לקרן אור - באותו נושא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקרן אור - באותו נושא
    פרפרה
    11/12/2007

    פותחת שירשור חדש...
    כן, יקירתי, אני יודעת שהשיגרה היא המבחן, ואני לא יכולה לומר "התלהבות" אני חושבת שההגדרה הנכונה היא שאני שמחה שאני במקום שמאפשר לעצמי ונפתח לעניין.. מה שלא היה בכלל בשנים הללו.
    הגישה הנכונה היא באמת לזרום , להשתחרר קצת ולהרפות מהשליטה - מה שצריך לקרות - יקרה.
    קלישאתי- אבל אמיתי...
    יום טוב , טסה לאימון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקרן אור - באותו נושא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב פרפרה!

    קרן אור
    12/12/2007

    האמת היא שאני שמחה לקרוא ע"כ שאת נותנת לעצמך לחוות דברים שעד היום לא איפשרת.ואולי זאת הנקודה החשובה ביותר.הזרימה,הניסיון,קצת הרפייה מהשליטה ומדברים מתוכננים ומובנים,הוא איזשהו תהליך חדש וטוב עבורך.מאחלת לך רק בהצלחה,וכן,מה שצריך לקרות קורה.תפקידנו הוא לחוות ולקחת את הדברים למיצוי בתקופה הזאת.
    יום נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום