מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ערב נעים בנות יקרות!קרן אור19/12/2007
בלונדי-שמחה שהצלחתי לחמם לך מעט את הלב,התכוונתי לכל מה שכתבתי ואני מקווה שתוך כמה ימים ערפילי האי וודאות יתחלפו במשהו ודאי פשוט וקל..תודה על המחשבה על להאכיל אותי,אבל נראה לי שלא חסר לי כאן...
פשוט אני-תמשיכי לפנטז על המזרק שוקולד,בדיוק כפי שאני אמשיך לפנטז עליו,כיוון שהילדים חיסלו אותו עוד לפני שהגעתי הביתה היום(ואולי טוב שכך,כי חיסלתי חצי תבנית של בראוניס...ןעכשיו שאני חושבת על כל המרכיבים בנפרד נהיה לי רע...חחח...)
ועוד משהו אבל רציני-אני חושבת שלפעמים כשמקיאים נפשית,זה מתבטא גם פיזית.אבל צריך לעבור את המחסום הזה,תמיד צריך לשבור את קשר השתיקה.ברור שזה יהיה קשה כי את לא רגילה,אבל אח"כ התחושה של הגוש שתמיד ישב בפנים מתחלק לעוד מישהו ולפחות יש הקלה כי גם לשמור על משהו בפנים ולחיות בסוד זה קשה.ואולי הכי קשה.צריך לתת לאמת את הממשות הראויה שלה ומתוך זה לצמוח.ולא,מי שאוהב אותך ואיכפת לו ממך לא מרגיש שזה כבד או מעיק לו מידי.אז הסירי דאגה מלבך.לגביי הבחור-את נמצאת כרגע עם עצמך במקום שלקבל החלטה זה לא דבר חכם כרגע.קחי הפסקה (לא ניתוק) ולפעמים בשלבים האלו עולים רגשות שעד היום לא הרגשנו,לכי תדעי,אולי יתברר לך שהקשר חסר לך דווקא...
פרפרה-אני שמחה ע"כ שאת מעלה על הכתב את המציאות עימה את חיה,אבל לא ברור לי למה את בוחרת להמשיך בה.את יודעת הרי שזה הרסני,ואת גם יודעת שמן הסתם את תתמוטטי באיזשהו שלב,לא עדיף לעצור לפניי??הרי אי אפשר לחיות עם התעמלות אובססיבית(שלא ברור לי איך את מצליחה בכלל) ועם הרעבה,עבודה,ושיגרה.בסופו של דבר זה יגמר,ולא טוב.זה גם גורם לך לחוסר יכולת לפנות מקום לדברים אמיתיים,לזוגיות,לפנאי,לחברה.אני מקווה שמתי שהוא נהיה חלק בכיוון בריא אצלך,ואין טעם לנאום לך,כי ברור לי שזה יכנס ויצא כמו שזה,אבל אני באמת מקווה בשבילך שתצליחי מתי שהוא כן לראות דברים אחרים,כן לראות את עצמך כמו שהסביבה רואה אותך,וחבל לבזבז את כל האיכויות האלו בשביל כלום.אבל זה כבר שלך ותלוי רק בך,לטוב ולרע.זאת שאלה של גישה ושל החלטה.ואני מקווה שהקול השפוי שבתוכך יצליח לגרום לך לקבל החלטה נכונה על החיים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קרן אור...
בלונדי19/12/2007הנה אני כותבת משהו והולכת ועושה את אותו הדבר...
הקאתי.
מרגישה חרא.
פשוט חרא...
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמרתי או לא אמרתי??
ניצוצות19/12/2007
יקרה את קרן אור, אמרתי שיגמר עוד לפני שתבואי???
כן כן בבוקר אמרתי לך..
ואת..."יש שם 60 מ"ל, הם בחיים לא יסיימו את זה" -נוווו את רואה!!
אני תמיד צודקת!
תודה על דברייך, תודה תודה תודה
ואין לי עוד מה להגיד
רק שאני אוהבת אותך
ולגביו-אני לא יודעת, באמת שלא...אני מרגישה רע שאני משאירה אותו ככה באוויר, והאמת הכי
עצוב זה שהוא לא קולט נראה לי...או שאולי לא רוצה להראות לי שכן.
תפסיקי לסנן אותי
אוהבת
פשוט אני
ובלונדי-תנסי להחזיק מעמד, אין לי מושג מה עובר עלייך, רק ברור לי שמשהו מאוד לא טוב,
אני מקווה שתמצאי את הדברים להאחז בהם,
אני למשל ברגעים האלה..חושבת על דברים של העתיד, על דברים שכדי שהעתיד הזה יגיע, לא אוכל
להמשיך בהרס הזה, וזה עוזר..לפחות לי, מהמקום שלי.
אני יודעת שאת חזקה, ואת גם יכולה למצוא את הכוחות שלך, את האמונות שלך.
תנסי רק להאחז במשהו, לראות את הנקודה הזאתי בעתיד..להאמין בה, לשאוף ולרצות להגיע אליה..
שזה יהיה המניע שלך...
פשוט אני
שמפה מישראל מקווה שתהיי בסדר, מקווה שתעברי את היום הזה, תנגבי את הדמעות,
ותגידי לעצמך שאת צריכה לקום מהמקום הזה, קומי
ואל תחשבי
ודי להקיא-זה רק מכניס אותך יותר עמוק, יותר עמוק ויותר בפנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פשט אני!
בלונדי19/12/2007כן אני יודעת.... הקאות לא פותרות כלום, אני יודעת את הכל, יודעת הכל!
לפעמים נראה כאילו החיים רק מנסים להכשיל אותנו, כאילו הכל צריך להיות כל כך מסובך, כאילו כלום לא יכול לבוא חלק...
יהיה בסדר, אולי... בסוף!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

