היי יקרות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי יקרות!!
    קרן אור
    30/10/2007

    מה שלומכן??
    כרונית-לא שמעתי ממך..אני מקווה שהכול בסדר,ושהעדרות שלך לא נעוצה בהרגשה פיזית לא טובה..
    בלונדי-שמחה שאת נהנית עם החברה שלך.ממתינה לך בסבלנות,תהני יקירה,ותקפצי לביקור לעדכן..
    שלי-טוב נראה שרק את ואני מתכתבות כאן היום,מקווה שהערב את מבלה עם חברות ונהנית כמו בתכנון.
    אני בסדר,נחתי בצהריים שעה וטיפה התאוששתי...מחר לא אהיה כאן עד שעות הערב המוקדמות,אני יוצאת מאוד מוקדם בבוקר,אבל אחשוב עליכם ואתעדכן ברגע שאכנס הביתה.
    טוב יקרות שלי,מקווה לשמוע ממכן עוד היום.
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בנות!

    בלונדי
    30/10/2007

    לילה טוב לכן.
    מה נשמע היום?

    קרן אור- יקירה, איך הולך לך בעבודה? האם את מסתדרת? האם ילדייך מרגישים טוב? מקווה מאוד שכן..

    כרוניתוש- שלחתי לך משהו, מקווה לשמוע ממך... ומייחלת שמצבך טוב ואת חשה היטב.

    שלינקה- נשמע נחמד כל הארוחות המתוכננות לך, כייף!! תהני לך מהאוכל ומהחברה, ואני יודעת שתצליחי להחזיק מעמד שם...! כמה זמן את כבר "נקייה"? עוד מעט 4 חודשים, לא??

    אצלי הכל בסדר... רק כואב לי הראש ממחסור בנוזלים, אבל יהיה בסדר.
    אנחנו כעת בתקופה לחוצה, יש הרבה דברים שפנינו מועדות לקראתם וזה לא פשוט. אני מנסה לעשות סדר בראש ולהיות בשליטה. ובינתיים הולך דווקא בסדר... טפו טפו טפו.

    זהו, ליל מנוחה לכולכן והרבה נשיקות!!!!

    אוהבת,

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    30/10/2007

    שמחה לשמוע ממך כמו תמיד...
    בעבודה בסדר,השבוע יחסית הרפתי,אבל מחר וביום חמישי הולכים להיות לי ימים יותר עמוסים,משעות מאוד מוקדמות בבוקר.ילדיי,טפו טפו טפו,חשים לעת עתה בטוב.את יודעת,אני כבר מפחדת לדבר....
    זהו אני נכנסת לישון הראש שלי כואב נורא,ומחר אני צריכה לקום בחמש,ולצאת בשש מהבית.תאחלי לי בהצלחה...
    ליל מנוחה,
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום