בוקר אור לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר אור לכולן!
    שלי
    30/10/2007

    מה שלומכן הבוקר?

    בלונדי - כמה כיף לשמוע שאת נהנת! אל דאגה, אנחנו שמחות בשמחתך ונמתין לך כאן בסבלנות.
    קרן אור - ברור שאת לא מתלוננת (על הילדים), אך בהחלט מותר לקטר מידי פעם על העייפות והלחץ! זה לא אומר שהם לא הילדים המדהימים ביותר בעולם!
    תראי אותי, מתלוננת כל הזמן ורוב הזמן ללא סיבה ממשית... אך זה לא המקום להתבייש בקיטורים, אלא מקום לשפוך אליו גם את אלו נכון?

    חזרתי מלאת מרץ משיעור התעמלות ומייד מתיישבת לעבוד.
    יש לי ארוחת ערב היום, ארוחת בוקר חגיגית מחר, כמובן שמוטרדת מעודף אכילה אך מנסה לתכנן מראש וגם להזכיר לעצמי שאחרי כמה ימים של הקפדה רצינית על מה שנכנס, אפשר להתיר קצת את הרסן ולהנות מאוכל טעים ועשיר יותר.
    חוץ מזה מצב הרוח טוב בהרבה משבוע שעבר וכך גם הלחצים. אך עדיין - משמעת גבוהה והקפדה על מודעות לעצמי.

    שיהיה לכן יום נפלא,
    אוהבת,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלינקה

    קרן אור
    30/10/2007

    טוב אז אני כבר בבית,הרוגה מעייפות.אני כבר לא יכולה להשתלט על זה.!!וזה מדאיג אותי,אבל אני מנסה לזרום עם זה.תיכף אני הולכת לישון שעה,כדי שאוכל להחזיק מעמד בערב.
    אז היני חזרתי לקטר...חחח....
    כל הזמן כשאני קוראת על שיעור ההתעמלות שלך,זה עושה לי חשק...אבל איפה אני רק מפנטזת על המיטה,בייחוד עכשיו לאחר ארוחת הצהריים...
    טוב אז נשתמע לנו יותר מאוחר,
    מקווה שעובר עלייך יום נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום