ערב נעים בנות יקרות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב נעים בנות יקרות!!!
    קרן אור
    14/11/2007

    פרפרה-תודה על המחמאות,גרמת לי להסמיק לשניה(מזל שלא רואים).
    מזל טוב על העבודה,אולי תשתפי אותנו לגביי הדילמה באם לקבל אותה או לא??אני מקווה שמעבר לזה את מרגישה טוב יותר בכל ההיבטים,ואני תמיד כאן אם את צריכה.
    שלינקה-אז אני מבינה והתוכניות והשינויים אצלך כבר קרמו עור וגידים,אני יודעת כמה אנרגיות זה דורש,אבל כמו שכתבת בסוף זה ישתלם,כשתשבי ותרגישי "שייכת".
    כרונית יקרה-מאחלת לך ערב נעים,שלחתי לך כמה פנינים(כך את קוראת לזה לא??ואם אפשר לקרוא לדבריי פנינים)
    שולחת חיבוקים ונשיקות,
    אוהבת מאוד,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב נעים בנות יקרות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקירתי!

    שלי
    14/11/2007

    איך את מרגישה? והילדים? מקווה שכל הווירוסים בשליטה!
    את ראויה לכל המחמאות שנכתבות כאן, וצריכה להסמיק מעונג ולא ממבוכה...
    שולחת לך מייל קצר עם עדכון מצב!
    ערב נעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום