אחה"צ טובים בננות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחה"צ טובים בננות!
    קרן אור
    15/12/2007

    הייתי אצל חמותי היום ואני דווקא הייתי פטורה מלהכין אוכל להיום(אבל דיאטטי זה לא היה..כרגיל..)
    בלונדי-אני שמחה שחזרת מהמסע עם שלל מגוון בחכתך.ספרי לי מה התכנון ואני עדיין מחכה למתכון...(לא התחמקת,ולא שכחתי)
    כרונית שלי-שלחתי לך מייל תשובה אני מקווה שאת לא מטישה את עצמך עם המירוץ נגד הזמן,תורידי קצב,תאמיני לי,אני משלמת על זה לפעמים ביוקר...(ואת יודעת כמה)
    פשוט אני-נעלמת לנו ספרי מה חדש(מזמן לא דיברנו...חחח...)
    פרפרה-מה שלומך??תודה על המתכון.אני מאוד אוהבת קישואים ואני משדרגת אותם עם רוטב אדום ובצל מטוגן.מה שלומך??ומה עם פגישת המשך עם הבחור???

    שיהיה לכולנו המשך שבת נעימה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחה"צ טובים בננות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור...!!

    בלונדי
    15/12/2007

    שלום יקרה!
    אני מבינה שחזרת מגוב האריות!! ואני מניחה ששרדת זאת, כי לא שמעתי פה קללות עסיסיות...חחחח!!! מבינה אותך, יפה!!

    שלחתי לך אתמול את המתכון, לא קיבלת אותו???? שוב המייל תפס רגליים וברח למקום אחר?? אם כן- אשלח לך מחדש, רק תגידי לי בבקשה.

    זהו יפה שלי!

    להת'

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי!

    קרן אור
    15/12/2007

    לא שמעת קללות עסיסיות,כי "ביליתי" במקום אחר והייתי עסוקה בלקלל את השלפוחית שלי...חחח...כן אבל היום שמו לב שהטורים שלי גבוהים ולאחר הפעם האחרונה פחדו להגיד משהו שהוא לא במקום לידי.היית מאמינה שאני מפחידה,מפלצת ממש???(חסר לך להגיד כן)
    לא קיבלתי את המתכון אתמול,בטח מישהו אחר נהנה ממנו.אבל לא נורא זה יחכה עוד יום,כי הבנתי שאת עייפה..
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יפה!

    אני
    15/12/2007


    אני שמחה שאת בבית כעת, ואני מקווה שאת חשה בטוב.

    אל דאגה, אני לא מתישה את עצמי יותר מדי. וחוץ מזה, אינני יכולה לעשות זאת בכל מקרה, מכיוון שגופי כבר למד לעשות את ה- "או-קיי, סטופ!" ולהשבית אותי - פשוטו כמשמעו. מלבד זאת, בשבתות אני חייבת לנוח, מכיוון שימי החול שלי (ולילותיהם ההזויים והלבנים) הם זוועתיים לגמרי, כמו שאת יודעת.

    נשיקות,

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצוווואר

    ניצוצות
    15/12/2007

    אכן אכן המון זמן לא דיברנו קרן אור.....התחלת להתגעגע????
    נו אני רוצה לשמוע אותך אומרת שלא!!
    האמת שום דבר לא ממש חדש, דיברתי איתו היום, הרגעתי אותו שהכל בסדר, שלא יבהל
    יותר מדי ממני, חחחחח הוא ממש נבהל!
    הוא חשב שאני זהו גומרת איתו, האמת אני עדיין לא יודעת...אני חושבת שכשלא יודעים משהו, ולא
    יודעים מה לעשות, עדיף פשוט שהדברים ישארו איך שהם בנתיים, עד שתהיה לי תשובה ברורה
    יותר לעצמי, כי איזו אחת חכמה אמרה לי לנסות..נו טוב אז מה אני אעשה? אני מנסה , אולי אני אצליח
    להתעלות על עצמי בכל זאת...
    קמתי בבוקר, האמת מוקדם...כן קרן אור מוקדם, בשבילך את כבר צריכה ללכת לישון צהריים בשעה
    הזאתי, אני יודעת!
    כרונית ובלונדי תודה לכן על התגובה, כן הבנתי שבלבלתי את כולכן, ולא הייתי מובנת בכלל!..
    אולי בהמשך אוכל להסביר את עצמי יותר טוב.

    נתפס לי הצוואר :(
    אמרו לי שזה בגולגולת, לא בצוואר...כואבבבבבבבב
    מקווה שזה יתחיל לעבור כבר מחר..זה ממש מקשה עלי

    טוב מאחלת לכן ערב נחמד ושקט,
    איך עברה עליכן השבת??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה,

    קרן אור
    15/12/2007

    לא נראה לי שכדאי לי לשתות עוד קפה..יש לזה השלכות כרגע עליי...חחח...
    האם התגעגעתי שאלת???למה את נותנת לי הזדמנות להתגעגע???סתם............(את יודעת שאני צוחקת!)
    ועכשיו קצת יותר ברצינות-תקשיבי,הבחור הזה נראה לי,הוא מוכן להקריב בשבילך,ואת גם לא כ"כ אדישה אליו לפי מה שהבנתי,אז באמת תחכי תמיד אפשר אח"כ להגיד לא.אבל תני לו צ'אנס אמיתי,צאו קצת,גם בשבילך זה טוב,שינוי מהשיגרה,בילוי -מה רע??
    מי אמר לך שזה בגולגולת???בכל אופן אם זה מפריע לך קחי משכך כאבים(אדוויל לדוג' שהוא אנטי דלקתי בין השאר...)
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני אומרת...

    בלונדי
    15/12/2007

    תני לו סיכוי! יאללה, אם הוא מוצא חן בעינייך, תני הזדמנות, ותזרמי!!!! רק לזרום עם הדברים ולא לפחד ולהתחיל להכנס לסרטים!!
    טוב- קל יותר לדבר מאשר לעשות, אני יודעת!

    לי הייתה שבת של שמש... ושל עייפות...

    מה אצלך???
    את תלמידת תיכון??

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום