היי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי
    בת 25
    26/11/2007

    פעם ראשונה שמדברת על הבעיה שלי בפורום.
    אני בולימית מגיל 16.
    היו שנים שהייתי מקיאה כל יום, כמה פעמים ביום.
    בשנים האחרונות.. מה שקורה זה שיש לי תקופות שהתאבון שלי פוחת משמעותית. ואני מרזה ומרגישה טוב עם זה. וכשהתאבון חוזר פוחדת להעלות את המשקל בחזרה. ומתפתה להקיא...

    מודעת לזה שההקאות משרתות עוד דברים חוץ מהמטרה של לשמור על המשקל..
    יש נפילת מתח אחריהם. הרגשה שנפטרת מכמות גדולה של חרדה.. וההקאה עצמה. יש בה משהו חזק שמבטא משהו שקשה לנסח במילים. כאב וכעס ותסכול...
    גם אצלכם בחיים יש אנשים שאתם זקוקים להם אבל ההרגשה איתם היא של אכזבה וריקנות... אז מצד שני רוצים לדחות אותם מהחיים שלכם. ואולי לדחות את הרגשות שלכם כלפיהם שנראים לכם כפויי טובה ורעים. בלבול.

    רציתי לשאול אם מוכרת למישהו ההפכפכות הזאת בתאבון כל כמה זמן. ואיך מתמודדים עם הפחד לעלות במשקל. זה סוג של נחמה..משהו שאני מתמקדת בו ועוזר לי לשכוח דברים אחרים שמפריעים וקשה לוותר על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    26/11/2007

    שאלת איך מתמודדים עם הפחד לעלות במשקל-ההתמודדות הנכונה ביותר תהיה להתמודד עם הריקנות שבתוכך,ולהבין בדיוק מה שאת יודעת-מה ההרעבה\הקאות משרתים אצלך.ברור שהן נועדו כדי לכפות על רובדים עמוקים יותר.
    ה"א לא נעלמת לבד,ויש לה "תכונה" להחמיר עם השנים,כפי שנוכחת.למה לא לשקול קבלת טיפול??האם בעבר פנית לטיפול??בת כמה את היום והאם יש מישהו שיודע על מה שאת עוברת??
    את בעצם שואלת שאלות,אבל גם עונה לעצמך.ברור לך מה צריך לעשות,אז למה לא לטפל ולעשות טיפול שורש??את יודעת אם לא מטפלים בחור,אלא רק סותמים אותו המצב מחמיר...
    אשמח לעזור,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום