שבת שלום!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבת שלום!!!
    קרן אור
    02/11/2007

    איזה שקט...מה שלומכן??
    אצלי הילדים הלכו לישון רק בשעה עשר,אז עכשיו אני מתחילה להנות מהשקט.
    היום ממש "נזל" לי מבין האצבעות-הייתי במפגש בגן של בני,חזרתי ניקיתי,בשלתי,קיפלתי כביסות.וישנתי צהריים,כך שאני כבר לא עייפה עכשיו.
    כרונית-מה שלומך??איך עבר עלייך היום??
    בלונדי-אני מקווה שאת נהנית לך.עוד כמה זמן תמשך החופשה אצלכם???
    טוב יקרות,אשמח לשוחח,אני כאן בכל מקרה.
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבת שלום!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, קרן אור יקרה!

    אני
    03/11/2007


    אני מקווה שכבר הלכת לישון, ושגם הצלחת ליהנות מאיזה שעתיים של שקט ומנוחה לפני כן. אני מבינה ש"תקתקת" הרבה עבודה היום, כך שאת בטח כבר "מתה" מעייפות. גם אני מאד עייפה ומותשת באופן מוזר. הסחרחורות התחילו מוקדם היום... מכל מקום, שלחתי לך מיילון תשובה קטן.

    שיהיה לך ליל מנוחה וחלומות פז נעימים!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום