לילה טוב, בנות!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב, בנות!!!!
    בלונדי
    09/12/2007

    מה נשמע?
    הגעתי רק בלילה להכנס לפה... ואתן בטח כבר ישנות מזמן. אולי רק כרונית ערה.

    אז ככה, אתמול היה לי יום קשה. ואין לזה כל קשר להפרעת אכילה. ממש לא. זה קשור לדברים אישיים שאני עוברת בחיי כרגע, לשינויים ולתקופה שצריכה להגיע. וזהו.. היה מאוד קשה. קמתי הבוקר עם עיניים שורפות, לאחר שבכיתי כל יום האתמול. לא הצלחתי לפקוח אותן והן שורפות ממש עד עכשיו. לאחר כל השעות הללו.

    היום כבר פחות בכיתי, כבר היה טוב יותר.

    קרן אור- הארוחה שבישלת נשמעת נפלאה וטעימה. ולמשל את הצלי של אבא שלי אני מאוד אוהבת, רק לא תמיד מעיזה לאכול (נגעלת מהמחשבה לאכול חיה שנרצחה). ומרק מינסטרונה נשמע לי מתאים ביותר ליום חורף קר. קיבלתי את מיילונך הקטן. תודה.

    כרוניתוש- קיבלתי את מיילונך הקצרצר.. תודה יקירה. אני מקווה שאת חשה טוב ושעברה עליך שבת נעימה, למרות שהשעות ברחו לך...

    פרפרה- וואו, איזה יופי. נשמע ממש טוב, יאללה תזרמי עם זה, ותני לדברים לקרות. ואל תפחדי- יקרה רק מה שצריך לקרות. לאט בלי לחץ. את לא ממהרת לשום מקום. אל תפסלי ואל תחפשי מה לא טוב...! תני לבחור הזדמנות. ואל תחשבי מחשבות כמו: "מי יאהב אותי? למי תהיה סבלנות בשבילי?"!!! מי שתמצאי חן בעיניו- יישאר לעד!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בנות, אני מאחלת לכולכן התחלת שבוע חדש ונעים, עם הרבה כוחות מחודשים.

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב, בנות!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיבוק ענקי, בלונדי!

    אני
    09/12/2007


    מצטערת לשמוע על ליל האתמול הקשה שעבר עלייך. אך עם כל הקושי, אין ברירה, וצריך לעבור בחיים שינויים שלא תמיד מסתדרים עם הרצונות שלנו. נכון, זה מרגיז וכואב, אבל לפעמים אין מה לעשות. אבל לפחות השינויים הללו זמניים, כך שיש במה להתנחם ובמה להיאחז.

    תרגישי טוב, יקירה שלי, ואני בטוחה שבסוף הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.

    לילה טוב!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי!

    קרן אור
    09/12/2007

    דווקא ולשם שינוי היתי ערה אתמול עד שעה שתיים חצי..חבל שסגרתי את המחשב.
    קיבלתי את המייל שלך,ותודה על העידכון.אני יודעת שאין מה להגיד,וגם אם היה זה בטח לא היה עוזר בשלב הזה,ואני מאוד מתחברת לזה.רק רציתי להגיד לך שאני כאן להקשיב,להבין ולחבק תמיד כשאת צריכה.
    מאחלת לך ימים קלים מהקודמים,שולחת לך חום אמיתי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום