אני חופרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חופרת
    ים
    10/01/2011

    לפני שנתיים בכיתה ט התחילו אצלי לאט ובהדרגה הפרעות באכילה.
    אכלתי באופן אובססיבי דברים מסויימים בלבד,
    תפריט שלא הייתי מוכנה לחשוב בכלל על לאכול ביס אחד יותר- או משהו שלא כלול בתפריט. לא נגעתי בשוקולדים, שמנים, מתוקים... כלום כלום כבר מתחילת הדיאטה.

    כל כיתה ט-י לא נראיתי רזה מדי והמשקל גוף שלי היה תקין, אך גם עסקתי בפעילות ספורטיבית אובססיבית-כפייתית, שלש פעמים בשבוע קרעתי את עצמי מכל הכיוונים
    (עד למצב של 30 קמ בשבוע. ואין כזה דברררר פשוט אין כזה דבר לא להגיע לאימון. 3 פעמים קבוע).

    לפני שנה וחצי פסק לי המחזור. הגוף כנראה לא קיבל את כל הרכיבים המתבקשים עקב תפריט. והתפריט לא היה כל כך דל קלוריות, אבל פשוט דברים ספציפיים בלבד... כ1000 קל ביום .
    הייתי מתעסקת אך ורק בלשמור על המשקל. בספורט...

    עד שלפני 3 חודשים נהיה לי דלקת בברך והפסקתי כל פעילות ספורטיבית שעסקתי בה בבת אחת . שקעתי בדכאונות והורדתי המון מהתפריט שלי כך שזה הגיע למנת קלוריות דלה (כ600-700) ובכלל חסרת גיוון.
    בלי בשר, בלי תחליפי בשר, וכמובן שלא חרגתי אפילו לשנייה. עמדתי בתפריט כל יום במשך חודשיים והמצב שלי החמיר... ירדתי כ4 קילו מהמשקל שלי. חשבתי שככה אוכל לשמור על המשקל הקיים... לא רציתי לרזות אלא לשמור.

    בכל אופן הלכתי לפזיוטרפיסט והברך לא החלימה ולאחר חודשיים כשאימא החלה לדאוג בחריפות לגבי האוכל הדל שלי , הם שלחו אותי לבית חולים עם אישפוז יום להפרעות אכילה, והם אמרו שאם לא אעלה אצטרך להתאשפז שם, והיא אפילו אמרה שעדיף כי רוב הבנות לא עושות את זה באמת בבית.

    הסכמתי, ב3 שבועות הראשונים עליתי רק 200 גרם אך עכשיו אני כבר עליתי 4 קילוגרם.
    הבעיה היא שאני מאד נמוכה- 1.46, וכל כך קשה לי עם המשקל הקיים.
    אני מרגישה את השומן בכל תזוזה שלי , כשאני מחייכת אני מרגישה את הלחיים שלי יוצאות החוצה כמו בלון שמן ומנופח ואני שונאת את הבטן והרגליים שלי.
    אני לא יכולה להסתכל על עצמי במראה, ואני מחזיקה את עצמי אך ורק כי כל כך בא לי לחזור לכושר כבר ולקבל מחזור ... אמרו לי שאם אמשיך להתקדם יתנו לי קצת לחזור לכושר, וזה הדבר היחיד שבשבילו אני קמה בבוקר הוא הספורט.
    אני בוכה המון, מתעבת את המראה שלי...

    לא נראה לי הגיוני בכלל להיות בגובה שלי ולשקול 42! זה המוןןןן זה פשוט המון!
    זה פשוט מתסכל ואני שונאת את עצמי על זה
    היה לי את הגוף המושלם במשקל 37 ואני עכשיו לא יכולה להסתכל על עצמי
    התחלתי טיפשה להוריד באוכל, למרות שאני עדיין אוכלת לפי התפריט השמן שלהם
    ואני כל הזמן חושבת על להוריד עוד... אני שונאת את עצמי
    וכל פעם שאני נכנסת לדכאונות ובוכה אני מתחילה להרביץ לעצמי
    זה מטורף
    אני לא ידועת מה לעשות, ומשגע אותי שעדיין לא קבעו לי פסיכולוג!רק כשאני אחזור למשקל הזה ייתנו לי את היחס שמגיע לי??!??? אני צריכה עזרה! אני צריכה שיחות! אנ צריכה לפרוק!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני חופרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חופרת - תגובה

    קרן אור
    12/01/2011

    ים יקרה,

    תודה על השיתוף ואת מוזמנת לכאן תמיד כדי לעשות זאת.
    תראי,הBMI שלך נמוך ואת נמצאת עדיין בתת משקל.אך גם ברור לי שבהפרעת אכילה דימוי הגוף מעוות ואין לי יכולת אמיתית לשכנע אותך שמה שאת רואה הוא לא כפי שאת באמת.
    אני יכולה לומר לך שהדבר הכי חשוב שאת יכולה לעשות למען עצמך הוא לסמוך על הצוות המטפל שלוקח החלטות ממקום שהוא אך ורק כדי למענך ועבור בריאותך(ואת מתארת כיצד היא כבר ניזוקה),הרי ברור לך שהצוות לא רוצה שתהיה שמנה אלא בריאה במשקל גוף מינימלי שנכון לך ע"מ לקיים את כל התיפקודים הפיזיולוגיים.
    אל תאבקי בזה,נראה לי שחשוב שתדברי על הדברים האלו בטיפול ואולי התשובות שתקבלי ירגיעו אותך.

    אני כאן,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ים
    12/01/2011

    משקל 41 זה כבר לא תת משקל (אמרתי שעליתי כבר 4 קילו מתחילת התהליך) לגובה שלי לפי הBMI
    אבל אפילו זה לא נראה לי הגיוני כי אני מאד נמוכה...

    תודה על ההקשבה שלך ואני שמחה שיש לי מקום קצת לפרוק... ים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    קרן אור
    13/01/2011

    משקל 41 מציב אותך בBMI של 19 שזה משקל מינימלי רזה אך בתחילת הגבולות התקינים.אבל לכל אחת יש את המשקל המתאים למבנה גופה,למצב הבסיסי שלה וזה כולל גם משתנים כמו משקל קבלת מחזור(אי אפשר להגדיר החלמה לפני שהמחזור מושג חזרה)ועוד סימנים חיוניים שעומדים ודאי לנגד עיניהם של הצוות הרפואי שמכיר אותך.
    כך שאני מציעה לסמוך עליהם,ועיקביות היא מילת המפתח.

    אשמח לשמוע מה את חושבת,
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל

    ים
    14/01/2011

    ואם במשקל היעד , 42 , אני לא אקבל את המחזור ? ייתכן שזה לא חוזר בגלל דברים אחרים נכון ? אני בלחץ כי אני יודעת שלמשקל 43 אני בחיים לא ארשה לעצמי להגיע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום