מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אהההה מי פה? :(פשוט אני07/12/2007
מישהו פה?
קרן אור יקרה איפה את כשאני צריכה כל כך את הקרניים שלך?
איפה את כשאני רואה את החושך רק מתחזק יותר ויותר, איפה אני כשאני מחפשת משהו
שיציל אותי, והקושי הוא גדול מדי, איפה את שאני מחפשת דברים לומר לעצמי כדי להמשיך,
כדי לא ליפול שוב, כי אני יודעת שאני על הקצה..אני מרגישה את זה, מכירה את זה?
שהרגליים ממש בקצה, ועוד דחיפה קטנה, עוד התייאשות קלה, והנה אני כבר שוב למטה.
לפעמים אני יותר מדי אומרת לעצמי שיהיה בסדר, כאילו מנסה לשכנע את עצמי
אומרת לעצמי שעוד כמה שנים, שעוד כמה שנים אני אוכל להיות במקום הזה של "בסדר"-
ועד אז אמשיך לשרת אנשים, לשרת במובן שימשיכו לחשוב שתמיד הכל בסדר,
וזה בסדר, כבר אמרתי לך, אני רגילה...אבל כרגע משהו בי נשבר, ואולי זאת האכזבה שעשיתי
לה אתמול, ואולי זה שאני יודעת ששוב השאלה שלה תחזור "מתי", ואולי לי קשה כבר להתמודד איתה.
ונמאס לי לרצות, אבל אותה אני חייבת, חייבת כי היא לא אשמה, כי לא אשמה..ואת יודעת
לפעמים אני מסתכלת על אנשים,
והלוואי והכל היה לי פשוט כמוהם, הלוואי והייתי צריכה להתמודד עם מה שהם מתמודדים.
אבל כנראה שיש סיבה לזה שדווקא אני
ואולי אני גם טיפה מאמינה בזה שאלוהים נותן מכשולים רק לאנשים שהוא יודע שיוכלו לעבור
אותם...ואולי...מה את אומרת?
טוב מה זה חשוב כבר
תמיד ריק ככה פה?
או שרק אני סתם.
מקווה שלכולכן יהיה סופ"ש נפלא, קל...עם המון שמחה בלב.
קרן אור-דברי איתי שתוכלי, לא יודעת אם אהיה פה
אני
עכשיו זה בא לטובה..
ביום הבא אני נשבע, במחשבות, בהרגשות
בכוונות אני נשבע
היו ימים, קולי נדם, סירת טרופה בלב הים
אני חוזר ושוב נשבע
נשבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
כמו היום הזה שבא
כמו מילה אחת פשוטה
בחיי אני נשבע
נשבעעעעעעעעעעע
כמו פרפר לאש
כמו גופי המתרגש
באהבה נשבע
וכשאור היום יכבה
ישאר לי עוד הרבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני פה!!
בלונדי07/12/2007אפשר לשאול בת כמה את? ומה הרקע שלך בכלל? אני לא מכירה אותך...
אשמח אם תספרי קצת..
תודה,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדיי יקרה
פשוט אני07/12/2007שלום לך
אני בת 17, ומרגישה כמו בת 37
חחחחחחחח נו תגידי שלא הצחקתי אותך?? אבל אני רצינית, הלוואי וזה לא היה ככה.
אבל ככה זה.
מה לספר לך?
אולי את תספרי לי קודם את..?
כן את לא מכירה אותי, אבל הנה עכשיו כן...נעים להכיר:)
מה שלומי?
בימים האחרונים לא ממש טוב,
אני מתחילה לקלוט שמה שיכלתי לסחוב המון זמן, היום אני קצת מזייפת, היום קצת יותר קשה,
אבל אני מקווה מאוד מהר לחזור ל"אני" הרגיל שלי, זה שכולם רואים, המנותק...ולהמשיך הלאה..
כי הכבדות הזאתי וזה שהדברים מצליחים לגעת בי יותר..היא יותר קשה, אני מעדיפה לחזור
למה שאני מכירה ורגילה הרבה מאוד שנים.
אבל מה שלומך בלונדי? איך את מעבירה את השישי?
לי קררררררררררר
אבל צריכה לצאת החוצה, לנשום אוויר....קצת...
אגב בת כמה את?
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה!
קרן אור07/12/2007אני חושבת שסיכמת את הדברים בצורה מופלאה-אלוהים נותן מכשולים לאלו שמסוגלים לגבור עליהם...הרי כבר עשית זאת...וכן,הנפש פצועה עדיין,וכבר אמרתי לך מה הדרך הנכונה להתחיל לרפא אותה.אין ספק החיים לפעמים לוקחים אותנו למחוזות קשים,למציאות קשה,למקום שאין בו אשם או לא,יש רק הווה ועתיד,והם שזורים אחד בשני.ואם העבר לקח אותנו לקצה אחד,זה לא אומר שלעולם לא נגיע לקצה השני.נכון,את צריכה להפסיק לייסר את עצמך,את צריכה להפסיק להעמיד פנים,לתת לאנשים לעזור לך,כמו שאת מאפשרת להם להיעזר בך.אמרתי לך שאם יכולתי לקחת קצת מין הכאב שלך הייתי עושה זאת.אבל אינני יכולה זה משהו שרק את תוכלי לעשות.
היה ברור לי באותו יום שאת נמצאת על הקצה,אבל אני מאמינה בך,אני מאמינה שכשם שיצאת מזה פעם אחת בכוחך להרים את עצמך שנית.את זוכרת מה אמרת לי על עצמי??שאני ניראת מאושרת.לא הייתי כך תמיד,לא נולדתי עם זה,למעשה 11 שנה הייתי ממש למטה,מיוסרת ונאחזת בשבריר של תקווה.והוא הספיק.כי תמיד ראיתי אותו לנגד עיני,לא בטוחה שהבנתי ממש למה,אבל ידעתי שהוא שם..וידעתי שאם אני חיה אני צריכה לחיות באמת.תסתכלי על כל החברות שיש לך,על האנשים שתמיד עמדו לצידך לאורך השנים,זה לא מכסה על המחסור האמיתי ולא תחליף אני יודעת,אבל זה אנשים שכל מה שהם דורשים ממך זה להיות מאושרת,זה לחיות.וגם אני.ואני יודעת שברגע שתרשי לעצמך לשחרר,לדבר על הדברים,להיעזר,את תגרמי לטיפול שורש שדרוש לך כדי שלא תרגישי עוד תלויה על בלימה..ואת לא רחוקה משם,תאמיני בעצמך,יש לך למה.
שלך ובשבילך,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי פשוט אני!
בלונדי07/12/2007אני בת 26... נלחמת שנים על גבי שנים בהפרעות אכילה.
ואת- כל החיים לפנייך... כל כך צעירה!!
כמה זמן את בבלאגן הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדייי לא קר לך??????
פשוט אני07/12/2007בלונדי יקרה
אני לא בטוחה שמספר השנים קובע את כמות הסבל, אך לא אתווכח על זה איתך
אני מאמינה שלכל אחת מפה שכן יש לה איזה סוג של הפרעת אכילה, עברה משהו לפני,
אני בטוחה שכל אחת מפה סוחבת איתה והרבה, שלא תמיד הכל קשור אך ורק לאיך שהיא נראית,
או נראתה בעבר.
יותר קל לנו להשליך הכל על גופנו, את הצרות שלנו עליו, ככה אולי יכולת ההתמודדות שלנו עם הדברים יותר קלה, ככה אולי אנחנו מפקסים את זה לכיוון ההפרעה, ולא לכיוון הבעיה עצמה,
אולי אנחנו מפחדים לראות אותה, להביט אליה, ושזה יראה מציאותי מדי.
אז בלונדי,
האם זה שאני עוד צעירה, האם זה משנה משהו?
הרי גם את היית פה, גם את היית "עוד צעירה וכל החיים לפנייך", וזה שינה משהו?
ההתמודדות היא התמודדות, לא אגיד לך שזה לא משנה באיזה גיל, הרי ברור שפרי השנים
משנה, וככל שהן עוברות, זה משפיע..במיוחד כשנמצאים בתוך זה.
מעניין אם את עוד פה...
יש איזו הסכמה איתי? או מממש מממש ממש לא?
קרן אור יפה-אני שולחת לך המון אהבה ולילה טוב, ובטח תנחת עלייך השינה מהר!
קררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר לי
תה תה תה תה ועוד תה
(קרן אור בעצתך-אני חושבת להתחיל להוריד בכמויות של הסוכרזית, או שאולי של התה,
עלההההההה חיוך? )
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייי!!
בלונדי07/12/2007כן אני פה!
והיה לי קר אז שתיתי תה טעים עם ג'ינג'ר טרי ולימון, כי גם הייתה לי קצת בחילה נוראית היום. וכעת עדיין יש, אך לפחות קצת עזר.
כן את צעירה, וגם אני די צעירה. וכל החיים לפנינו!!
אני לא אומרת מי סובל יותר ומי סובל פחות, אין לי כל כוונה לעשות זאת.
וברור שהפרעות אכילה הן רק הסימפטום לבעיות אמיתיות שאנחנו סוחבים איתנו כל החיים. הן מגיעות/ מתפרצות בשלב זה או אחר.
לא סיפרת כמה זמן את במחלה, ובאיזו מחלה, האם אושפזת? האם טופלת? ואיך משפחתך מתייחסת לנושא.
כן גם לי הייתה תקופה שהייתי עוד יותר "צעירה וכל החיים לפניי", אבל אני עדיין חושבת שכל החיים לפניי... וכל יום של מחלה הוא בזבוז מיותר של אנרגיות ושל בריאות.
יש אור בקצה המנהרה... רק צריך לעבוד מאוד קשה כדי להגיע אליו. וצריך לרצות מאוד!!
וכדאי לך להוריד בכמויות הסוכרזית, זה רעל!!!
להת' בינתיים,
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדיי==>
פשוט אני08/12/2007הגבתי לך בכותרת למעלה "את עדייין ערה???"
משום מה זה מיקם את עצמו במקום הלא נכון..
וכן, סוכרזית זה אכן רעל!!!
פשוט לתקוע לעצמנו בגוף חומר כימי!!
שלך
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב
קרן אור08/12/2007אני רואה שהשטיפת מוח שלי התחילה להשפיע...
נרדמתי אתמול בחצות,כל הזמן היה קר לי,אבל כמובן שהשכמתי קום,ואני כבר עם הנס קפה השני שלי לבוקר הזה!
יום נעים,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר(?!) טוב!!
ניצוצות08/12/2007בוקררררר טוב קרן!
וכן, השניה השניה קמתי
וגם אני עם הנס קפה
ובטח את כבר חושבת ללכת לישון צהריים!
וגם לי היה קר ברמות כאלה שפשוט לא הצלחתי להירדם, וכן-גם בשש בבוקר!
בסדר לא נורא,
הטסטר צ'אוויס ידאר להעיר אותי עכשיו...
ועכשיו אני צריכה למצוא את דרכי למטה עם הכלבה המסכנה שכבר עושה לי את הפרצוף הזה.
קרררררררררר לי.
טוב שניה מורידה אותה, והיא בעצמה נבהלת מהקור וחוזרת חזרה:)
המשך יום טוב מתחת לפוח
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

