מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בוקר אור בנות!שלי29/10/2007
מה שלומכן הבוקר?
אתמול בערך בעשר בלילה קראתי ספר על הספה בסלון, הנחתי את הראש "רק לרגע", והתעוררתי בשלוש בבוקר בהלם מוחלט... זה מה שקורה לי כשאני מתעוררת בשש בבוקר...
בקיצור, אחר כך התקשתי להרדם (תופעה נדירה ביותר אצלי), הלך הלילה וכנראה שאשאר מעוכה ועייפה כל היום.
חוץ מזה הכל בסדר, נראה לי שקל יותר משבוע שעבר, וממחר מתחילה סידרה של ארועים משפחתיים וחברתיים שיעזרו לי להעביר את השבוע בקלות.
קרן אור - מאד מקווה שלא מדובר במחלת הנשיקה! זה הדבר האחרון שאת צריכה... מקווה שאת מרגישה טוב יותר ופחות עייפה. יש לך שבוע עמוס במיוחד?
בלונדי - מאד שמחתי לקרוא שאת נהנת ומבלה בחופשה אמיתית! מקווה שמפנקים אותך היטב... שמרי על המצב רוח החיובי הזה ככל האפשר!
כרונית - הכל בסדר? איך את מרגישה?
אז שיהיה לכן יום נפלא, אני מנסה להתאושש עם עוד קפה ותפוח.
להתראות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שלינקה!
קרן אור29/10/2007מכירה את התחושה של רק לנוח ואז פתאום להירדם.לאחרונה זה קורה לי כל הזמן,ויותר מהרגיל.למרות שאתמול הייתי בבילוי משפחתי ונכנסתי לישון רק בחצות,ועד עכשיו אני מעוכה.
השבוע אני מנסה להרפות ככל האפשר.אני חותכת מוקדם,כי אני פשוט חייבת את זה לעצמי.ובטח שלא קל לי,כי אני לא מספיקה כלום בעבודה ובסופו של דבר זה הרי יתנקם בי..אבל אין לי ברירה כרגע,אני ממש לא בכיוון של פוקוס וריכוז.
למרות שביום רביעי חמישי יש לי אירועים בעבודה ואני נדרשת להיות במיטבי,אז אני מנסה עכשיו לאגור כוחות.אני מניחה שלפני שאשים לב נגיע שוב לסוף השבוע.
אני שמחה שאת יוצאת ומבלה,כמה שעייפים אח"כ זה איכשהו מצליח לצלא את המצברים.
טוב יקרה שיעבור לנו היום מהר ובכמה שפחות פיהוקים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום יקירה!
שלי29/10/2007שמחה לשמוע שאת במגמה של להרפות השבוע, ובטוחה שמעט המנוחה שאת מאפשרת לעצמך תסייע לך להתחיל את השבוע הבא עם הרבה יותר מיקוד וריכוז.
איזה אירועים מצפים לך בעבודה? מדובר בפגישות חשובות או אירועים "חברתיים" של עבודה? בכל מקרה, מקווה שגם אלו יעברו בקלות!
אני בסדר, עובר עלי יום קל למדי לשם שינוי! כלל לא יעיל, אך חביב...
גיליתי איזה אתר אינטרנט שמאפשר ליצור דברים חביבים, ואני לא מצליחה להוציא את עצמי ממנו! האם מישהי יכולה לבוא הנה ולחסום לי גישה? (-:
הערב אין תוכניות, אנסה להקפיד על ארוחת ערב מוקדמת ושינה מוקדמת כדי להתחיל מחר יום נורמלי יותר.
זוכרת את החברה שעברה תאונה? היא התאוששה מההלם והכאבים, והיום הגיעה לביקור עם מתנה - מארז חמוד של מוצרי טיפוח של אחת החברות האהובות עלי! סוג המתנות שתמיד משמחות אותי...
ערב נעים מתוקה ולהתראות בהמשך,
שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה!
קרן אור29/10/2007שמחה לשמוע שהיה לך יום קל,מאחלת גם לי ימים כאלו.הייתי צריכה לצאת לאיזה שעה מהבית לאיזה סידור שדחיתי אז אמא שלי באה לשמור על הילדים,ואני חוזרת ומוצאת אותה מוטשת מעייפות ורוצה לישון.היא אמרה לי עכשיו אני מבינה למה את עייפה,תני להם ארוחת ערב ויאללה למיטה.שיהיו בריאים תמיד,אבל האנרגיה שלהם מטישה!ובעלי עובד היום ערב,ואני סופרת את הדקות שאשב בשקט 10 דקות.אבל נשארה שעה.ואני מתה לישון.................
לגביי האירועים בעבודה קשה לי לפרט כי זה יחשוף אותי אולי בפניי קוראים אחרים כאן אבל אם זה מעניין אותך אכתוב לך למייל.
טוב יקרה אם אפספס אותך יותר מאוחר אז אני מקווה שתהייה לך שינה טובה וקלה.
ולגביי החברה-איזה כיף שאחרים מעריכים את ההקרבה!!כי מה שעשית בשבילה באמת ראוי להערכה.אז תתפנקי לך עם המוצרים,אני לא מצליחה לזכור מתי אני התפנקתי עם כל הסטים שיושבים אצלי בארון...לא נורא מתישהו אגיע גם לזה.
ליל מנוחה,אוהבת,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואכן, שרק יהיו בריאים!
שלי29/10/2007שעה שעתיים עם תינוקות וילדים בהחלט מבהירים כמה מעייף ותובעני תפקידה של האם... חויתי זאת ביום שבת עם ילדי המשפחה, אמנם נהנתי מכל רגע אך גם אני שבתי הביתה מותשת וכל בגדי מרוחים בגלידה ועוד מיני הפתעות...
אך את יודעת, יום אחד הם גדלים והאנרגיות שלהם מופנות אל מחוץ הבית, או אל המחשב והטלוויזיה, והחיים הופכים למעט רגועים יותר...
ואז יהיה לך גם זמן לאמבטיות קצף, מסכות לפנים וטיפוח הצפורניים!
בהחלט מעניינים אותי ארועי העבודה, שלחי לי מייל כשיהיה לך זמן.
מקווה שתוכלי להגיע למיטה בקרוב ולישון היטב!
אני כמובן אחרתי עם ארוחת הערב, רצה למטבח לבדוק ששום דבר לא נשרף.
לילה טוב ונשיקות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב(ומוקדם) מאוד!!!!!!
קרן אור30/10/2007היי שלינקה,
אתמול צנחתי למיטה בשעה שמונה וחצי.(כן,נראה לי שהילדים משכיבים אותי לישון במקום שאני אשכיב אותם).אני חלילה לא מתלוננת כי הם מדהימים,רק העייפות מתישה אותי.
מה שלומך??גם לך מצפה שבוע עמוס לא??
לא נורא הוא כבר במחציתו.
טוב המים רתחו,הולכת להכין קפה כדי שהגלגלים יתחילו לעבוד...
יום מקסים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

