מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טוב אז הנה דילמה...פרפרה04/12/2007
אז איך, אני שואלת אתכן "הזוגיות" שביננו, איך לעזאזאל לא מבריחים את הבחורים עם השריטה?!
אנא אל תגידו לי - "תאהבי את עצמך ויאהבו אותך" - אני מכירה את המשפט הזה בע"פ, ואני חייבת לומר במלוא הכנות - שיש חלקים רבים שאני אוהבת ומעריכה בעצמי - ויש חלק אחד משמעותי ובעייתי במיוחד שיש לי בו קושי, וזה החלק שכולנו יודעות מהו...
אז איך מספרים על הבעיה והאם? מתי?
אני שואלת כי איכשהו אצלי זה תמיד מבריח אותם - למרות שאני מכירה לא מעט בנות עם בעיה לא פחות חמורה משלי שחיות עם בני זוג שאוהבים ומקבלים אותם כפי שהן...
אתן לא מכירות אותי הרי, אבל אני חייבת לומר לכן במלוא הצניעות - שכלפי חוץ מקרינה הרבה ביטחון , אומרים שאני נראית מצוין, הרבה פחות מגילי (אני לא בתת משקל היום, וממש לא מרגישה שאני נראית מצוין, אבל זה המשוב שאני מקבלת), סיימתי תואר שני , אני עובדת בעבודה נחשבת (שאני לא ממש אוהבת, אבל זה כבר סיפור אחר) - בקיצור מה שאני רוצה לומר - כלפי חוץ הכל נראה סבבה לגמרי, לא יזהו את השריטה עד שיכירו את אורח החיים שלי המכור לספורט והמצמצם מאאאאאאאאאאוד באכילה.
אז מה עושים? מוותרים על זוגיות כי יש בעיה? הרי יש בי הרבה חלקים שאין בהם בעיה ...האם יש בני זוג שמקבלים אותך עם העניין?
אני שואלת כי יצאתי לדייט עם בחור שלא שללתי אחרי רבע שעה (כמו שקורה בד"כ... ) וכנראה תהיה פגישת המשך מחר..
אז איך לעזאזאל יוצאים מהפלונטר?!
אנא - השתדלו לחזק, גם ככה אני עם פרפים בבטן- אפרופו פרפרה :)
לילה טוב לכולכן ותודה שאתן כאן...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקר טוב פרפרה!!
קרן אור05/12/2007במצב רגיל הייתי קרוב למדי אומרת לך את מה שאת לא רוצה לשמוע והוא-שאת צריכה קודם כל לאהוב את עצמך.ואני עדיין מאמינה בזה,אבל עם השנים ההסתכלות שלי לגביי זוגיות השתנתה.
תראי,לפני שיצאתי עם בעלי,היו לי כמה חברים שעשיתי כל שיכולתי כדי להבריח אותם.רציתי שתהיה לי סיבה למה אני לבד,לא הבנתי שזה נבע מהרצון לאהוב את אותה יישות בתוכי שלא נתנה לי מנוח או מרווח נשימה.גם את מי שלימים הפך להיות בעלי ניסיתי להבריח.אבל הוא לא הלך.ואז אמרתי לו יום אחד:"תראה אני חולה בה"א...יש לך הזדמנות לקחת את הרגליים וללכת,ואני אבין."חיכיתי הייתי בטוחה שהיני זה נגמר כמו עם כל הקודמים,ומה את חושבת שהוא עשה???הוא הזיל דמעות ואמר:"אני נשאר אני לא הולך לשום מקום".זאת היתה הנקודה שידעתי שהוא איתי לחלוטין ונפתחתי לגמריי כלפיו.
מה אני מנסה להגיד לך???לכי על זה!!אם את מרגישה שמשהו יכול לעבוד ושכיף לך עם אותו בחור,תהני מזה.אני מניחה שכשמישהו אוהב אותך,אבל באמת,יהיה לו קשה זה בטוח,אבל הוא ישאר.חבר הוא לטוב ולרע,בעיקר לרע שם קשה לו יותר.ואולי עם הזמן תראי שמשהו מתפתח בכיוון חיובי,ואז המחלה תפנה מעט את מקומה לאהבה אמיתית,לכזאת שנותנת מקום לעצמי שלך,לרגש שלך,למי שאת..מה שכן,אל תספרי ל הכול על ההתחלה,חכי שיהיה ביניכם איזשהו רגש משמעותי ואז תחשפי אבל בקצב שהוא רוצה ומסוגל להכיל.
מחכה לעידכונים של פגישת ההמשך!!אני באמת שמחה בשבילך,מגיע לך לצאת קצת ולהנות,ולחחות זוגיות,זה הרבה פעמים גם עוזר לבניית הבטחון והדימוי העצמי הפנימי,לא רק זה שנראה כלפיי חוץ...
שלך,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קרן אור
פרפרה05/12/2007שאת מוצאת את הכוחות לענות לי...
עזרת לי, נחכה ונראה, אעדכן אם יהיה במה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבת יפה, קרן אור!
בלונדי05/12/2007אני חושבת שמי שאוהב אותך באמת- יאהב אותך בכל מצב. אני יודעת שזה נשמע קלישאתי אבל זה כך. כשיש קשר חזק, כלום לא יכול לגבור עליו, גם לא תקופות רעות או משברים.
ואני חושבת כמוך, שאולי אם פרפרה תיתן הזדמנות אמיתי למישהו להכנס לחייה, זה יוכל להזיז אותה לכיוון בריא יותר, אולי לתת לה פרספקטיבה אחרת להכל...
אז פרפרה- בהצלחה!!
ליל מנוחה!
בלונדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרפרה חשוב שתקראי
אנאבל23/12/2007פרפרה אני חושבת שכמה שאת רוצה קשר זוגי ואהבת אמת אין לך מספיק אנרגיות וכוחות להשקיע בזה הראש שלך כל הזמן עסוק בתיכנון הסדר היומי שלך מתי ואיזה ספורט לעשות כמה אכלת וכמה לאכול המשקל תופס לך חלק מאוד גדול בחיים כרגע תחשבי עם עצמך אם את תוכלי להתפשר קצת ולפנות קצת זמן גם לזה אם באמת מתאים לך שמישהו יכנס לחיים שלך ויפר את הסדר העיקבי ששמרת עליו עד עכשיו ... אני בדיוק בבעיה שלך ואני מבינה את זה להרבה גברים יהיה קשה לקבל את זה לא רק את ההפרעה אלא את זה שאת משקיעה כלכך במשקל שלך וזה תופס לך חלק נכבד מהחיים ועוד בנוסף את גם עובדת קשה מתי תוכלי לפנות זמן בשבילו??? אם את מוכנה לאהבה ולקשר באמת כדי שהגבר שלך ישאר איתך ןיהיה מוכן לקבל את הבעיה עליך להתפשר קצת ולוותר קצת על העיסוק האנטסיבי שלך במשקל.. תחשבי על זה ושיהיה לך הרבה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אנאבל
קרן אור23/12/2007אז אני מבינה שאת קוראת סמויה בפורום הזה,ותודה על התשובה.אשמח לשמוע קצת יותר עלייך,אם את מרגישה שזה נכון עבורך.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

