בוקר טוב לכולן!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכולן!!!
    בלונדי
    21/10/2007

    מה שלום כולכן הבוקר?
    אני בסדר... קצת יותר טוב. אני לא שומרת בבטן ובעלי יודע בדיוק כל מה שעובר עלי. זה בסדר, אני לא לבד. אני בעצמי לא יודעת בדיוק מה עובר עלי... אבל יחד אנחנו מנסים לברר מה, איך ולמה... תודה! עלו לי קצת מחשבות רעות... אבל סילקתי אותן מייד. מחשבות על מחלה..! אבל אין לי רצון למחלה הזו, זה סתם משהו שעבר לי בראש וחלף כלא היה!! אל דאגה! כבר עברתי דרך ארוכה מכדי לשוב לביצה הטובענית הזו. אין כל סיכוי...

    קרן אור- סלחי לי על השתיקה היחסית לאחרונה, אני פשוט לא כל כך הייתי על הקרקע הזו... אבל אני מקווה שהכל בסדר אצלך, ומחכה לשמוע ממך.

    כרוניתוש- תודה על הדאגה. אני בסדר... יהיה בסדר. אני עוד מעט אשיב לך על המייל שלך.

    שלי- החוויה שתיארת נשמעת לי איום ונורא!! גם אני הייתי מתקפלת אם היו מנסים להחזיר אותי בתשובה, וזה כבר קרה... אז אני מבינה לחלוטין את תחושתך... אבל לפחות נהניתם בפסטיבל... כייף!

    זהו... התחיל לכן שם שבוע חדש, ואני מאחלת לכן שבוע קל ונעים ומוצלח... עם הרבה כוחות להתמודדות.

    שולחת נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי!

    אני
    21/10/2007


    איך המרגש כעת?? מקווה שיש שיפור במצב. קיבלתי את המייל שלך, ואשיב לך עליו מחר. אני שמחה שסילקת כל מחשבה חולנית מראשך. כל הכבוד!!!!! מתוקה, זה ידוע שאנחנו נמדדות רק בזמנים הקשים, ולך יש את הכוחות להילחם במה שמאיים עלייך. הכוחות שלך מצויים בך, ואלה לא סתם משפטים נדושים. הם אמיתיים. בלונדי, אני מאד מאמינה בך!!!

    אני בסדר. קצת חלשה, אבל זה יעבור. הכל יעבור... לפחות כך אומרים... בכל אופן, אני מתכוונת לפרוש מוקדם היום, מכיוון שאתמול בלילה הבטן שלי די עצבנה אותי.

    שיהיה לך לילה טוב ורגוע ורק מחשבות טובות וחלומות פז מתוקים!!!

    שלך באהבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום