כרונית יקרה!!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרונית יקרה!!!!!!!!!!!!!
    קרן אור
    24/10/2007

    לא שמעתי ממך אתמול יפה שלי,אני מקווה שהכול בסדר...תרימי ראש ותכתבי כמה מילים שאדע לא לדאוג...מאחלת לך יום מקסים,אוהבת מאוד,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית יקרה!!!!!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, אהובה!

    אני
    24/10/2007


    שלחתי לך עכשיו קצת יותר מכמה מילים... מה שלומך?? האם כבר הלכת לישון? אני מבינה שמחר את הולכת לבצע בדיקות דם. אני מחזיקה לך אצבעות, מקווה לשיפור ממשי ומחכה לעדכון.

    אני חושבת שזה רעיון מצוין ללכת ולדבר עם הפסיכולוגית שלך. אני זוכרת שרציתי להציע לך את זה עוד אז, כאשר סיפרת שדיברתן. אז אם באמת היחסים ביניכם היו טובים ופוריים, כדאי לך לתפוס אתה שיחה. למה לא? לדעתי זה יהיה רק לטובה. אם את מרגישה צורך וחשק - לכי על זה.

    לגבייך - לדעתי חוסר המנוחה שלך נובע מפחד. הפרפקציוניזם משרת פה את ההתנהגות התקתקנית והיצרנית, כלשונך, אך אולי הוא מחפה על פחד של עצמך מפני עצמך. פחד מלגלות על עצמך עוד דברים או פחד להתמודד עם רגשות קשים שעלולים חלילה להפילך ושמאלצים אותך להרגיש תחושות קשות.

    יקירתי, אני שולחת לך חיבוק ענקי ואוהב...

    ליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום