בוקר טוב בנות, או אולי כבר צהריים..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב בנות, או אולי כבר צהריים..
    בלונדי
    18/12/2007

    אך קמתי מאוחר ואצלי זה נחשב עוד בוקר.

    תודה על התמיכה שלכן... היום מרגישה קצת יותר טוב. אבל הכל עוד פה וכלום לא עבר בן רגע.

    אני מבטיחה לכתוב מאוחר יותר, אך כעת יש לי הרבה סידורים לעשות!

    קרן אור- האם את בעבודה ביום כזה??????? אני מאוד מקווה שלא!!! דווחי לי בבקשה!

    כרוניתוש- המון תודה! מקווה שיש לך יום קל בלי פוסטמות למיניהן!

    פשוט אני- נשארה חתיכת בראוניז גם בשבילי??


    שיהיה לכן יום טוב ושמח (קרן אור) מאוד!!!!!

    אוהבת ומודה לכן,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לללללהלה

    ניצוצות
    18/12/2007

    בלונדינה,
    אם תבואי לפה אני מבטיחה לך שישארו הרבה חתיכות להרבה ימים בשבילך...
    דווחי שתהיי בארץ, ואדאג לשלוח לך :)

    מקווה שהדברים נראים קצת אחרת מהזוית הזאתי של היום, כי אני יודעת שמהשעות של
    הלילה, הדברים נראים רע מהרגיל..לא אומרת שהם קלים, אבל יש משהו בשעות האלה שגורם
    לנו לראות אותם בצורה יותר נוראית ממה שהם.
    מקווה שאת בסדר יותר.
    אכלתי מרק תירס שיושב לי בגרון ומממממש מנסה לעלות למעלה, ואני מנסה למנוע את זה
    כמה שאפשר, אני שונאת את זה.

    טוב אני הולכת להכין כוס תה ואח"כ ויוצאת להביא אישור מחלה (:

    המשך יום טוב פה לכולן
    איפה קרן אור הזאתי..נראה לי שם בין הסדינים ....(שששש ) חחח היא עוד תהרוג אותי.

    להת'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתפלאי!

    קרן אור
    18/12/2007

    שאני אבין את הולכת להביא אישור מחלה בגלל מה שאני חושבת???אז אם כן אני באמת אהרוג אותך.את יודעת מה,בעצם לא,כי זה יחסל את אספקת הבראוניס שלי(אז שאיר אותך כאן לעוד קצת זמן)
    ולא,אני לא בין הסדינים,ואני לא צפויה להיות שם בקרוב,אלא לקפוא בחוץ,אבל חם בפנים....
    והסדין,יחכה לי במקומו עד שאשוב ואזדקק לו יותר מהרגיל כנראה.
    ערב נעים יקרה,ריגשת אותי היום,תודה.
    קרן אור
    נ.ב. תפסיקי לאכול שקיות מרק עם מנוסודיום,אז זה לא יעלה לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חה חה חה אני רוצה לראות אותך

    ניצוצות
    18/12/2007

    כשתכיני לי מרק תירס אמיתי בלי מוסודיום אז אני אפסיק!!!אוקי?
    תגידי את יודעת שהם מביאים ככה סתם אישור מחלה? כאילו אם באמת לא היה
    נתפס לי הצוואר, זה בכלל לא מעניין אותם, אפילו שאלו אותי לכמה ימים אני רוצה..
    חחחחח אל תדאגי, רק ליום אחד אמרתי, דיברתי איתם אתמול, והחמודה אמרה לי שהיום
    בערב אבוא לקחת את האישור (נו זה פה ליד הבית).
    הבראוניס היכן??
    ואיך את בדיוק יכולה להרוג אותי?????? גם אם ממש היית רוצה, חחחח אבל את מוזמנת לחלום
    על כך בלילה.
    אה נכון אמרנו שאת לא חולמת!
    טוב את יודעת שאני אוהבת אותך כן???
    נשיקות קרן אור אמיתית.

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב נעים!

    קרן אור
    18/12/2007

    שמחה לשמוע שההרגשה שלך השתפרה טיפה היום,מקווה שככל שהימים יעברו ההרגשה שלך תלך ותשתפר והדברים יתגמדו ויפתרו.
    כן,יקרה הלכתי לעבודה היום,אבל לשם שינוי פתחתי את הבוקר מאוחר יותר ישבתי בפארק ושתיתי קפה והיתה שמש מדהימה וחמימה בחוץ!אם יכולתי לעשות זאת כל יום הרגשתי היתה משתפרת פלאים,אבל דיבורים ומעשים לחוד.אח"כ הלכתי לפגישות ובדרך קיבלתי כמה שיחות טלפון מפתיעות למדיי מאנשים בעברי...ותיכף יוצאת עם בעלי למסעדה(מה בתכנון??האמת היא שבא לי משהו חם,כי כואב לי הגרון,ומצד שני,איך אני יכולה לסרב לסושי,אז עוד מעט אחליט) ואימי התגייסה לשמור על הילדים.

    ואגב,לגביי הבראוניס את צריכה לשאול אותי,כי הם אצלי כבר...חחח...(מדהימים כמו שהובטח,ונשארה רק חצי תבנית,כי זה מה שאכלתי היום,אז תזדרזי )
    מאחלת לכולנו ערב נעים(למרות שבימים הקרובים צפוי להיות סוער),
    אשוב כשאחזור,שלכן בהרבה אהבה ותודה על כל המילים והדברים המרגשים,
    קרן אור אמיתית.(או לפחות כך אמרו לי לקרוא לעצמי באמת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשתי לא השתפרה....

    בלונדי
    18/12/2007

    אלא רק נהייתה גרועה יותר.

    מאחלת לך יום נעים ומקסים, מגיע לך! תהני מכל רגע ובתיאבון בארוחה...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה!

    קרן אור
    18/12/2007

    מצטערת לשמוע שהמצב הולך ומחמיר....אני איתך,ומצטרפת לכרונית ומציעה לך לשתף אותנו.אני יודעת שיש דברים שאין להם אולי פתרון מידי,אבל לפעמים ההבנה והשיתוף עושים את הכאב נסבל יותר...אבל בקצב שלך,רק אל תשכחי שאנחנו כאן מתי שאת רוצה.
    ותודה על האיחולים-יצאנו לאכול בסוף במקס ברנר ודווקא אכלתי מלוח,אבל(ופשוט אני זה בשבילך-)אי אפשר בלי לקנות מזרק שוקולד,אשכרה הרעלת סוכר...אבל טעים(לא במצבי צרבת כמובן...).
    מצב רוחי טוב היום,אבל אני עייפה כרגיל.
    הולכת לחטוף מקלחת ואחזור עוד מעט.
    תרגישי טוב יקרה שלי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!

    בלונדי
    18/12/2007

    הרגשתי לא השתפרה בכלל, ולהיפך- נעשתה גרועה יותר!
    פשט חרא..


    תהני היום, מגיע לך!! ובתיאבון בארוחה...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה, המחשב הראה שלא שלח בכלל...

    בלונדי
    18/12/2007

    אז ניסיתי לשלוח כמה פעמים.
    וזה מה שיצא.
    סליחה.


    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום