יום שישי בבוקר...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יום שישי בבוקר...
    קרן אור
    09/11/2007

    אני מניחה שרובכן ישנות עכשיו.אתמול נרדמתי מאוד מוקדם,אחרי שהתרוצצתי עם הילדים בקניון...
    יום שישי,הבית שקט ,יש לי עוד הרבה משימות לעשות בבית שנדחו כל השבוע,אבל אני כ"כ עייפה שהחלטתי פשוט להרפות.להכנס למיטה עם עיתון שישי וקפה,ולצאת משם רק בשעה שהילדים חוזרים מהגן...התקדמתי לא.??
    כרונית יקרה-תודה על הפירגון והנשיקות(הגיעו ליעדם.איך הבן שלי אומר כשהוא נותן לי נשיקה באוויר:"אמא הגיע לך ללב??") אני מקווה שאת ישנה כעת וצוברת כוחות לדפציט שלך...
    בלונדי מקסימה-הבנתי שיש בעיה עם המחשב,כתבתי לך כמה מילים,ואשמח לשמוע ממך כשתוכלי.אני מקווה שהימים עוברים עלייך בנעימים,ואני כאן מתגעגעת....
    שלינקה -תודה על המייל המקסים,מאוד מעריכה את זה.אמרתי לך,אם אגרום אפילו למישהי אחת לראות את קרן האור שלי,אז עשיתי את שלי.(כמובן שאני מקווה ליותר מאחת..חחח...)
    טוב יקרות תעשו חיים בסוף השבוע,ותקפצו לבקר,
    ואני כאן אם מישהי צריכה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יום שישי בבוקר...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובתי קפצה למעלה...

    שלי
    09/11/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת שלום שלינקה!!

    קרן אור
    09/11/2007

    ברכות על השינויי,זה היה מהר....(אשמח לשמוע עוד כמובן...)
    נשארתי במיטה היום,הייתי עייפה מכדי לזוז.
    זהו,החורף כבר כאן.התחלתי רישמית עם המרקים,יאמי!!
    וכומבן שהתחלתי כעת לסדר את ארונות הילדים,כבר ציינתי שהחורף מפיח בי אנרגיות שאוהבי הקיץ לא יבינו לעולם..אני אוהבת את האוויר הנקי והרטוב,אוהבת להתכרבל בבית ולרבוץ כל היום,אוהבת לשבת בערב ליד האח(אומנם מינייטורי,אבל בכ"ז) עם בעלי ולשתות כוס תה אחריי שהילדים הלכו כבר לישון...בקיצור אני אופטימית.
    וזהו,מאחלת לך סוף שבוע נעים,וממשוחרר ממחוייבויות ומחשבות..
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום