בוקר טוב !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב !
    קרן אור
    23/12/2007

    היני עוד שבוע נפתח ורציתי לאחל לכולנו שבוע טוב....
    בלונדי-נעלמת לי אתמול...אני מקווה שאת בסדר,ואשמח לשמוע עידכונים.
    פשוט אני-מקווה שתדעי לנצל את הימים הקרובים כדי להפיק מהם משהו(לפחות אם כבר יצאת..)
    כרונית-השמש מאתמול נדחתה עם השחור...טוב,אז מקווה שעם הימים השחור ילך ויצטמצם ויפנה את מקומו לצבהים בהירים יותר(את יודעת,גם את הצבע השחור ניתן להבהיר,זה דורש אומנם זמן,אבל עם הרבה צבע לבן הוא בסוף נכנע...)
    מקווה שלא שכחתי אף אחת.כמו שאתן רואות אני גוררת את תחילת היום,מנסה להרוויח עוד קצת זמן שקט עם עצמי...
    שיהיה לכולנו יום נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יפה!

    בלונדי
    23/12/2007

    מה שלומך הבוקר??
    נעלמתי עקב עיסוקים חיוביים.. קצת טיולים ובילויים! אספר לך על כך בהזדמנות... כי כעת אני מתארגנת לתזוזה!
    מבטיחה לשלוח מייל כאשר אשוב!!

    אני מאחלת לך ולכולן יום נעים וקל ושבוע חיובי!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום