לקרן אור שוב המון תודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקרן אור שוב המון תודה
    דולפין
    06/12/2007

    קרןאור המון תודה על העידוד אבל הסיבה היא שאם פעם שקלתי 45 קילו והקאתי היום שאני שוקלת עוד 20 קילו נוספים אני לא יכולה להפסיק זה מדכא שאני אוכלת וההרגשה אחרי ההקאה היא הרבה יותר טובה מקווה שאני לא מכבידה על אף אחד עם הדברים האלה זה נראה כל כך מוזר לדבר על זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקרן אור שוב המון תודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דולפין,

    קרן אור
    06/12/2007

    קודם כל את לא מכבידה על אף אחת עם הדברים האלו,הרי כולנו עברנו\עוברות את זה ואין כמו לשתף אנשים שיכולים להבין את הנקודה שלך.אני יודעת מה את מרגישה,אבל בואי נדבר כרגע לוגית-האם ההקאות מרזות??ממש לא.לעומת זאת הנזקים שלהם רבים מאוד-ארוזיות בושט,כיב קיבה,קרע בושט(מצב מסכן חיים),איבוד מלחים(יכול להוביל לדום לב)-האם את מוכנה שהילדים שלך ישלמו את המחיר בשביל הרצון שלך להוריד במשקל בדרך מסוכנת??
    לא נראה לי שאת צריכה לרדת אבל אם את רוצה למה שלא תלכי לדיאטנית ותקבלי תפריט שפוי והריא,כזה שלא יכניס אותך לסכנה,ומצד שני יקנה לך את האנרגיה שאת צריכה??
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי דולפין!

    בלונדי
    07/12/2007

    את באמת מרגישה טוב לאחר הקאה?
    כששקלת 45 ק"ג, היית מאושרת? היה לך טוב בחיים? ראית איזשהו עתיד למצב הזה?
    אני חושבת שאת שוכחת כמה רע זה. אנחנו נוטות לזכור רק את ההרואיות של המחלה, אבל את יודעת זה לא כך.
    וכמו שאמרה לך קרן אור, הקאות לא מרזות!!!!!!!!!!! משמינים מזה, האמיני לי! שלא לדבר על הנזק הבריאותי, והסכנה שיום אחד את עלולה לסיים את חייך על רצפת חדר האמבטיה, להשאיר כך הכל מאחורייך, ולתת למחלה לקחת אותך.
    אני מצטערת אם דבריי בוטים, אך נראה שאת בתוך איזו בועה ולא רוצה לצאת ממנה...

    מקווה שעזרתי איכשהו ומקווה בשבילך שתצליחי להביא את עצמך לטיפול הולם ולחיות את החיים שמגיע לך.

    ליל מנוחה!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום