מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יום שישי בבוקר...קרן אור09/11/2007
אני מניחה שרובכן ישנות עכשיו.אתמול נרדמתי מאוד מוקדם,אחרי שהתרוצצתי עם הילדים בקניון...
יום שישי,הבית שקט ,יש לי עוד הרבה משימות לעשות בבית שנדחו כל השבוע,אבל אני כ"כ עייפה שהחלטתי פשוט להרפות.להכנס למיטה עם עיתון שישי וקפה,ולצאת משם רק בשעה שהילדים חוזרים מהגן...התקדמתי לא.??
כרונית יקרה-תודה על הפירגון והנשיקות(הגיעו ליעדם.איך הבן שלי אומר כשהוא נותן לי נשיקה באוויר:"אמא הגיע לך ללב??") אני מקווה שאת ישנה כעת וצוברת כוחות לדפציט שלך...
בלונדי מקסימה-הבנתי שיש בעיה עם המחשב,כתבתי לך כמה מילים,ואשמח לשמוע ממך כשתוכלי.אני מקווה שהימים עוברים עלייך בנעימים,ואני כאן מתגעגעת....
שלינקה -תודה על המייל המקסים,מאוד מעריכה את זה.אמרתי לך,אם אגרום אפילו למישהי אחת לראות את קרן האור שלי,אז עשיתי את שלי.(כמובן שאני מקווה ליותר מאחת..חחח...)
טוב יקרות תעשו חיים בסוף השבוע,ותקפצו לבקר,
ואני כאן אם מישהי צריכה,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובתי קפצה למעלה...
שלי09/11/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשבת שלום שלינקה!!
קרן אור09/11/2007ברכות על השינויי,זה היה מהר....(אשמח לשמוע עוד כמובן...)
נשארתי במיטה היום,הייתי עייפה מכדי לזוז.
זהו,החורף כבר כאן.התחלתי רישמית עם המרקים,יאמי!!
וכומבן שהתחלתי כעת לסדר את ארונות הילדים,כבר ציינתי שהחורף מפיח בי אנרגיות שאוהבי הקיץ לא יבינו לעולם..אני אוהבת את האוויר הנקי והרטוב,אוהבת להתכרבל בבית ולרבוץ כל היום,אוהבת לשבת בערב ליד האח(אומנם מינייטורי,אבל בכ"ז) עם בעלי ולשתות כוס תה אחריי שהילדים הלכו כבר לישון...בקיצור אני אופטימית.
וזהו,מאחלת לך סוף שבוע נעים,וממשוחרר ממחוייבויות ומחשבות..
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

