הגיוני ?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגיוני ?!
    שירה
    12/08/2010

    הגיוני לאכול כל כך הרבה ?!
    הגיוני לאכול כמות כזאת לא מוסברת של שוקולדים ?!
    הדיוני שאחרי הבולמוס הכי משמין בעולם כשהבטן שלי עוד שנייה מתפוצצת ואני עוד שנייה בוכה מרגשות אשמה אני פאקינג הולכת ומחממת לי שניצל ?!?!
    פשוט הזוי כמה שהדבר הה לא הגיוני..
    מה כבר ביקשתי ? בסך הכל להיות רזה... למה זה כל כך קשה ?
    אני פשוט לא יכולה להתגבר על בולמוסים, זה חזק ממני
    ואני לא יודעת מה לעשות יותרר !! אני כל כך לא רוצה להשמין !!!!
    מה לעזאזל עושים במצב כזה חוץ מלפנות לדיאטנית או מומחית ?! נמאס לי לשמוע את זה מכל מקום שאני פונה אליו ומבקשת לעזרה, מפנים אותי לעזרה אחרת..
    אניפשוט מרגישה כל כך דפוקה, נו באמת, אני לא חושבת שיש כישלון כמוני,
    תופתעו לשמוע, אני עכשיו הולכת לחמם לי עוד שניצל
    אלוהים איזה דפק !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגיוני ?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך

    =>
    12/08/2010

    אני מכירה את המרגש זה מה שעבר עלי גם .. אני התחלתי להתאמן ולאכול בריא וזה עוזר מידי פעם יש נפילות אבל מתגברים תוכלי מיצידי יותר מ 6 אוחות קטנות כל שעתיים הרבה פירות ירקות תוכלי פעמיים ביום פחמימות כמו לחם פסטה וכו' בבוקר ובצהריים ובערב מעדנים פירות ירקות וגבינות דלות בשומן והכל יהיה בסדר ועם תירצי אוכל לתת לך את התפריט שלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח

    שירה
    12/08/2010

    אשמח לראות את התפריט שלך, אולי הוא יוכל לעזור לי,
    אבל בעזרת התפריט הזה את יורדת במשקל ? או שומרת עליו ? כי מאוד חשוב לי לרדת במשקל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מורן,

    קרן אור
    14/08/2010

    לא נכון "לאמץ" תפריט של מישהו אחר.אם את רוצה לרדת במשקל וכן למנוע את התקפי הבולמוס,למה בעצם לא לפנות בתור התחלה לדיאטנית שתבנה לך תפריט מסודר בהתאם לצרכים,להעדפות ולמה שנכון ובריא עבורך??

    אשמח לשמוע תשובתך,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום