הלוווווווו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הלוווווווו
    ניצוצות
    19/12/2007

    היי בנות, מה נשמע?
    אני האמת מתה מעייפות, אבל בסדר..
    עוד כמה דקות נכנסת להתקלח,
    נראה לי הקשר שיש לי עם אותו בחור שסיפרתי לכן, עומד להסתיים...אפילו נהיה לי עצוב קצת.
    אני כבר יומיים וחצי לא מרגישה ממש טוב, אתמול הקאתי, לא לא ממש לא בכוונה,
    אני גם לא הייתי מקיאה בכוונה, רשמתי לכן אתמול שאני מרגישה שמשהו מתחיל לעלות לי..לא?
    כנראה הייתי צריכה להקיא..פשוט להקיא, ולא דווקא באופן פיזי, אבל זה מה שיצא..
    לאחר שאתמול בבוקר הקאתי קצת בצורה האחרת של ה"הקאה" , והאמת אני לא יודעת אם זה
    שיחרר משהו, אם זה עשה יותר טוב.
    אני אפילו קצת בשוק מעצמי שהצלחתי להוציא את זה ככה, אבל אמרתי כבר שאני מאמינה שלכל
    דבר יש סיבה, ואם זה יצא אתמול ככה, אז כנראה שזה מה שהיה צריך להיות, וכנראה שזה היה
    עם הבנאדם המתאים, מקווה רק שלא הכבדתי עליו מדי..כן שוב רגשי האשמה.

    בלונדי מה שלומך..איך את היום?
    את לא ממש מספרת פה...רק כמה חצאי משפטים, אני מתארת לעצמי שעם הבנות האחרות
    את מתכתבת במייל, ולי רק נראה שאת לא משתפת, טוב בכל מקרה אני מרגישה שאת מורידה
    מעצמך את הנטל ואת לא עם זה לבד.

    מאחלת לכן ערב נחמד,
    אני עם תה ירוק עכשיו, יאמיייי

    להת' בנתיים

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הלוווווווו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי פשוט אני!

    בלונדי
    19/12/2007

    אני קודם שתיתי תה ירוק, וכעת אני עם קפה שחור!! יאמי!!!!!!!!!!!!!

    קשה לספר פה, ולי אישית בכלל קשה לספר... תודה על הדאגה!

    עומד להסתיים הקשר??? אני לא כלכך יודעת איפה את עומדת עם זה, אז אני לא יודעת מה להגיד לך.

    שיהיה לך ערב נעים וחמים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדייינה

    ניצוצות
    19/12/2007

    תגידי איך את שותה קפה שחור עכשיו???
    ומתי תלכי לישון בדיוק?
    זהו סיימתי מקלחת רותחת עכשיו..והתחלתי עם המחשבות, ואני לא יודעת מה לעשות לגביו,
    באמת שלא..
    הוא טוב מדי, מקסים מדי..וממהר מדי.
    זה החלק כנראה הלא טוב, אבל אולי רק לא טוב בעיני.

    בא לי מזרק שוקולד ממקס ברנר
    קרן אור איפה את??????????
    בא לי משהו חם ומתוק.
    טוב שימשיך לבוא לי.. חחח

    בלונדי תגידי יש לך תאריך חזרה משוער במקרה?? הכוונה חזרה לישראל.!

    טוב אני פה במחשב בנתיים, עושה סדר במשהו שאני צריכה לדבר עליו שבוע הבא,
    לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל..
    פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ

    אני



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט אני- שלום!!

    בלונדי
    19/12/2007

    קודם כל- השעה אצלי היא שעתיים פחות מבארץ, כך שעוד סביר לשתות קפה בשעה 17:00 אחה"צ. בהחלט בסדר. ואני רגילה, שנים של שתיית קפה שחור, ושנים של שתייה מוגזמת שהייתה סותמת את הרעב, כולנו מכירות את זה. בלי סוכר או סוכרזית, כמובן!! ובלי חלב, בעעעעע!!

    בקשר לבחור... בן כמה הוא? בגילך? מבוגר יותר?
    אמרת שהוא ממהר מדי. אבל את לא חייבת למהר לשום מקום. את יודעת, וקשר לא חייב להגמר בגלל זה. תדברי איתו, תגידי איך את מרגישה ותגידי בדיוק מה הקצב שאת רוצה בשביל כל דבר...

    אף פעם לא טעמתי "מזרק שוקולד"... נשמע מבטיח!

    המשך ערב נעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום