מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לילה טוב!אני26/10/2007
קרן אור - הרי לך אות חיים... מה שלומכן אתן?? מקווה שעל כולכן עובר ערב שבת נעים, כל אחת בדרכה שלה.
אני היום בסדר, אתמול לא כ"כ. האמת היא שאתמול הרגשתי זוועה ואפילו לא הלכתי לעבודה. היום אני מרגישה הרבה יותר טוב, וברור שהייתי צריכה את המנוחה הזאת. נו, ברור. רק חבל שאני צריכה להגיע לחולי כדי לנוח באמת.
אז היום עבר עלי יום שישי כמו שצריך. סוף סוף. סוף-סוף קמתי מוקדם יחסית, היה לי כוח והספקתי לבצע דברים. נו, אז מי חותמת אתי על עצומה בעד מעבר לארבעה ימי עבודה?? תמיד טענתי שיומיים זה לא מספיק...
קרן אור מתוקה - אני מגיבה לך פה לתגובתך למטה: נראה לי שלא הבנת את כוונתי. בכלל לא התכוונתי לומר שאת לא מתמודדת (מה פתאום?!). את אומרת שכשאת נחה את מרגישה לא יעילה. אז השאלה הנשאלת היא: למה את מרגישה לא יעילה או חסרת תועלת? אולי זה מרמז על בעיה בחוסר פרגון עצמי? ואולי בפאזת חוסר הפעילות שלך יתקפו אותך מחשבות רעות שאת מנסה לא להגיע אליהן - במודע או בתת מודע? הרי ברור שכל אחד זקוק למנוחה. אז מניין את חושבת שנובעת התחושה הזו? אני בסך הכל מעלה השערות ונקודות למחשבה.
בכל אופן, אני שמחה שעבר עלייך יום נחמד עם בעלך, ואני מקווה שכולכם בקו הבריאות. שמחתי לקרוא על תוצאות הבדיקות שלך ולהבין שהן תאמו את ציפיותיי. אפרופו שוקולד - עכשיו מוקרן הסרט "שוקולד" עם ז'ולייט בינוש. אני, אגב, לא "מתעלפת" משוקולד. עוגת שוקולד, לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר... יפיופה שלי, בעוד זמן קצר אענה לך למייל.
בלונדי יקרה - אני מקווה שאת בסדר אי-שם ושאת מבלה בבילויים חמימים כאלה ואחרים. אני שולחת לך ד"ש חמה ומתוקה המהולה בדאגה, ואני מקווה לכתוב לך מחר.
שלינקה - אני שמחה לקרוא שבן זוגך יצא לשבת. זה מקל על ההתמודדות ליומיים לפחות, אז זה רק לטובה. אני מקווה שגם את בבילויים כאלה ואחרים ושאת מרגישה טוב.
שיהיה לכולכן סופ"ש נעים ומרגיע ולילה טוב!
שלכן,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יפה!!
קרן אור26/10/2007התגעגעתי ודאגתי כאחד,שמחה לשמוע ממך.אבל פחות להבין שהיעדרות שלך תאמה את הרגשתי,ושלא חשת בטוב.לצערי קטונתי מלהשיא לך עצות לגביי מנוחה,כי כמו שאת מכירה אותי גם אני צריכה להגיע להתמוטטת בשביל לנוח.זה בדיוק הבעיה שלשמה אני רוצה לברר לעצמי למה.תראי באופן כללי השגרה שלי כוללת לחץ,חוסר זמן,ועד שהילדים ישנים אני כבר עייפה מאוד.אבל אז הבית קורא לי...למרות שאני מאוד עייפה בתקופה האחרונה,אז יוצא שאני נרדמת מאוד מוקדם.וגם אני צריכה תמיד את יום שישי בשביל להתאושש.בייחוד את מנוחת הצהריים.
לגביי עצומה-אני אישית מעדיפה בכלל לא לחתום,אבל מה לעשות שתנאי המחייה בארץ יקרים מאוד??אז גם 4 ימים נראה לי קלאסה!!(ולחשוב שבעבר עבדתי 10 שעות ביום כולל ימי שישי,איך אפשר בכלל??)
טוב יקרה מחכה למייל ממך.אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לא הבנתי...
אני27/10/2007
את חותמת או לא חותמת??? חחח... :-)
ובתגובה לדברייך פה - תראי, המצב שלנו שונה. אמנם יש לך שני ילדים קטנים, אך כל עוד הם בריאים, תודה לאל, וחיים בשגרה קבועה, את יכולה לישון בלילה בצורה נורמטיבית כאחד האדם ולאזור כוחות ליום המחרת. אני, לעומת זאת, מתקשה להירדם בשעות הלילה וחייבת לקום לעבודה בבוקר, כך שזה גורר בעיות נלוות, כפי שאת כבר יודעת. לי קשה יותר לטפל בחוסר האיזון הזה, כי מה שאני לא מנסה - זה לא הולך. אבל אני אמשיך לנסות...
בכל אופן, יפיופה, שלחתי לך עכשיו ת'מייל המובטח.
לילה טוב ונשיקות!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי את רואה איזה היפר אני??
קרן אור27/10/2007התכוונתי שאני הייתי בכלל מעדיפה לא לעבוד!!אז בוודאי שאחתום על העצומה(אני מקלידה מהר הודעות-אופי כזה-ואני לא בודקת לצערי אם יש שגיאות כתיב אז קבלי את התנצלותי...חחח....)
נכון שהמצב שלנו שונה,למרות שלא היה מזיק לי לקחת כמה שעות ערות ממך...חחח..ולך את הנחיתה המוקדמת במיטה..את רואה גם לי יש חוסר איזון..הבעיה היא שאני נרדמת על הילדים,ואז את כל הדברים שתכננתי לעשות בלילה אני לא עושה והכול נדחס לי ליום למחרת.פעם הייתי מחכה שהם ישנו,ואז הייתי מכינה ארוחת ערב ושותה קפה ראשון בשקט...היום אני לא מגיעה לזה בכלל...
נקווה שזה רק בגלל האנטיביוטיקה,ושזה עתיד להשתפר.לכן גם חסרה לי ההתעמלות,כי היא היתה מפיחה בי אנרגיה וכוח...
טוב יקרה היום תודה לאל אף אחד לא חולה,אני בדרך לספארי עם הילדים.אהיה כאן אחה"צ.
מאחלת שבת שלום.שלחתי לך אגב מייל.
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיקרה, עניתי לך.
אני27/10/2007
ותאמיני לי שאת לא רוצה שעות ערות ממני... ואני כן יכולה להנחית את עצמי מוקדם במיטה, כי הרי אני מתה מעייפות פיזית, אבל אני פשוט לא נרדמת. הנה - אתמול, כפי שסיפרתי לך, לא שתיתי קפה משעות הצהריים הלא מאוחרות, ואת יודעת עד כמה זה קשה לי, אך זה לא עזר בכלל. טוב, אז לפחות הערב אני כן ארשה לעצמי להתפנק עם הקפה האהוב עלי...
נשיקות ושבת רגועה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

