עדכונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עדכונים
    פרפרה
    07/12/2007

    טוב, מחר טיול של שבת עם ה"דייט"... כל כך הרבה זמן לא המשכתי לפגישה שלישית... אמאלה, אני מתהההההההההההה
    תחזיקו לי אצבעות. אני חייבת להתגבר חייבת חייבת חייבת לצלוח את העניין הזה.
    קיבלתי את עצותיכן - איזה עוד?
    מה אני אעשה אם נגיע לארוחת צהריים (ברור שנגיע, וברור שפעם אחת אפשר קצת לנקר בתואנת אני לא רעבה - אבל מה אח"כ?) טוב, נחשוב חיובי, יהיה בסדר, את חכמה, אומרים שאת יפה, תאמיני בזה וזה יהיה בסדר.
    האם?!
    לחשוב רק חיובי, למלא את החזה באוויר, להעלות חיוך על הפנים ולזרום בקלילות ככל שניתן.
    זה היה מונולוג עצמי .
    תחזיקו לי אצבעות.
    מבטיחה לעדכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עדכונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי פרפרה!!

    בלונדי
    07/12/2007

    שמחה בשבילך שיש כבר פגישה שלישית. יאללה לכי עם זה, זרמי בכייף, ותחשבי רק מחשבות חיוביות.
    ובקשר לאוכל... תתאמצי להסתדר.. אין ברירה.
    יאללה שיהיה בהצלחה ותעדכני אותנו.

    תזכרי לחשוב חיובי!!!!!!!

    ליל מנוחה וחג חנוכה שמח.

    בלונדי.

    אגב- איתך דיברתי בפורום של המכשפה על האשפוז? זו היית את שגם התאשפזה בתה"ש??? אני לא זוכרת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגישה שלישית זה טוב...

    אני
    08/12/2007


    אני שמחה לשמוע! ו-כן, תמיד צריך לחשוב חיובי, כי אחרת הכל עלול "להתחרבש" באמת...

    לגבי האוכל - פעלי איך שתרגישי באותו הרגע, ואל תעצרי את עצמך בכוח. נסי לזרום בטבעיות.

    אגב, המתכון שלך נשמע ממש מצוין! גם טעים וגם בריא!

    מאחלת לך המון בהצלחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ב ה צ ל ח ה

    פשוט אני
    08/12/2007

    תאמיני שתצליחי..תרצי להצליח....ותראי איך את עושה את זה כמו גדולה!!!
    ומקווה שרק תהיי מאושרת!!
    אגב אני אוהבת מונולוגים עצמיאיים..הם הכי הכי טובים, לא?

    ותנסי להיות את,
    גם אם זה קשה....לפעמים זה מעביר את תחשות הריקנות שיכולה למלא אותך אם לא תהיי את,
    זאת דעתי לפחות.

    מחזיקה לך אצבעות,
    ומקווה לשמוע ממך מחר או היום..איך היה והאם נהנת....הנאה אמיתית, שממלא וגורמת ללב להתכווץ!


    לילה טוב
    וינחתו עלייך רק חלומות פז,

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפרה==>ב ה צ ל ח ה

    פשוט אני
    08/12/2007

    תאמיני שתצליחי..תרצי להצליח....ותראי איך את עושה את זה כמו גדולה!!!
    ומקווה שרק תהיי מאושרת!!
    אגב אני אוהבת מונולוגים עצמיאיים..הם הכי הכי טובים, לא?

    ותנסי להיות את,
    גם אם זה קשה....לפעמים זה מעביר את תחשות הריקנות שיכולה למלא אותך אם לא תהיי את,
    זאת דעתי לפחות.

    מחזיקה לך אצבעות,
    ומקווה לשמוע ממך מחר או היום..איך היה והאם נהנת....הנאה אמיתית, שממלא וגורמת ללב להתכווץ!


    לילה טוב
    וינחתו עלייך רק חלומות פז,

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לכולכן מקסימות!!!

    פרפרה
    08/12/2007

    אין לכן מושג כמה זה מחזק...
    אני כמובן אעדכן שאחזור בערב.
    תחזיקו אצבעות - אני מניחה שאם נתתי לו את הצ'אנס (בניגוד לכל האחרים...) יש בו משהו ששווה את זה.
    בלונדי - כן, כן זו אני שהיתה בתה"ש ומתעבת את צביה אלתר, בדיוק כמוך :)
    שבת שלום לכולכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב!

    קרן אור
    08/12/2007

    לכי על זה...מצטרפת לכל האחרות..מגיע לך להנות קצת!
    לגביי האוכל-פרגני לעצמך משהו שתוכלי לחיות איתו..גם זה משהו.
    מחכה לעידכון
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום