טוב אז הנה דילמה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טוב אז הנה דילמה...
    פרפרה
    04/12/2007

    אז איך, אני שואלת אתכן "הזוגיות" שביננו, איך לעזאזאל לא מבריחים את הבחורים עם השריטה?!
    אנא אל תגידו לי - "תאהבי את עצמך ויאהבו אותך" - אני מכירה את המשפט הזה בע"פ, ואני חייבת לומר במלוא הכנות - שיש חלקים רבים שאני אוהבת ומעריכה בעצמי - ויש חלק אחד משמעותי ובעייתי במיוחד שיש לי בו קושי, וזה החלק שכולנו יודעות מהו...
    אז איך מספרים על הבעיה והאם? מתי?
    אני שואלת כי איכשהו אצלי זה תמיד מבריח אותם - למרות שאני מכירה לא מעט בנות עם בעיה לא פחות חמורה משלי שחיות עם בני זוג שאוהבים ומקבלים אותם כפי שהן...
    אתן לא מכירות אותי הרי, אבל אני חייבת לומר לכן במלוא הצניעות - שכלפי חוץ מקרינה הרבה ביטחון , אומרים שאני נראית מצוין, הרבה פחות מגילי (אני לא בתת משקל היום, וממש לא מרגישה שאני נראית מצוין, אבל זה המשוב שאני מקבלת), סיימתי תואר שני , אני עובדת בעבודה נחשבת (שאני לא ממש אוהבת, אבל זה כבר סיפור אחר) - בקיצור מה שאני רוצה לומר - כלפי חוץ הכל נראה סבבה לגמרי, לא יזהו את השריטה עד שיכירו את אורח החיים שלי המכור לספורט והמצמצם מאאאאאאאאאאוד באכילה.
    אז מה עושים? מוותרים על זוגיות כי יש בעיה? הרי יש בי הרבה חלקים שאין בהם בעיה ...האם יש בני זוג שמקבלים אותך עם העניין?
    אני שואלת כי יצאתי לדייט עם בחור שלא שללתי אחרי רבע שעה (כמו שקורה בד"כ... ) וכנראה תהיה פגישת המשך מחר..
    אז איך לעזאזאל יוצאים מהפלונטר?!
    אנא - השתדלו לחזק, גם ככה אני עם פרפים בבטן- אפרופו פרפרה :)
    לילה טוב לכולכן ותודה שאתן כאן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טוב אז הנה דילמה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב פרפרה!!

    קרן אור
    05/12/2007

    במצב רגיל הייתי קרוב למדי אומרת לך את מה שאת לא רוצה לשמוע והוא-שאת צריכה קודם כל לאהוב את עצמך.ואני עדיין מאמינה בזה,אבל עם השנים ההסתכלות שלי לגביי זוגיות השתנתה.
    תראי,לפני שיצאתי עם בעלי,היו לי כמה חברים שעשיתי כל שיכולתי כדי להבריח אותם.רציתי שתהיה לי סיבה למה אני לבד,לא הבנתי שזה נבע מהרצון לאהוב את אותה יישות בתוכי שלא נתנה לי מנוח או מרווח נשימה.גם את מי שלימים הפך להיות בעלי ניסיתי להבריח.אבל הוא לא הלך.ואז אמרתי לו יום אחד:"תראה אני חולה בה"א...יש לך הזדמנות לקחת את הרגליים וללכת,ואני אבין."חיכיתי הייתי בטוחה שהיני זה נגמר כמו עם כל הקודמים,ומה את חושבת שהוא עשה???הוא הזיל דמעות ואמר:"אני נשאר אני לא הולך לשום מקום".זאת היתה הנקודה שידעתי שהוא איתי לחלוטין ונפתחתי לגמריי כלפיו.
    מה אני מנסה להגיד לך???לכי על זה!!אם את מרגישה שמשהו יכול לעבוד ושכיף לך עם אותו בחור,תהני מזה.אני מניחה שכשמישהו אוהב אותך,אבל באמת,יהיה לו קשה זה בטוח,אבל הוא ישאר.חבר הוא לטוב ולרע,בעיקר לרע שם קשה לו יותר.ואולי עם הזמן תראי שמשהו מתפתח בכיוון חיובי,ואז המחלה תפנה מעט את מקומה לאהבה אמיתית,לכזאת שנותנת מקום לעצמי שלך,לרגש שלך,למי שאת..מה שכן,אל תספרי ל הכול על ההתחלה,חכי שיהיה ביניכם איזשהו רגש משמעותי ואז תחשפי אבל בקצב שהוא רוצה ומסוגל להכיל.
    מחכה לעידכונים של פגישת ההמשך!!אני באמת שמחה בשבילך,מגיע לך לצאת קצת ולהנות,ולחחות זוגיות,זה הרבה פעמים גם עוזר לבניית הבטחון והדימוי העצמי הפנימי,לא רק זה שנראה כלפיי חוץ...
    שלך,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קרן אור

    פרפרה
    05/12/2007

    שאת מוצאת את הכוחות לענות לי...
    עזרת לי, נחכה ונראה, אעדכן אם יהיה במה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתבת יפה, קרן אור!

    בלונדי
    05/12/2007

    אני חושבת שמי שאוהב אותך באמת- יאהב אותך בכל מצב. אני יודעת שזה נשמע קלישאתי אבל זה כך. כשיש קשר חזק, כלום לא יכול לגבור עליו, גם לא תקופות רעות או משברים.
    ואני חושבת כמוך, שאולי אם פרפרה תיתן הזדמנות אמיתי למישהו להכנס לחייה, זה יוכל להזיז אותה לכיוון בריא יותר, אולי לתת לה פרספקטיבה אחרת להכל...
    אז פרפרה- בהצלחה!!

    ליל מנוחה!

    בלונדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרפרה חשוב שתקראי

    אנאבל
    23/12/2007

    פרפרה אני חושבת שכמה שאת רוצה קשר זוגי ואהבת אמת אין לך מספיק אנרגיות וכוחות להשקיע בזה הראש שלך כל הזמן עסוק בתיכנון הסדר היומי שלך מתי ואיזה ספורט לעשות כמה אכלת וכמה לאכול המשקל תופס לך חלק מאוד גדול בחיים כרגע תחשבי עם עצמך אם את תוכלי להתפשר קצת ולפנות קצת זמן גם לזה אם באמת מתאים לך שמישהו יכנס לחיים שלך ויפר את הסדר העיקבי ששמרת עליו עד עכשיו ... אני בדיוק בבעיה שלך ואני מבינה את זה להרבה גברים יהיה קשה לקבל את זה לא רק את ההפרעה אלא את זה שאת משקיעה כלכך במשקל שלך וזה תופס לך חלק נכבד מהחיים ועוד בנוסף את גם עובדת קשה מתי תוכלי לפנות זמן בשבילו??? אם את מוכנה לאהבה ולקשר באמת כדי שהגבר שלך ישאר איתך ןיהיה מוכן לקבל את הבעיה עליך להתפשר קצת ולוותר קצת על העיסוק האנטסיבי שלך במשקל.. תחשבי על זה ושיהיה לך הרבה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אנאבל

    קרן אור
    23/12/2007

    אז אני מבינה שאת קוראת סמויה בפורום הזה,ותודה על התשובה.אשמח לשמוע קצת יותר עלייך,אם את מרגישה שזה נכון עבורך.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום