ערב טוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב!
    אני
    18/12/2007


    מה שלום כולן?? לי כואבת הבטן, אבל זה מגיע לי. ככה זה כשאת מתירה טיפה את הרסן.

    קרן אור - ימי המחלה שלך לא עזרו, מכיוון שהלכת איתם לעבודה!!!!!!!!! לזה לא קוראים "ימי מחלה שלא עוזרים". לזה קוראים: "ימי עבודה רגילים". יקירה שלי, אני מקווה שאת נהנית לך עכשיו אי-שם ועושה חיים כמו שמגיע לך. אגב, מה באשר לשיר? האם את כתבת אותו? לא ענית לי.

    בלונדי - צר לי מאד לשמוע שאת מרגישה ממש חרא, ושהגל הנוכחי הזה טרם חלף. אני מקווה מאד שתרגישי טוב יותר, וכמה שיותר מהר! שוב אני חוזרת על הצעתי לספר במה מדובר, וביחד נלך לשרוף את המועדון. אני איתך לגמרי ומחזיקה לך את היד!!!

    פשוט אני, פרפרה וכל היתר -

    שיהיה לכן ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה שלי!

    קרן אור
    18/12/2007

    מצטערת על הכאבי בטן...מקווה שזה יעבור מהר.(אולי תדביקי אותי קצת,סתם...)
    את יודעת שלא הלכתי כמה ימים לעבודה(בערך יום בכל שבוע),לזה אני קוראת ימי חופש לא מוצהרים...(שששש...)
    ואכן נהניתי מאוד.לגביי השיר -כן אני כתבתי אותו בניסיון נואש לשחזר את היכולת שאבדה לי אחריי שיצאתי מהשלב האקוטי...אהבת???
    טוב יקרה נשתמע לנו יותר מאוחר,מקווה שתספיקי לשגר לי מייל לפני שאכנס למיטה.
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית :)ערב מעולה

    ניצוצות
    18/12/2007

    כרונית יקרה,
    גם לך ערב נפלאאאאאאאא(:
    וחמים, כי אני קופאת מקור וזה לא עוברר...מעניין לזה אי אפשר לקחת אדוויל, ועם השמיכות
    אי אפשר לצאת החוצה.
    אז פתרון יש???
    ולא, לא להישאר בבית(נו תגידי שזה לא מה שבאמת לציע).
    טוב אז כנראה הבראוניס הצליחו בכל זאת..איך לא???

    טוב הכאב בטן עבר האמת, כנראה המרק ירד כבר לאן שהיה צריך לרדת.
    והבטן שלי מנוקה ממה שקרן אור אמרה שיש בשקיות האלה (מה לעשות שלי אין אוצר מילים
    כזה, טוב את קוראת אינציקלופדיות כל היום, לא קרן אור יקרה?).

    טוב אני פה בנתיים..

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, פשוט אני.

    אני
    19/12/2007


    כן, אני מאמינה שהבראוניז יצאו נפלא. ולמה לא, בעצם? מה כבר יכול להתחרבש בשוקולד, חמאה, סוכר, קקאו, ביצים וברנדי/יין? מממ...גרררר... (הייתי יכולה לחסל כל מרכיב בנפרד).

    ואני צמודה למפזר חום, סוודרים ושני זוגות גרביים, כך שעכשיו נעים לי...

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, אהבתי את השיר!

    אני
    19/12/2007


    אני רואה שלאט-לאט את מתחילה לפתוח את המגרה... מצוין! אשמח לקרוא עוד מפרי עטך. אני שמחה לשמוע שנהנית היום ושהיה לך טוב! ורק תדעי לך שעניתי לך עכשיו וכתבתי לך מייל תשובה, אך ברגע האמת נזרקתי החוצה והכל נמחק! ססססאאמק!!! שוב יש בעיות בדואר! טוב, אז אני מניחה שאכתוב לך שוב מחר.

    רק טוב, מקסימה!

    שלך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום