מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנורקסיה -נקודת מבטו של גברמנחם21/01/2011
בתור ילד בן 12 לא מקובל חברתית
אולי אפילו שמן היו לי את כל הסיבות שבעולם ליפול למחלה הארורה הזאת בגיל 14 התאשפזתי המחלקה בתל השומר להפרעות אכילה לא בצלחתי שם התמרדתי לכל החוקים והעיפו אותי משם הביתה עם פקידת סעד
למי שלא יודע הפקידת סעד מבקרת כל שבועיים בבית ושואלת מה שלומך ואם אתה אוכל כמו שצריך
אם לא היא מוציאה צו בית משפט לאשפוז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי
להגיד את האמת משכתי את הזמן עם המשקל עד היום [גיל 16] עש שהסכמתי לעלות בכלל בדעתי ללעלות במשקל אמי חשבה שאולי מכון כושר זמ מה שיעזור לי וזה התברר כהימור מוצלח אפשר להגיד שהתאהבתי אבל בכיוון ההפוך לא על מנת לרדת במשקל אלא על מנת לעלות מסת שריר [כלומר משקל] לא האמנתי שכאשר אני מחטב את גופי אני מחליט עליו באן רזה גב גדול ידיים גדולות רגלייים קטנות זה נראה לי כמו פיסול בגוף ואתה הפסל הראשי עליתי 10 קילו ממשקל39 ל49 על גובה 1.65 רק שתבינו באיזה מצב גרוע הייתי אני פונה לכל החולות אני מכם אולי מכון כושר זה לגברים ולנשים זה לא מתאים
פתרון אחר: טיםול תרופתי יש היום כל כך הרבה תרופות פסיכאטריות בשוק שיכולות רק להועיל ולעזור אנא מכם שמרו על עצמכם מנחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיון למחקר על הפרעות אכילה אצל גבר
דנה05/12/2011היי מנחם, קראתי את ההודעה שלך, אני עושה מחקר על הפרעות אכילה אצל גברים באוניברסיטת בר אילן. מאוד קשה למצוא גברים שמוכנים לחלוק את החוויה שלהם..
האם תשקול לקחת חלק במחקר ולספר את הסיפור שלך? כמובן שהכל ישמר בסודיות מוחלטת עד רמת השם.
אם זה משהו שעשוי לעניין אותך בבקשה צור איתי קשר
[email protected]
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנורקסיה -נקודת מבטו של גבר - תגובה
קרן אור22/01/2011בוקר טוב מנחם,
ראשית,תודה על השיתוף וכל הכבוד על השינוי שעשית שברור לי שלא היה פשוט!
אבל צריך להשים לב שאתה לא מחליף התמכרות אחת באחרת,שהרי גם התמכרות לספורט הינה התמכרות לכל דבר ויש לה נזקים כשהיא לא נעשית במינון ובאופן בריא,כולל איזון תזונתי שהוא כולל לא רק עליה במשקל ובמסת השריר,אלא איזון תזונתי והתאמת התפריט לאופן ועצימות האימון,מתן מנוחה לשריר להתאושש בין לבין,הקשבה לגוף כדי למנוע פציעת ספורט ועוד ועוד.
על פניו,חשוב לי לציין שאולי עלית במשקל ואתה לא נמצא במשקל מסכן חיים,אבל אתה עדיין נמצא בתת משקל(BMI 18) ויש צורך בעליה נוספת במשקל.
אתה כותב על פיסול הגוף,ואני שומעת כמה עדיין יש כאן מימד משמעותי עבורך של שליטה.ממה אתה מפחד?מה זה בשבילך לאבד שליטה??
אלו דברים שחשוב להבין בטיפול נפשי(לא כתבת,האם אתה נמצא בטיפול שכזה?),כדי למגר את הפרעת האכילה באמת.כמו כן,נשמע שאתה יכול להיתרם מאוד מייעוץ תזונתי(אתה עדיין צעיר מאוד ונמצא בתהליך של גדילה).
יש עוד עבודה שנשמע שצריכה להתבצע,וחשוב שתעשה במרחב הטיפולי.
שמור על עצמך!
קרן אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

