בוקר טוב למקסימות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב למקסימות!!!
    בלונדי
    25/10/2007

    הי בנות יקרות. מה שלומכן?
    אצלי הכל בסדר... מצב רוחי השתפר מאוד ואיתו כל ההרגשה הכללית.

    קרן אור- כתבת לי מייל? יכול להיות שלא קיבלתי אותו.. או שכן? אין לי מושג ואבדוק זאת שוב. אני חושבת שזה נהדר שתדברי קצת עם הפסיכולוגית שלך. שתוכלי לקבל, גם את, קצת עזרה ותמיכה, לתת למישהו אחר לדאוג לך. להרפות מהלחץ שלך. זה נפלא! והלוואי ותמצאי את זה עוזר. אני מבינה שאת לקראת בדיקות ומאחלת שהכל יהיה תקין.

    כרוניתוש- צר לי לשמוע שאזלו כוחותייך. אני מקווה שתתעוררי ליום קל וקצת פחות מעייף... ותרגישי טוב, יקירה.

    שלינקה- גם אני, כמו קודמותיי, מחזקת את ידייך בנוגע לתכנון "פעילות" שתסיח את דעתך מכל מחשבות שליליות אפשריות. זה טוב וחשוב. אל תפחדי מהנפילה, פשוט לכי עם התחושות הטובות, זרמי איתן. והכל יהיה בסדר.

    אני יוצאת כעת ואחזור מאוחר יותר. הימים קצת לחוצים אצלי לאחרונה, אך הלחץ המעיק הוחלף כבר בלחץ "רגוע" יותר. אז אני מחכה לשמוע מכן.. ומאחלת לכן יום נפלא וקל.

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב למקסימות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנות- היכן אתן???

    בלונדי
    25/10/2007

    מה קורה?
    הכל בסדר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי!

    קרן אור
    25/10/2007

    היום הייתי ביום חופש(לא משהו מוצהר...)-קמתי על הבוקר נסעתי לבדיקות דם,הלכתי לקניות,הלכתי להסתפר סוף סוף,ולקחתי את בני לטיפת חלב.בסה"כ אני מרגישה טוב,למרות שכשלקחו לי היום משטח גרון,הלבורנטית ציינה שהוא מאוד אדום(אני עדיין על אנטיביוטיקה),אבל המרגש בסדר,חוץ מעייפות קשה.
    מה שלומך???איך את מתמודדת??
    שמחתי לקבל ממך מייל ולשמוע שאת יותר טוב,ושאת עסוקה בדברים שעושים לך טוב.(אשיב לך עליו יותר מאוחר).
    אתמול היינו אמורים לצאת,אבל גיסתי הבריזה לנו,כנראה בגלל העיניינים המשפחתיים.אבל לא נורא,אם משהו לא ישתנה עד מחר,אני ובעלי נשב על ארוחת בוקר כמו שרציתי לפני כמה שבועות.
    טוב יקרה שלי אני לבד עם הילדים,
    אנחנו נשתמע יותר מאוחר,
    אוהבת מאוד מאוד
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום