא לאפשר לה להפיל אותך מטה.
    הלוואי והייתי יודעת איך עושים זאת... אני מהצוללות עמוק פנימה אל תוך המועקה. אך ברור שיש למצוא פתרון אחר.
    אז אם יש לך כוחות וזמן, כתבי לנו קצת, או אולי קודם כל כתבי לעצמך, ועצם העלאת הדברים על הכתב והשיתוף יסייע מעט.
    והכי חשוב - אם יש עם מי לדבר על כך עשי זאת, אל תשמרי בבטן. האם בעלך יודע איך את מרגישה? את וודאי חוששת להעמיס עליו כרגע את "הצרות" שלך, אך אל תשכחי - ואת אמרת לי זאת בעצמך אם איני טועה - אתם יחדיו גם ברגעים הקשים, ואני בטוחה שהוא יתעצב מאד לדעת שאת חווה כרגע קשיים שכאלו מבלי לאפשר לו לעזור לך מעט.

    יקירה, מקווה שקמת היום עם חיוך על הפנים ולב קל יותר. שיהיה לך יום מקסים, ממתינה לעידכונים.
    נשיקות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום