בוקר אור יקירות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר אור יקירות!
    שלי
    22/10/2007

    כמעט ונרדמתי מול המחשב אתמול בלילה ולא הספקתי לאחל לכן לילה טוב.
    בלודני מתוקה - הבילוי של אתמול היה דרך לחלץ עצמי מהבית ומסכנה ממשית לנפילה. לא הייתי מסוגלת לכתוב זאת אתמול בערב, אך תכף אפרט, קודם אלייך:
    עצוב לי לשמוע שקשה לך כל כך ושהשדים חוגגים בראשך המתוק. שמחה שאת משתפת ומקווה שזה עוזר מעט. האם את מסוגלת לעקוב אחר הגורמים לתחושות הללו? האם זה משהו חיצוני, המשקל, האם את מרגישה בעוצמה רבה את העדר התרופות?
    בכל מקרה, בטוחה שאת מסוגלת לעבור גם את התקופה הזו. אל תשכחי לאן הגעת ואיזו דרך עברת. אולי חזרה לשגרה שלך בקרוב תקל עלייך.

    קרן אור יקרה - ממש דואגת לך. דברי הרופא נשמעים מאיימים מאד, אך בהחלט נראה שאין פתרון מלבד אנטיביוטיקה קטלנית.
    ברור לי שבלתי אפשרי עבורך לסגת מהכל ופשוט לנוח, אך את יודעת שבסופו של דבר המנוחה וההחלמה שלך קריטית גם עבור הילדים. הרי הם זקוקים לך בריאה וחזקה, ואת חייבת לסיים את מעגל האנגינה הזה.
    ואיך הם מרגישים השבוע?
    האם את דואגת לאכול כמו שצריך? ירידה במשקל רק תחליש אותך יותר...

    ואצלי? לא קל כל כך... החבר שוב יצא במילואים ארוכים וכבר אתמול התעורר אצלי דחף לשוב להרגלי הישנים. בשעות אחר הצהריים הרגשתי קרובה מאד לנפילה, לזלילה שלא תסתיים היטב. ואפילו לא היה איזה טריגר רציני, פשוט ההרגל הישן ו"היכולת" - אני הרי לגמרי לבד בבית...
    אז גרגרתי עימי חברה לבילוי לילי, אך גם במהלכו לא ממש נרגעתי. ואז פתאום פגשנו משהו שהיה די קרוב אלי בתקופה בה החלה המחלה... משהו שאני אוהבת מאד אך התרחקנו עם הזמן. וזו היתה תזכורת מחרידה לתקופה רחוקה.
    בדרך הביתה שוב הרגשתי כמו נרקומנית לשעבר שהולכת לשוב לסורה. קניתי לי שוקולד קטן והצלחתי לספק את הדחף של אותו הרגע מבלי להקיא.
    אך למרות ההצלחה של אתמול לא יכולה שלא לחשוש מהימים הקרובים. הרי לא יכולה לצאת כך כל ערב... חייבת ללמוד להרגיע את עצמי גם כאן בבית.

    טוב יקירות, מקווה שיהיה לכן יום נעים וקל,
    אשוב בהמשך.
    נשיקות רבות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור יקירות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה שלי!

    קרן אור
    22/10/2007

    שמחה שכתבת וסיפרת לנו על תחושותייך ורגשותייך.תקראי טוב טוב את מה שכתבת לבלונדי,ואשמח אם כשאת מרגישה לפני נפילה,תנשמי עמוק ושבי לכתוב לי.אולי זה יעזור מעט.את כבר 4 חודשים(נכון??) ללא הקאות,אל תתני לעצמך ליפול,גם אם זה אומר לצאת כל יום עם חברות עד שהחבר יחזור!(או עד שיעבור זעם...).
    ולגביי-כן,אני בחופש חלקי,הולכת לכמה שעות וחוזרת להתאושש.אין לי כבר חום,מרגישה טיפה יותר טוב.ולא,אני לא מרזה כי אני מכריחה את עצמי לאכול.
    מקווה שיהיה לנו ערב מוצלח וללא יותר מידי קשיים...
    אוהבת קרן אור
    לגביי הילדים-הבן שלי בבית,כי אתמול לאחר הירגעות בלילה הוא הקיא פתאום.אז גם הוא במחלקת "התאוששות".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קרן אור יקרה שלי!

    שלי
    22/10/2007

    ברור שאת צודקת, בכל מילה.
    צריכה לגשת למחשב ולכתוב מייד, לצאת להליכה או לחברות, ובעיקר צריכה לזכור היטב את כל הדרך שעברתי עד כה. אך זה בהחלט לא קל...
    אלו יומיים קצת מגעילים, ללא סיבה ממשית. אפילו וויתרתי על התעמלות וזה סימן רע מאד... רק גורם לי להיות יותר מתוסכלת מעצמי. כך שמחר בבוקר, בלי וויתורים, בשבע בבוקר אתייצב לשיעור.
    שמחה לשמוע שאת מרגישה מעט טוב יותר ושהצלחת לפנות זמן למנוחה.
    מאחלת לכם יום נעים במחלקת ההתאוששות... והתאוששות מלאה, כמובן!
    נשיקות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה שלי!

    קרן אור
    22/10/2007

    אני קוראת את מה שאת כותבת לאחרים,ואני מלאת תקווה.את הולכת לעבור את "המשברון" הזה,זה ברור לי.הניצחון האמיתי הוא לעבור את המשברים האלו,ולהצליח לא להישאב לתוכם.עשית את זה ברגע שהחלטת.וזה לא קל,אבל אל תלקי את עצמך כי זה טיבעי.במקומות שקצת קשה לנו,אנחנו נדרשים ללמוד להתמודד באמת.ולא באמצעות השלכה למשהו אחר.אבל ברגע שיודעים לפרק את זה ,להבין ולהמשיך הלאה,המחלה מאבדת "מההילה" שלה.מצבים כאלו אומנם דוחקים אותנו לפינה,אבל כשעוברים אותם,תחושת הכוח שמקבלים חזקה יותר מהכול.פתאום מבינים בעצם שזאת השליטה האמיתית.שאנחנו קובעים את המסלול והדרך שלנו(ונכון יש לפעמים שינויים במזג האוויר שמאיטים את הדרך),שהמטרה ברורה לנו.
    אני יודעת שלי שאת תתגברי.קשה לך עכשיו,אל תקשי על עצמך יותר.אם לא היית בהתעמלות לא יקרה כלום.(תארי לך אותי חודשים הולכת לא להתעמל),מקסימום תלכי מחר או יום אחרי.הדברים יהפכו למשהו שאת נהנית ממנו ולא למשהו שאת חייבת לעשות.זה ההבדל הגדול בתפיסה וההרגשה.
    מקווה שהלילה יהיה לך קל יותר,אוהבת,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום