מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הלווווווווניצוצות19/12/2007
היי בנות, מה נשמע?
אני האמת מתה מעייפות, אבל בסדר..
עוד כמה דקות נכנסת להתקלח,
נראה לי הקשר שיש לי עם אותו בחור שסיפרתי לכן, עומד להסתיים...אפילו נהיה לי עצוב קצת.
אני כבר יומיים וחצי לא מרגישה ממש טוב, אתמול הקאתי, לא לא ממש לא בכוונה,
אני גם לא הייתי מקיאה בכוונה, רשמתי לכן אתמול שאני מרגישה שמשהו מתחיל לעלות לי..לא?
כנראה הייתי צריכה להקיא..פשוט להקיא, ולא דווקא באופן פיזי, אבל זה מה שיצא..
לאחר שאתמול בבוקר הקאתי קצת בצורה האחרת של ה"הקאה" , והאמת אני לא יודעת אם זה
שיחרר משהו, אם זה עשה יותר טוב.
אני אפילו קצת בשוק מעצמי שהצלחתי להוציא את זה ככה, אבל אמרתי כבר שאני מאמינה שלכל
דבר יש סיבה, ואם זה יצא אתמול ככה, אז כנראה שזה מה שהיה צריך להיות, וכנראה שזה היה
עם הבנאדם המתאים, מקווה רק שלא הכבדתי עליו מדי..כן שוב רגשי האשמה.
בלונדי מה שלומך..איך את היום?
את לא ממש מספרת פה...רק כמה חצאי משפטים, אני מתארת לעצמי שעם הבנות האחרות
את מתכתבת במייל, ולי רק נראה שאת לא משתפת, טוב בכל מקרה אני מרגישה שאת מורידה
מעצמך את הנטל ואת לא עם זה לבד.
מאחלת לכן ערב נחמד,
אני עם תה ירוק עכשיו, יאמיייי
להת' בנתיים
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי פשוט אני!
בלונדי19/12/2007אני קודם שתיתי תה ירוק, וכעת אני עם קפה שחור!! יאמי!!!!!!!!!!!!!
קשה לספר פה, ולי אישית בכלל קשה לספר... תודה על הדאגה!
עומד להסתיים הקשר??? אני לא כלכך יודעת איפה את עומדת עם זה, אז אני לא יודעת מה להגיד לך.
שיהיה לך ערב נעים וחמים!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלונדייינה
ניצוצות19/12/2007תגידי איך את שותה קפה שחור עכשיו???
ומתי תלכי לישון בדיוק?
זהו סיימתי מקלחת רותחת עכשיו..והתחלתי עם המחשבות, ואני לא יודעת מה לעשות לגביו,
באמת שלא..
הוא טוב מדי, מקסים מדי..וממהר מדי.
זה החלק כנראה הלא טוב, אבל אולי רק לא טוב בעיני.
בא לי מזרק שוקולד ממקס ברנר
קרן אור איפה את??????????
בא לי משהו חם ומתוק.
טוב שימשיך לבוא לי.. חחח
בלונדי תגידי יש לך תאריך חזרה משוער במקרה?? הכוונה חזרה לישראל.!
טוב אני פה במחשב בנתיים, עושה סדר במשהו שאני צריכה לדבר עליו שבוע הבא,
לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל..
פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפשוט אני- שלום!!
בלונדי19/12/2007קודם כל- השעה אצלי היא שעתיים פחות מבארץ, כך שעוד סביר לשתות קפה בשעה 17:00 אחה"צ. בהחלט בסדר. ואני רגילה, שנים של שתיית קפה שחור, ושנים של שתייה מוגזמת שהייתה סותמת את הרעב, כולנו מכירות את זה. בלי סוכר או סוכרזית, כמובן!! ובלי חלב, בעעעעע!!
בקשר לבחור... בן כמה הוא? בגילך? מבוגר יותר?
אמרת שהוא ממהר מדי. אבל את לא חייבת למהר לשום מקום. את יודעת, וקשר לא חייב להגמר בגלל זה. תדברי איתו, תגידי איך את מרגישה ותגידי בדיוק מה הקצב שאת רוצה בשביל כל דבר...
אף פעם לא טעמתי "מזרק שוקולד"... נשמע מבטיח!
המשך ערב נעים!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

