ערב טוב בנות יקרות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב בנות יקרות!
    קרן אור
    16/12/2007

    אכן חזרתי מאוחר היום מהעבודה,וראשי כבד עליי,אז נראה לי שאני תיכף נכנסת למיטה עם "המאהב" החדש\ישן שלי-סדין החימום.אבל לפני זה כמה מילים:
    כרונית יקרה שלי-קיבלתי את המייל שלך יקרה ועניתי לך באחד טרי כזה שתפתחי כשתרגישי טוב יותר.לכולנו יש ימים של דיכאון,ימים בהם לא מתחשק לצאת מהבית(ואת יודעת כמה כאלו היו לי בתקופה האחרונה),אז אל תלקי את עצמך ע"כ.אנחנו עובדות וחיות בלחץ נוראי,וזה מתבקש לפעמים לפרגן איזה יום "מחלה" בשביל הגוף והנפש כאחד.מחר יום חדש,והזדמנות לקום רעננים ורגועים יותר.ואני איתך יקרה,וכן נמאס לך אולי לשמוע,אבל אני כאן אם את צריכה.(תשתמשי בזה כבר..חח...)
    בלונדי מקסימולה-גם לך מחכה מיילון טרי.מקווה שהערב יעבור עלייך בנעימים וספרי מה במתכון להערב.
    פשוט אני-נעלמת...........מה שלומך??איך הצוואר היום???עדכני לגביי אותו בחור.
    פרפרה-מה שלומך???את מפציעה כאן לעיתים בפורום והייתי באמת רוצה לדעת איך את מרגישה ואיך עוברים עליך הימים.

    טוב בנות יקרות נשיקות לערב חמים ונעים,
    שלכן ואיתכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה....

    בלונדי
    16/12/2007

    ואני עם צרבת נוראית. קודם שתיתי תה ירוק עם ג'ינג'ר טרי ולימון, ואכלתי חלבה מעולה עם פיסטוקים, ואני חושבת שזה מה שגרם לצרבת - התה!!

    קרן אור- יאללה הכנסי למיטה, לאחר יום ארוך ומתיש!!!
    כרוניתוש- קיבלת את המייל שלי?

    ונדבר מחר...

    ליל מנוחה!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, בלונדי אהובה.

    אני
    16/12/2007


    כן, כן, קיבלתי את המייל שלך וקראתיו בשקיקה. תודה תודה לך על השקעתך וכתיבתך האמפאתית. תיכף אשלח לך עדכון קצר אודותיי.

    כן, תה הוא גורם צרבת ידוע, אז אולי הגיע הזמן לשלוף עוד "טמז"? אבל לפחות אכלת דברים טעימים. אני "מתה" על חלבה - עם פיסטוק, בלי פיסטוק - העיקר הרבה חלבה...

    אוהבת מאד ומאחלת לך ליל מנוחה ורגיעה!

    אני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, קרן אור מתוקה.

    אני
    16/12/2007


    תודה על דברייך מחממי הלב. כן, לכולנו יש ימים כאלה, וצריך לאפשר לנו מנוחה מדי פעם. אני שמחתי להישאר היום בבית, ואשמח להישאר גם מחר...

    שיהיה לך יום קל מחר, ותזכרי לשים ז... אהה.. פס על כולם, ובייחוד על כל קנאי ושונאי החינם למיניהם!

    לילה טוב והמון אהבה!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    16/12/2007

    אז גם את אוהבת חלבה? אני לא כך אהבתי, אך בעלי מכור לזה, ועם הזמן אני לומדת גם לאהוב כל מיני אהבות ישנות שלו, וביניהן- חלבה וטחינה. כמה נורא!!!

    שמחה שקיבלת את מיילי...

    לא ידעתי שתה מצרב!!! אוף, ואני חשבתי כי הוא "מתכון בטוח" להרגעה מצרבת. טעיתי! טוב לדעת! כעת אפנים ואלמד!

    טוב מחכה לשמוע ממך יקירה שלי!

    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי שלי.

    אני
    16/12/2007


    מה שלומך כעת? אני מקווה שהשעות "מלטפות" אותך אי-שם. שלחתי לך עכשיו את העדכון המובטח, ועניתי לך על חלק מן הדברים. יקרה, תודה רבה על כל מה שכתבת לי!

    כן, אני מאד אוהבת חלבה. חלבה, טחינה וכל נגזרות השומשום למיניהן. נכון, זאת מכה, כי זה באמת מאד משמין, מעבר לכל פרופורציה, אבל לפחות זה גם מאד בריא.

    מקווה שהצרבת עברה לך ושיהיה לך לילה טוב!

    אוהבת מאד,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה כרונית!

    בלונדי
    16/12/2007

    קיבלתי כעת את המייל, ולאחר שאלך להתקין לי משהו לאכול, אשב לקרוא אותו. איזה כייף.

    שיהיה לך ליל מנוחה!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן קמתיייי, ותכף חוזרת למיטה שוב

    ניצוצות
    16/12/2007

    קרן אור, רק לי לא שלחת מייל???? חחחח
    לעדכון לגביו...האמת אין לי יותר מדי מה לעדכן....האמת שנהיה לי אפילו קצת עצוב לומר,
    אבל זה עומד להיגמר...
    הצוואר רק מחמיר, זה יותר בראש למטה מאשר בצוואר, אבל באמת אין לי יותר מדי זמן כרגע
    להרגיש סוג כזה של כאב..אני פשוט מקווה שזה יעבור.
    כן, מקודם אמרתי לך שאני הולכת לישון, אבל משום מה קמתי, לא יודעת..שאסיים את ההודעה
    אלך חזרה למיטה לנסות לישון.
    אז שתתעוררי לבוקר נפלא, עם מצברוח, ושתצליחי לעבור את היום בלי יותר מדי
    פיהוקים...וחבל לי שלא אוכל לשעשע אותך בדרך.... :)

    אוהבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, פשוט אני.

    אני
    16/12/2007


    אני מאחלת לך שתרגישי טוב, ואם כאב-הראש לא מרפה - כדאי ורצוי לגשת לרופא.

    שיהיה לך לילה טוב ושקט!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום