בוקר טוב!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!!
    קרן אור
    26/10/2007

    ראיתי שאתמול היה שקט כאן בלילה,אני מקווה שכולכן נרדמתם מוקדם ותקומו היום רעננות יותר.
    אני גם "נחתתי" מוקדם,אבל היני קמתי תיכף אקח את הילדים לגנים ואצא עם בעלי לארוחת בוקר שקטה.
    אשוב יותר מאוחר,
    נשיקות וחיבוקים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור!

    שלי
    26/10/2007

    שלום יקירתי!
    כתבתי לך אתמול, וכמיטב המסורת של הפורום המחשב קרס ועימו ההודעה... אז וויתרתי והלכתי לישון.

    שמחה לשמוע שתוצאות הבדיקות טובות, ומקווה שהן אכן מצביעות על סופה של האנגינה. וברור שאת עייפה, אנטיביוטיקה חזקה כל כך שוב ושוב, בשילוב עם חייך העמוסים, היא מתכון וודאי לתשישות. אך אולי סוף השבוע הזה יאושש אותך קצת!

    מפגש מחודש עם הפסיכולוגית נשמע נפלא, ללא קשר לטיפול. גם משיחה אחת אפשר להסיק מסקנות או פשוט להנות, ולהזכר היטב בדרך שעברת...

    החבר חזר, אך לפניו (ולפני...) עוד עשרה ימי מילואים. אך יהיה בסדר. אין ברירה, נכון?

    איזה כיף שהפעם מתממשות תוכניותיכם לארוחת בוקר פרטית! שיהיה לכם בוקר זוגי מהנה! דווחי איך היה במקס ברנר, אף פעם לא אכלתי שם! את השוקולדים כמובן אני מכירה היטב אך מעניין איך תהייה ארוחת הבוקר.
    את יודעת, הם פתחו סניף בניו יורק, וחברות שלי שגרות שם מספרות שזו היסטריה אמיתית... ממש עומדים בתור.

    שיהיה לך יום מקסים מתוקה שלי,
    ונדבר בהמשך!
    אוהבת,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי!

    קרן אור
    26/10/2007

    חזרנו עכשיו ממקס ברנר.היה טעים ומשביע בהחלט.הלכנו על פוקצה עם גבינה בולגרית וחצילים,זה מגיע עם סלט וזיתים ואכלנו יחד שקשוקה עם גבינה בולגרית(חולה על בולגרית).ושתינו משקה שוקולד,מה שנקרא "הרעלת שוקולד" ישר לווריד.גם כאן עמדנו בתור,משהו מטורף,אילולא הייתי עקשנית סביר להניח שלא היינו מחכים את החצי שעה שנדרשנו.אבל היה שווה כל רגע.ואיך אפשר לא לקנות שוקולד לאח"כ??אז קנינו בעיקר לבני הוא חולה על מגש הריבועים בטעמים שלהם.
    אח"כ הלכנו לקנות קצת בגדים.מדדתי כמה בגדים,בסוף קניתי רק שמלה.
    וזהו,עכשיו הילדים חזרו מהגן,נלך להכין להם ארוחת צהריים(אנחנו כנראה כבר נפסח עליה).
    מאחלת לך יום נעים עם החבר,וברור לי שאת תתגברי על ה-10 ימים הנוספים כמו גדולה!!
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע נפלא!

    שלי
    26/10/2007

    איזה כיף שהיה לכם קצת זמן ביחד!
    מקווה שאת מרגישה יותר טוב ופחות עייפה.
    עבר עלי יום נחמד ורגוע, בקרוב ארוחת ערב, וגם קבלנו מלא חדשות טובות מחברים (חתונות ושאר אירועים משמחים שכאלו). כך שמצב רוחי השתפר פלאים!
    שיהיה לך ערב נפלא וסוף שבוע קל!
    נשיקות,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום