ייאוש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייאוש
    מעיין
    01/12/2007

    לו רק היה לי את הכח להמשיך, להרים את הראש ולא ליפול.

    לו רק היה לי את מי לשתף ולא להיות בעולם השחור הזה לבד.

    לו רק היה לי את הכח לראות את הצד הטוב של החיים ולא את העצב והרצון העז למות.

    לו רק היה לי מה לתת מעצמי אפילו רק לעצמי אבל כבר אין לי.

    לו רק יכולתי להסכים עם העצות של הסובבים אותי אבל אני לא מסוגלת לשמוע אותם עוד.



    אני עייפה וכואבת, אין לי יותר כוחות.

    מחפשת את השקט ולא מוצאת אותו, אוכלת את עצמי ומשמינה מהאוויר שאותו אני נושמת, מכניסה לריאותיי.



    מתי זה יגמר?



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייאוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מעיין!

    קרן אור
    01/12/2007

    מקריאת מה שכתבת מרגישים את הכאב והמצוקה.את שואלת מתי זה יגמר.זה יגמר כשתחליטי שאת מסיימת את זה.אני יודעת שזה לא פשוט כמו שזה נשמע,אני מבינה שבטח את שנים נמצאת בתוך המחלה,אבל גם כך זה לא משרת אצלך כלום,כי ניכר שאת סובלת.אפשר לנצח את ה"א,צריך באמת לרצות.החלטה על טיפול ושינויי צריכה לבוא מהמקום שמבינים שהגיע הזמן להתמודד עם הפחד,לא לפחד לראות את השחור,ולדעת שיש עוד צבעים בפלטה,שיש לך את מי לשתף וזאת בחירה שלך,של לאפשר לעצמך את השקט האמיתי שבא לאחר ההתמודדות...
    ואני כאן,כדי להקשיב,וזה כבר מישהו אחד לשתף.
    שלך,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום