שלום לכולן אני חדשה כאן. ....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכולן אני חדשה כאן. ....
    שני
    08/12/2007

    אני בת 22 לאחרונה שמנתי מאוד גובהי 65 ומשקלי 62 אני חייבת להוריד את 3.1.08 במשקל 8 ק"ג לפחות .אני אוכלת רק סלט ירקות+ ביצה ביום.
    ובנוסף עושה המון ספורט ספיניג אחר כך שעה ריצה בהליכון.
    זה נורא קשה כי אני רעבה מאוד למרות שסלט אני אוכלת כל 4 שעות בערך.
    למישהי יש רעיון ,או עצה איך לרזות ולא לרעוב כמו עכשיו....
    תודה ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שני

    קרן אור
    08/12/2007

    מה יש ב-3.1 שאת חייבת לרדת במשקל עד אז??
    ברור שאת רעבה,כי את נמצאת בדיאטת רעב,כזו שתסב לך נזק יותר מתועלת.אם תקראי כאן כמה דפים תגלי כמה סבל אנחנו עוברות כדי לצאת מהמקום שבעבר רצה רק להוריד כמה קילוגרמים...לכן אני נאלצת לאכזב אותך,ולנסות לשכנע אותך שאם את רוצה לרדת במשקל את צריכה לעשות זאת בדרך בריאה ,ולא בכזו שתביא אותך למצבים נוראיים שבפתחם את יכולה למצוא את עצמך אחרי ה-3.1.עצה שלי-פני לדיאטנית שתיתן לך הכוונה והפני אליה את השאלה הזו.
    בהצלחה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך, שני!

    אני
    08/12/2007


    ראשית - מדוע השארת את שאלתך בפורום הפרעות אכילה?

    שנית - הדיאטה שלך לא ממש ריאלית. בהרעבה כזאת את לא תוכלי לעמוד. או שתישברי לפני תאריך היעד שלך ותזללי, או שתתמוטטי מבחינה פיזית ותגיעי למיון. שני התסריטים הללו לא מומלצים במיוחד...

    שלישית - עצה ממני: אף פעם לא טוב להגדיר תאריכי יעד ולומר לעצמך: "עד תאריך x אני חייבת להוריד y קילוגרמים!". למה?? כי זה גורם ללחץ לעלות, וכשזה מתפקשש בדרך ואת רואה שאת כבר לא תעמדי בזה, את מכה את עצמך (כדימוי או שלא רק), ואת עושה זאת לחינם.

    אם את רוצה לרזות, עשי זאת בדרך שפויה שתתחשב גם בצרכים הפיזיים שלך וגם בחשקים הטבעיים שלך, ולכן כדאי לך לפנות לדיאטנית שתיקח את כל הפרמטרים האלה בחשבון, ותתאים לך תפריט מאוזן שיתאים לטעמך האישי. את יכולה לפנות לדיאטנית דרך קופת-החולים שלך במחיר מסובסד ושפוי.

    ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום