האם יש לי הפרעת אכילה ???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש לי הפרעת אכילה ???
    ליטל
    13/04/2010

    הי אני בת 28 ,גובה 1.56 משקל 55 ,מאז שאני זוכרת את עצמי ,גם בתקופות התיכון
    אני נוטה להחמנע ממאכלים משמינים כגון ציפס ,בורקס וכו... ברגע שיוצא לי לאכול מאכל כזה אני כועסתונגעלת עצמי ברמות של להתחיל לעשות כושר כדי שזה "לא יישאר בגוף "
    לכאורה אני כל הזמן מנסהלהראות כלפי חוץ שאני אוכלת המון והרבה פעמים שבעלי או חברה שואלים מה אכלת אני משקרת ומונה המון דברים שבחיים לא הייתי נוגעת בהם
    אני מגיעה לבית אחרי עבודה גם אם אכלתי טוב ,אני פותחת את המקרר לפני שאני מניחה את התיק ומתחילה ליישר את העוגה לטעום מהשוקולד,מהאורז,מערבבת הכל מהכל עד שיש לי כבר כאב בטן לעיתים אני מתגנבת לסירים בבית ההורים לפני שהאוכל מוכן ומנקרת מהכל...
    ולעיתים נדיריות היותר (אולי פעם בחודש ) מכניסה אצבע ומקיאה את כל הערבוביה למרות שאני מודעת לכך שזה לא מעשה תקין !!
    ניסיתי המון פעמים לאכול מסודר ונכון ,אבל אני אוהבת לטעום מהכל ולא מצליחה לעמוד בפיתויים .
    אני כבר נואשת מהמאבק היום יומי כדי להישאר במשקל הרצוי ומהעיסוק המתמיד באוכל ,תמיד יש 2 קילו שאני יורדת ועולה כמו אקורדיון.
    אני כבר עייפה ואני כותבת כאן היום אחרי שהבטחתי לעצמי שאעשה כושר בערב ופשוט אין לי כח ולכן אני כועסת על עצמי מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש לי הפרעת אכילה ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגת עלי

    ליטל
    16/04/2010

    חבל מאוד שאין התייחסות בפורום לשאלות מסוג זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מיכל

    אפרת לוי
    16/04/2010

    ראשית, אני מתנצלת על העיכוב, לא תמיד אני עונה באופן כרונולוגי. לעיתים ישנן תגובות שדורשות ממני יותר מחשבה.

    לשאלתך, האם יש לך הפרעת אכילה. אני חושבת שהנקודה העיקרית היא העיסוק הבלתי פוסק שלך סביב אוכל. את כן מצליחה לשמור על משקל תקין , אך כביכול את מסתובבת עם סוד שלא יודעים עליו
    הסוד הוא המצד אחד הכמיהה האדירה שלך לאוכל ומן הצד השני הגועל שלך ממנו.
    יתכן והעירבוביה של כל האוכל אצלך בבטן מסמלת עירבוביה רגשית שהיא בלתי נסבלת עבורך.
    זה ברור מדברייך שהעיסוק באוכל הוא ברמה רגשית. נשאלת השאלה עד כמה התפקוד שלך נפגע עקב העיסוק באוכל? האם מערכת היחסים עם בעלך נפגעת?

    אשמח לשמוע את תשובתך .

    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    רעות
    17/04/2010

    לא ,אני לא חושבת שיש קשר בין הרגלי האכילה לפגיעה בזוגיות .
    מלבד אולי העובדה שאני לא אוהבת שבעלי שואל אותי כל יום אם אכלתי ומה אכלתי בעבודה עקב דאגה
    וללא קשר להיותו מודע למצב .
    בעלי עוסק בכושר ומקפיד על תזונה נכונה(טוען שהוא מקפיד אך אינו מקפיד ממש ...) באופן תמידי בעקבות עבודתו.
    לכן הוא לעיתים מייעץ לי לא לאכול "שטויות" אלא אוכל בריא ,למרות שכשאני אוכלת שטויות הוא מצטרף אלי בכיף .
    וישנה אפשרות שעקב בעיות רגשיות שקיימות אצלי ללא ספק בעקבות גורמים שונים
    העיסוק באוכל הוא דרך מסוימת להפגין זאת כלפי חוץ .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום