היי שוב!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי שוב!
    קרן אור
    21/12/2007

    פשוט אני -מסכימה ומזדהה עם חלק מהדברים שכתבת..אבל ילדה כבר לא אהיה,לצערי כשלתי או לא הוכנתי נכון לחיים בתור ילדה,ואת הנעשה אין להשיב,אלא ללמוד מזה ולדעת להמשיך.בנקודה שטעיתי כבר לא אוכל לגעת שוב,אבל אוכל ליישם בחיים בוגרים יותר...
    ולך,גם את היית ילדה.אין לך מה לשחזר כי הנסיבות לקחו ממך את התמימות את החום,ולצערי לא ניתן להחזיר את זה.אבל מסביב ישנם אנשים שיחבקו את הנערה שהפכת להיות,וכולי תקווה שיום אחד גם את תרגישי את החמימות המתפשטת בפנים,ולא את אותו חור את אותה ריקנות שנשארה שם..,ותביני לבד שזה המקום שלך.וכמובן שזה יותר מישמח אותי אם נביט בעוד כמה שנים ביחד לאחור ונדע שגם העבר שלך על שלל כוויותיו הונח בצד והעתיד וההווה הם מה שמנחה אותך.
    כרונית-מסכימה איתך,ללא ספק סגירת מעגל.אם כי ידרשו לי עוד הרבה ימים כדי לסיים לקרוא את כל "השלל".מאחלת לך שהיום שלך שוב יתהפך בעוד כמה שעות לאורם החמים של הנרות...
    שלכן באהבה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי שוב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אורררררררר

    ניצוצות
    21/12/2007

    דיברנו על זה כבר שהעתיד שלי הוא מה שמנחה אותי
    ללא העתיד היה לי מאוד קשה להמשיך
    העתיד "מונח" לפני כל יום וכל דקה מחדש.
    אז מה לא היה ברור במה שכבר אמרתי כל כך הרבה פעמים???.

    אוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט אני!

    קרן אור
    21/12/2007

    הבנתי את מה שאמרת...את לא הבנת את כוונתי-אני כתבתי שאני מחכה ליום שמה שאת רואה היום בעתיד,יהפוך להיות ההווה שלך.
    וזה יקרה,אם תשמרי על עצמך בדרך...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום