חרא!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרא!!
    בלונדי
    17/12/2007

    פשוט חרא לי, וזה כבר המון זמן... פשוט לא אמרתי כלום, ניסיתי לחשוב שהכל בסדר, אבל ממש לא! הכל מתבלגן לי, הכל מתחרבש והכל מסריח!!!
    לא קשור לאוכל!
    חרא לי וזהו, ואין לי כוח יותר!!!!!!

    פשוט אני- כל הכבוד על ההתנדבות במרכז גמילה! והלוואי והיו לי בראוניז כעת....! מקווה שהיה בסדר בפגישה שלך..

    בנימה חראית זו (סליחה), שיהיה לכולכן לילה טוב!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרא!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדידינה

    ניצוצות
    17/12/2007

    בלונדי מה חרא? מה קרה?
    אני מבינה את זה..לפעמים מנסים לשמור על החיוך הזה, אולי אפילו בשביל העמדת פנים
    בפני עצמנו, כדי לא להרגיש שאנחנו נשברים..אבל אני מכירה את הרגעים האלה שפשוט
    הכל נהיה בלתי נסבל,
    תמיד אני מדמה את זה לסיר שיש ב ומים, וזה סיר מאוד גדול, ומאוד חזק...הוא מסוגל להחזיק בתוכו
    כמות מאוד גדולה של מים רותחים..ולאט לאט הוא עולה, והוא מתחמם, והכל לאט לאט...אבל בסוף
    זה כבר מגיע לקצה..ואני מכירה את הרגע הזה שהמים עולים כמעט על גדועותיהם (כן לא כתבתי
    את זה נכון..תקני אותי) ואז המכסה של הסיר מתרומם, והמים עדיי ןלא יוצאים החוצה, אבל לסיר
    זה כואב (כואב כן!) כי המכסה נופל עליו בגלל המים שמעלים אותו למעלה בשל הרתיחה הרבה
    וכמות המים הגדולה.
    נווו תגידי שהבנת אותי??
    תשפכי הכל..
    אני פה אם זה עוזר לך.

    ואגב, הפגישה הייתה מזוויעה, אבל בסדר, זה מאחורי.

    פשוט אני שמחכה לתגובה ממך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי יקרה שלי,

    אני
    17/12/2007


    מה קרה, מתוקה? תכתבי לי! אני פה, וגם שם.

    ולמה לשתוק אם אפשר לדבר באמת?

    אני כאן.

    חיבוק ענקי בינתיים...

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב בלונדי!

    קרן אור
    18/12/2007

    אני מקווה שבשעה שתקראי זאת "שיא" החרא כבר יהיה מאחורייך.ואני כאן,תמיד,כדי להקשיב ולעזור אם אפשר.אז נצלי את הבמה יקרה שלי,ואל תשארי לבד עם "החרא".
    מאחלת יום יום מקסים,יקרה שאת,ומחכה לעדכון.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום