מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערב טוב בנות יקרות!קרן אור16/12/2007
אכן חזרתי מאוחר היום מהעבודה,וראשי כבד עליי,אז נראה לי שאני תיכף נכנסת למיטה עם "המאהב" החדש\ישן שלי-סדין החימום.אבל לפני זה כמה מילים:
כרונית יקרה שלי-קיבלתי את המייל שלך יקרה ועניתי לך באחד טרי כזה שתפתחי כשתרגישי טוב יותר.לכולנו יש ימים של דיכאון,ימים בהם לא מתחשק לצאת מהבית(ואת יודעת כמה כאלו היו לי בתקופה האחרונה),אז אל תלקי את עצמך ע"כ.אנחנו עובדות וחיות בלחץ נוראי,וזה מתבקש לפעמים לפרגן איזה יום "מחלה" בשביל הגוף והנפש כאחד.מחר יום חדש,והזדמנות לקום רעננים ורגועים יותר.ואני איתך יקרה,וכן נמאס לך אולי לשמוע,אבל אני כאן אם את צריכה.(תשתמשי בזה כבר..חח...)
בלונדי מקסימולה-גם לך מחכה מיילון טרי.מקווה שהערב יעבור עלייך בנעימים וספרי מה במתכון להערב.
פשוט אני-נעלמת...........מה שלומך??איך הצוואר היום???עדכני לגביי אותו בחור.
פרפרה-מה שלומך???את מפציעה כאן לעיתים בפורום והייתי באמת רוצה לדעת איך את מרגישה ואיך עוברים עליך הימים.
טוב בנות יקרות נשיקות לערב חמים ונעים,
שלכן ואיתכן,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה....
בלונדי16/12/2007ואני עם צרבת נוראית. קודם שתיתי תה ירוק עם ג'ינג'ר טרי ולימון, ואכלתי חלבה מעולה עם פיסטוקים, ואני חושבת שזה מה שגרם לצרבת - התה!!
קרן אור- יאללה הכנסי למיטה, לאחר יום ארוך ומתיש!!!
כרוניתוש- קיבלת את המייל שלי?
ונדבר מחר...
ליל מנוחה!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, בלונדי אהובה.
אני16/12/2007
כן, כן, קיבלתי את המייל שלך וקראתיו בשקיקה. תודה תודה לך על השקעתך וכתיבתך האמפאתית. תיכף אשלח לך עדכון קצר אודותיי.
כן, תה הוא גורם צרבת ידוע, אז אולי הגיע הזמן לשלוף עוד "טמז"? אבל לפחות אכלת דברים טעימים. אני "מתה" על חלבה - עם פיסטוק, בלי פיסטוק - העיקר הרבה חלבה...
אוהבת מאד ומאחלת לך ליל מנוחה ורגיעה!
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, קרן אור מתוקה.
אני16/12/2007
תודה על דברייך מחממי הלב. כן, לכולנו יש ימים כאלה, וצריך לאפשר לנו מנוחה מדי פעם. אני שמחתי להישאר היום בבית, ואשמח להישאר גם מחר...
שיהיה לך יום קל מחר, ותזכרי לשים ז... אהה.. פס על כולם, ובייחוד על כל קנאי ושונאי החינם למיניהם!
לילה טוב והמון אהבה!
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי כרונית!
בלונדי16/12/2007אז גם את אוהבת חלבה? אני לא כך אהבתי, אך בעלי מכור לזה, ועם הזמן אני לומדת גם לאהוב כל מיני אהבות ישנות שלו, וביניהן- חלבה וטחינה. כמה נורא!!!
שמחה שקיבלת את מיילי...
לא ידעתי שתה מצרב!!! אוף, ואני חשבתי כי הוא "מתכון בטוח" להרגעה מצרבת. טעיתי! טוב לדעת! כעת אפנים ואלמד!
טוב מחכה לשמוע ממך יקירה שלי!
נשיקות!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב, בלונדי שלי.
אני16/12/2007
מה שלומך כעת? אני מקווה שהשעות "מלטפות" אותך אי-שם. שלחתי לך עכשיו את העדכון המובטח, ועניתי לך על חלק מן הדברים. יקרה, תודה רבה על כל מה שכתבת לי!
כן, אני מאד אוהבת חלבה. חלבה, טחינה וכל נגזרות השומשום למיניהן. נכון, זאת מכה, כי זה באמת מאד משמין, מעבר לכל פרופורציה, אבל לפחות זה גם מאד בריא.
מקווה שהצרבת עברה לך ושיהיה לך לילה טוב!
אוהבת מאד,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה כרונית!
בלונדי16/12/2007קיבלתי כעת את המייל, ולאחר שאלך להתקין לי משהו לאכול, אשב לקרוא אותו. איזה כייף.
שיהיה לך ליל מנוחה!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן קמתיייי, ותכף חוזרת למיטה שוב
ניצוצות16/12/2007קרן אור, רק לי לא שלחת מייל???? חחחח
לעדכון לגביו...האמת אין לי יותר מדי מה לעדכן....האמת שנהיה לי אפילו קצת עצוב לומר,
אבל זה עומד להיגמר...
הצוואר רק מחמיר, זה יותר בראש למטה מאשר בצוואר, אבל באמת אין לי יותר מדי זמן כרגע
להרגיש סוג כזה של כאב..אני פשוט מקווה שזה יעבור.
כן, מקודם אמרתי לך שאני הולכת לישון, אבל משום מה קמתי, לא יודעת..שאסיים את ההודעה
אלך חזרה למיטה לנסות לישון.
אז שתתעוררי לבוקר נפלא, עם מצברוח, ושתצליחי לעבור את היום בלי יותר מדי
פיהוקים...וחבל לי שלא אוכל לשעשע אותך בדרך.... :)
אוהבת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב, פשוט אני.
אני16/12/2007
אני מאחלת לך שתרגישי טוב, ואם כאב-הראש לא מרפה - כדאי ורצוי לגשת לרופא.
שיהיה לך לילה טוב ושקט!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

