בוקר טוב לכולן!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב לכולן!
    בלונדי
    24/12/2007

    אצלכן כבר צהריים... אבל לא חשוב- העיקר הכוונה.

    מה נשמע?
    איפה כולן?
    טוב יש לכן עיסוקים חשובים... אני מבינה!

    קרן אור- מה שלומך? פיזית ונפשית? האם את מרגישה טוב יותר? לא שכחתי אותך ועוד מעט אתפנה לכתוב לך מייל...

    כרוניתוש- שולחת לך את כל החיבוקים שאפשר לשלוח ואת כל האור שיש בעולם. יודעת שלא קל לך ורק מקווה שייטב לך כבר... ויהיה בסדר! קיבלתי את מיילך השני, ועוד מעט אענה לך. תודה!

    פשוט אני- מה קורה? מה חדש? מה עם המרק בשקית??? חחח!

    טוב, אני בסדר... מרגישה בסדר, נראה לי. אז נשתמע מאוחר יותר.

    נשיקות לכולן ויום טוב וחמים!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה!

    קרן אור
    24/12/2007

    אני קצת תשושה ועייפה מכל הלחץ המצטבר אבל נראה לי שמחר אקח חופש ולא אעשה כלום רק אשכב במיטה ואשן...חחח...(כמו שאני מכירה את עצמי ברגע האמת בטח אשתפן)
    אבל אני עוד שעה יוצאת לכיוון הבית,אחרי הישיבה הבאה.
    מחכה למייל ממך, ומקווה שאת חשה בטוב פיזית ונפשית.
    שלך,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה רעיון טוב!

    בלונדי
    24/12/2007

    קחי יום חופש להתבטל!! נשמע לי רעיון אדיר בשבילך!

    אני קצת חלשה פיזית, אבל בסדר. יהיה בסדר.

    פה חג! הכל כל כך חגיגי ומקושט, זה מקסים!!!!


    טוב שיהיה לך המשך יום קל וענעים ותרגישי טוב, תנוחי קצת!!!!


    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום