אנורקסיה -נקודת מבטו של גבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנורקסיה -נקודת מבטו של גבר
    מנחם
    21/01/2011

    בתור ילד בן 12 לא מקובל חברתית
    אולי אפילו שמן היו לי את כל הסיבות שבעולם ליפול למחלה הארורה הזאת בגיל 14 התאשפזתי המחלקה בתל השומר להפרעות אכילה לא בצלחתי שם התמרדתי לכל החוקים והעיפו אותי משם הביתה עם פקידת סעד
    למי שלא יודע הפקידת סעד מבקרת כל שבועיים בבית ושואלת מה שלומך ואם אתה אוכל כמו שצריך
    אם לא היא מוציאה צו בית משפט לאשפוז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי
    להגיד את האמת משכתי את הזמן עם המשקל עד היום [גיל 16] עש שהסכמתי לעלות בכלל בדעתי ללעלות במשקל אמי חשבה שאולי מכון כושר זמ מה שיעזור לי וזה התברר כהימור מוצלח אפשר להגיד שהתאהבתי אבל בכיוון ההפוך לא על מנת לרדת במשקל אלא על מנת לעלות מסת שריר [כלומר משקל] לא האמנתי שכאשר אני מחטב את גופי אני מחליט עליו באן רזה גב גדול ידיים גדולות רגלייים קטנות זה נראה לי כמו פיסול בגוף ואתה הפסל הראשי עליתי 10 קילו ממשקל39 ל49 על גובה 1.65 רק שתבינו באיזה מצב גרוע הייתי אני פונה לכל החולות אני מכם אולי מכון כושר זה לגברים ולנשים זה לא מתאים
    פתרון אחר: טיםול תרופתי יש היום כל כך הרבה תרופות פסיכאטריות בשוק שיכולות רק להועיל ולעזור אנא מכם שמרו על עצמכם מנחם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראיון למחקר על הפרעות אכילה אצל גבר

    דנה
    05/12/2011

    היי מנחם, קראתי את ההודעה שלך, אני עושה מחקר על הפרעות אכילה אצל גברים באוניברסיטת בר אילן. מאוד קשה למצוא גברים שמוכנים לחלוק את החוויה שלהם..
    האם תשקול לקחת חלק במחקר ולספר את הסיפור שלך? כמובן שהכל ישמר בסודיות מוחלטת עד רמת השם.
    אם זה משהו שעשוי לעניין אותך בבקשה צור איתי קשר
    [email protected]
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנורקסיה -נקודת מבטו של גבר - תגובה

    קרן אור
    22/01/2011

    בוקר טוב מנחם,

    ראשית,תודה על השיתוף וכל הכבוד על השינוי שעשית שברור לי שלא היה פשוט!
    אבל צריך להשים לב שאתה לא מחליף התמכרות אחת באחרת,שהרי גם התמכרות לספורט הינה התמכרות לכל דבר ויש לה נזקים כשהיא לא נעשית במינון ובאופן בריא,כולל איזון תזונתי שהוא כולל לא רק עליה במשקל ובמסת השריר,אלא איזון תזונתי והתאמת התפריט לאופן ועצימות האימון,מתן מנוחה לשריר להתאושש בין לבין,הקשבה לגוף כדי למנוע פציעת ספורט ועוד ועוד.
    על פניו,חשוב לי לציין שאולי עלית במשקל ואתה לא נמצא במשקל מסכן חיים,אבל אתה עדיין נמצא בתת משקל(BMI 18) ויש צורך בעליה נוספת במשקל.
    אתה כותב על פיסול הגוף,ואני שומעת כמה עדיין יש כאן מימד משמעותי עבורך של שליטה.ממה אתה מפחד?מה זה בשבילך לאבד שליטה??
    אלו דברים שחשוב להבין בטיפול נפשי(לא כתבת,האם אתה נמצא בטיפול שכזה?),כדי למגר את הפרעת האכילה באמת.כמו כן,נשמע שאתה יכול להיתרם מאוד מייעוץ תזונתי(אתה עדיין צעיר מאוד ונמצא בתהליך של גדילה).
    יש עוד עבודה שנשמע שצריכה להתבצע,וחשוב שתעשה במרחב הטיפולי.
    שמור על עצמך!
    קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום