בתי מתנגדת לטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בתי מתנגדת לטיפול
    זיוה
    01/11/2007

    בתי בת 17 גובה 1.51 שוקלת 44.5 .בתי עשתה לפני שנתיים דיאטה מבוקרת ירדה במשקל (היתה 48 )הגיעה למשקל 44 מאז אינה רוצה לעלות במשקל .התחילה בהקאות יזומות. לקחנו אותה למרפאה הפרעת אכילה דרך הקופת חולים, שכוללת תזונאית פסיכיאטר ופסיכולוגית. בתי החלה לעלות במשקל טוענת, שהפסיקה עם ההקאות אבל בזמן האחרון היא בדיכאון. יש לה טענות וכעס כלפי כולם .טוענת, שאינה צריכה אף אחד, שאף אחד לא עוזר לה. לא מעוניינת ללכת למרפאה להפרעת אכילה. מרגישה שאף אחד לא ישנה לה את המצב ,שהיא תמשיך להרגיש ריקנות דיוי עצמי נמוך דיכאון , וששום דבר לא משנה את המצב מבחינתה .אגב היא אינה מקבלת תרופות .אנו מפחדים להוציאה מהטיפול ,שנראה מקצועי ומתאים מה לעשות ?האם להשאירה בטיפול שהיא הולכת אליו בלי חשק או להשאירה אולי זה יעזור לה היא חודשיים וחצי בטיפול.כיצד לתמוך ולעזור לה?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתי מתנגדת לטיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום זיוה!

    קרן אור
    01/11/2007

    קודם כל כל הכבוד על המוכנות ועל התמיכה בבת שלך.ולשאלתך,תראי מי שחולה באנורקסיה תכחיש כמובן את המצב שלה,תסרב לטיפול,תתעצבן ותכעס כשיציעו לה טיפול.זה לא אומר שהטיפול לא נחוץ,או שיש לוותר עליו.היא תאבק איתכם,תמציא תירוצים שונים,אבל העצה שלי היא להתעלם ולשים מול עיניכם את המטרה והיא שביתכם תהיה בריאה.מי שחולה נאחזת במחלה כי היא מפחדת "שהשדים" שהיא תצטרך להתמודד איתם,יצופו ויעלו.וכל ההתעסקות עם האוכל מסיחה את דעתה מכך.בטווח הרחוק היא תודה לכם.כי מה שתעשו היום עשוי להציל את חייה.וככל שמוקדם יותר,סיכויי ההחלמה יהיו טובים יותר.לפעמים אם מסגרת חיצונית לא עוזרת,יש מקום לשקול יחד עם המטפלים אשפוז.זאת מילה שנשמעת מפחידה אבל אל תשללו אותה על הסף.
    מאחלת לכם רק בריאות,ואני כאן אם יש לכם שאלות נוספות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום