צהריים טובים יקרות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים יקרות!
    קרן אור
    17/12/2007

    טוב אז עכשיו הגעתי הביתה לאחר שהייתי בירושלים.ולמזלי האינסטיקטים שלי הובילו אותי ממש במקרה(או שלא) לכמה מקומות שהייתי צריכה,וזה לא שיש לי משהו חס וחלילה נגד ירושלים,פשוט מי שלא מקומי ההתמצאות שם היא בעייתית מאוד.אבל כאמור הלך לי בסדר.עוד מעט אני זזה להוציא את הילדים מהגנים,אבל לקחתי לי חצי שעה של שקט כי האנטיביוטיקה כ"כ מחלישה אותי שיש לי סחרחורת נוראית.(אבל שזה מה שישבור אותי??)
    בלונדי-איזה מזל שמצאת את השעועית במצב קפוא,עד שמצאת אותה בכלל לחשוב מה היה קורה אם היית צריכה לזרוק אותה...אז אני מקווה שתהני לך מהארוחה שלך(אני אוהבת שעועית ברוטב אדום).
    פשוט אני-מאחלת לך בהצלחה היום.
    כרונית-מקווה שיומך עובר מהר,עדכני אותי בערב מה קורה\קרה.

    טוב בנות יקרות הולכת לחטוף משהו לאכול,ויוצאת להתחיל את המשמרת השנייה.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור,

    אני
    17/12/2007


    תגובתי לדברייך כאן שובצה משום-מה לשרשור של השיר... חפשי אותי! :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום