בוקר טוב יפות שלי!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב יפות שלי!!
    קרן אור
    21/10/2007

    היה שקט קצת אתמול...
    שלי-מה שלומך??איך היה הבילוי אצל החברים??אני מקווה שזה עשה לך טוב יותר לאלרגיות,ולמצב רוח..
    בלונדי-נעלמת יפה שלי!!מה שלומך??אני מקווה שהכול בסדר,ומצטרפת למה שכרונית כתבה לך,תעלי את התחושות על הכתב ושגרי אותן אלינו,גם אז כשעשיתי זאת בזמנו אליכן,זה מאוד עזר לי להבין דברים...אל תשארי את עצמך להתמודד לבד.אנחנו כאן בשביל זה...
    כרונית מקסימולה שלי-תודה רבה על הדאגה והאיכפתיות אין כמוך!!!מקווה שאתמול הצלחת לישון מוקדם יותר,וקמת רעננה לתחילת השבוע.
    שולחת לכן נשיקות וחיבוקים לתחילת שבוע מוצלח,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יפות שלי!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מתוקה!

    שלי
    21/10/2007

    איך את מרגישה?
    הבנתי שגם אלייך שבה האנגינה, ודווקא ברגע זה בו את אמורה לטפל בכל כך הרבה אנשים...
    כתבת שדברים לא קורים סתם - נכון, הרי גם הגוף וגם הנפש מאותתים כשהם במצוקה, ובשלב מסוים עוברים לצרחות.
    יודעת שזה קשה, או אפילו בלתי אפשרי, אך את חייבת לספק לעצמך מנוחה אמיתית כדי להפסיק את מעגל האנגינות הזה. הרי כל עוד את עובדת, מטפלת בילדים החולים, דואגת לסבתך סביב השעון, לא תחלימי באופן מלא.
    תסירי מעט עומס לכמה ימים, נראה לי שאין ברירה... ואז אולי תוך כדי מנוחה יחסית יהיה לך מעט זמן לחשוב על כל מה שעבר עלייך בתקופה האחרונה, על כל הדברים עמם את מתמודדת, ותגיעי לאיזה פורקן רגשי קטן שיקל עלייך את המשך הדרך.
    מקווה מאד שבפתח עומד לו שבוע קל יותר עם חדשות טובות בלבד...
    הרבה נשיקות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום