שוב אני...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שוב אני...
    פרפרה
    19/12/2007

    המשפט המדהים הזה שכתבה "פשוט אני" -
    "אלי-
    תן לי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    אומץ-לשנות את הדברים אשר ביכולתי
    ואת התבונה להבחין בין השניים"
    התפילה הזו מונחת אצלי על השולחן מגיל 10 בערך. קיבלתי אותה חרוטה על לוח עץ מתנה, ועד גיל 16-17 אפילו לא ממש הבנתי מה כתוב שם, ומהרגע שהבנתי - זה המשפט הכי חזק שיש בחיים, לפחות מבחינתי.

    בלונדי, קרן אור - אין לי באמת מושג איך פיזיולוגית אני מחזיקה מעמד, כבר אמרנו שהמשקל שלי ממש לא תת משקל, למרות המזון הכל כך מועט וכל כך הרבה ספורט, אבל כן - אני מורעבת, עם מחסור חמור בברזל,ף סידן ויטמין D, B12... אני ממשיכה כי הגוף שלי בגד בי או שאולי אני הרסתי אותו - תלוי מי מסתכל על זה, בכל אופן - זה המצב...
    לפחות עם האפיזודה של ההקאות האלה גמרתי. כמו הרבה דברים בחיים, זה גם עניין של החלטה, וכמו הפתיחה כאן למעלה - זה מסוג הדברים שביכולתי לשנות...
    תודה שאתן כאן - זה המקום היחיד שה"צד" הנסתר הזה בחיי , לפחות כלפי כל הסביבה שלי, יכול לצאת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב אני...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי פרפרה!

    קרן אור
    19/12/2007

    קראתי היום באיזשהי מצגת משפט מעניין:ככול שמוח האדם מטורף יותר,הטבע כועס יותר(באנגלית זה נשמע יותר טוב).וזה גרם לי להקביל את זה לגוף שלנו ככול שנתערב במנגנון הטיבעי שלו,כך זה יתנקם בנו ויחזור אלינו כבומרנג.זה גם לא שאלה של משקל או לא,כל גוף בהתאם לנטיה שלו יתמוטט במצב כזה,השאלה מתי ולמה.
    ואני כאן פרפרה,אין צורך להודות,ויותר מאשמח להיות חלק בתהליך בריא יותר.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפרה

    ניצוצות
    20/12/2007

    פרפרה אהבתי את מה שכתבת..
    אבל שתדעי לך שהמשפט הזה כתובבגדול על ספר "N.A" שמיועד לאלה שנגמלים מסמים,
    יש לו הרבה סדרות לספר הזה, כל יום אם אני לא טועה עם לומדים "שיעור" -והפתיח שלהם
    כל פעם מחדש כאשר עם נבגשים כקבוצה, זה הפתיח שלהם.
    "אלי תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם
    אומץ-לשנות את הדברים אשר ביכולתי
    ותבונה להבחין בי השניים"-האמת שגם אני מכירה אותו מגיל מאוד קטן.

    טוב אני פה עם הקפה,
    ומאחלת לך יום נעים
    ולכולן..

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפרה!

    בלונדי
    20/12/2007

    כמו שכבר נאמר פה, גם אני מאחלת לך שתמצאי את כל הכוחות לקום ולצאת מהמעגל המסוכן וההרסני הזה...
    הלוואי ותצליחי...
    אבל נראה שאת ממש כבר במצב רע מאוד.

    שיהיה לך יום קל!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו, פרפרה!

    בלונדי
    20/12/2007

    תת-משקל הוא לא תמיד המדד. הרי זה התעתוע שבבולימיה- כלפי חוץ הכל נראה "בריא", אך בפנים הכל נהרס.
    רק מי שלא מבין דבר בה"א, יכול לחשוב שבולימית בריאה, כי היא הרי "לא רזה מידי, היא בסדר"...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי

    פרפרה
    20/12/2007

    התעתוע מוכר, אני חושבת שבמקרה שלי הוא יותר לכיוון האנורקסיה, זה מה שהכי מתעתע...אם אני חיה על 500 קלוריות ליום, ומוציאה 1,000 ביום באימון כל יום, ששה ימים בשבוע ולפעמים גם שבעה - זה התעתוע הכי גדול...
    אגב, לא הקאתי מהיום, כמו שהבטחתי לעצמי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפרה!!!!!!!

    בלונדי
    21/12/2007

    אני לא מבינה בכלל איך את עומדת על הרגליים....
    אני זוכרת אותי בימים כאלה, פשוט גפרור תלוש וחסר אנרגיה לחלוטין!!!

    מאחלת לך שתצליחי לגבור על זה ולהוציא עצמך משם!

    סופ"ש נעים שיהיה לך!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום