שלום בנות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום בנות!!
    בלונדי
    12/12/2007

    מה נשמע?
    חזרתי....

    קרן אור- דיברת כל כך נכון וכל כך יפה, על כך שמצפים מקשר להיות קסום בתחילתו, אבל מה שבאמת חשוב זה מה נשאר אחרי הקסם הזה. איך בונים זוגיות בריאה ותומכת, עם אהבה והבנה, והכי חשוב- תקשורת טובה וכנות!! זה ממש נכון.
    עם בעלי- היו לי פרפרים מההתחלה, הייתה התרגשות אדירה, וזה היה ברור שזה- זה!! אבל אולי לא כל קשר מתחיל כך...
    בכל מקרה, מה שנגזר מכאן (פרפרה) שצריך באמת לזרום עם הדברים, והאהבה אולי תגיע בהמשך, כאשר ההיכרות תהיה עמוקה ואמיתית, בלי מחסומים.

    כרוניתוש- יקרה! מה שלומך הבוקר? הצהריים? אני לא מפוקסת על השעון.. קיבלתי את מיילך מאמש וכבר אשיב לך עליו. מקווה שאת בסדר ושהצלחת לישון בלילה!

    פרפרה- אנא קראי מה שכתבתי לקרן אור בראש העמוד. ולגבי הקטע הפיזי- כמו שכבר נאמר כאן- עשי רק מה שאת רוצה. אל תפחדי! מי שרוצה אותך לא יברח כ"כ מהר. הוא יישאר עד שתהיי מוכנה, אני בטוחה בכך. שיהיה בהצלחה והמשיכי לעדכן אותנו.
    ואגב- את גרה באיזור ירושלים???

    פשוט אני- את תלמידת בית ספר? מה את עושה בחיים?

    טוב בנותיי היקרות. אני עם כוחות מחודשים לאחר חופשה קצרה. מקווה שהימים הבאים יהיו קלים ונעימים. היום יש קצת הפוגה בגשמים וזה נחמד. קצת נמאס מכל המבול שיורד פה כל הזמן... (תראו לאיזה מצב הגעתי, מקטרת על חורף...חחח, מי היה מאמין?)

    שיהיה לכולכן המשך יום נעים!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום בנות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    12/12/2007

    שמחה חזרת,ואגיד זאת שוב-התגעגעתי!
    קיבלתי את המייל שלך מהבוקר ואשיב עליו מאוחר יותר.אבל שמחתי לקרוא מבין השורות שמאוד נהנית וזה מה שהיית צריכה כרגע...כמובן שאני מחכה לתמונות...
    לגביי פרפרים-תראי אני לצערי לא נתתי לעצמי להרגיש אותם.פחדתי.פחדתי להרגיש,פחדתי להתלהב מידי ולהיפגע..זה נגע במקומות שכאבו לי אז.אבל מזלי שלאהבה יש חוקים משלה,ושבעלי לא ויתר עליי בקלות..אני מבינה את פרפרה ואת המקום שממנו היא מגיעה.אבל אני חושבת שכמו שכתבתי היא חייבת את זה לעצמה.אני באמת מאמינה שכשאת נותנת למישהו להיות איתך,לאהוב אותך,זה גורם לכל התיאוריות שעד עכשיו החזקת בהם להתבדות...ולאט לאט מפנים מקום לאהבה אמיתית,כזאת שלא חונקת או הורגת.
    טוב יקרה שלי,מצטערת על האיחור בתשובה פשוט הימים האחרונים מטורפים אצלי עם שעות לא סבירות בחדר ניתוח...טוב שיום שבת באופק!
    לילה טוב יפה שלי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, יפה!

    בלונדי
    12/12/2007

    וחלומות פז...
    נדבר מחר!
    אוהבת,
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לכן בנות מקסימות

    פרפרה
    13/12/2007

    באמת כיף שאתן פה!
    (אני לא מאיזור ירושליים...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה פרפרונת!!!

    בלונדי
    13/12/2007

    ויום טוב..
    מחכות לעדכונים!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום