בוקר טוב יקרות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב יקרות!!
    קרן אור
    25/12/2007

    אז כמו שהבטחתי לקחתי חופש מהעבודה היום(אני זוממת גם את מחר),וסוף סוף הבית שקט ואני שותה את הקפה בשקט ובעודו רותח(תצחקו עליי,אבל אפילו את הדבר הפעוט הזה אין לי בשיגרה)אז לפניי שאכנס למיטה ואנוח כמה מילים:
    בלונדי-שלחתי לך מייל תשובה אתמול,מקווה שקיבלת.
    כרונית-הבנתי שיש לך בעיה במחשב,תפרשי בשיא אין בעיה(סתם צוחקת....),מקווה שקמת ליום יותר טוב מכל הבחינות.שולחת לך נשיקות וחיבוקים(יש לי ספר מאלו שקיבלתי ממך אתמול,ותודה נשמה שלי)
    פשוט אני-את לא צריכה להרגיע אותי,אני בסה"כ חושבת על טובתך.השאלה היא האם את רגועה??את יודעת לפעמים אנחנו מסתכלים קדימה ושואפים להתקדם,מחכים לעתיד הזה שאנחנו רואות לנגד עינינו,אבל האם אנחנו רואות באמת מה קורה איתנו בהווה??האם אנחנו יוזמות מהלכים כדי להגיע לנקודה של העתיד.הרי את יודעת שבעצם אין עבר,אנחנו חיות אותו כל יום,והעתיד הוא ההווה שלנו בעצם.אז קדימה לפעול,לקום ולשנות.ונכון את עושה את זה,אבל לפעמים אני רואה שכך בלי שאת שמה לב את עושה הרבה ויתורים,בדברים מהותיים.ואני הראשונה שמניפה את השלט,רק בשבילך.

    בנות יקרות,אני הולכת להתחיל את היום,
    ובלונדי-הולכת לנסות מתכון חדש(אבל קודם צריכה לצאת לסופר...) ולאפות לשם שינוי.אספר איך יצא.יום נעים,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב יקרות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קרן אור!!!!! וכולן!

    בלונדי
    25/12/2007

    יפה שלי, עכשיו שיגרתי אליך מייל.. כן רק עכשיו. ואני כל כך שמחה לגלות שאת בכלל בבית, קיוויתי שתוכלי לקחת כמה ימי חופש מהעבודה, כדי למנוע התמוטטות עצבים!! ואני ממש שמחה לגלות כי עשית זאת.
    אבל בבקשה ממך, תנוחי!!! אל תבשלי כל היום!!! רק תנוחי ותמלאי את המצברים. תשתעממי, תקראי ספר, תצפי בטלויזיה, העיקר תנוחי!!!
    וכמובן- שלחי אלי את המתכון!!! חחחח....

    כרוניתושששש- יקירה!! מה שלומך היום? לא שמעתי ממך כלום אתמול, ואני רואה שקרן אור כתבה פה משהו על תקלה במחשב שלך... אז אני מקווה שהיא תתוקן במהרה!! ורק דעי שאני חושבת עליך כל הזמן, ושולחת לך מיליון חיבוקים חמים!!!!!!!!!!!!!

    פשוט אני- מה חדש? מה שלומך היום?

    אצלי בסדר... חוץ מעייפות וכאבי ראש (שמייד יטופלו בשתיית מים), הכל די בסדר. היום חג! והכל סגור! חבל... אבל לא נורא, כי יש לי כל כך הרבה מה לעשות בבית, אבל לא בא לי!!! מכירות את זה??? בטוח שכן...

    טוב, זהו... אין לי מה לחדש! אני מחכה לשמוע מכן.. קרן אור- תשקלי חופש גם מחר!!!

    יאללה נשיקות! ויום טוב!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור- שלחתי שוב את המייל!

    בלונדי
    25/12/2007

    הגידי לי אם הגיע אליך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן,יקרה!

    קרן אור
    25/12/2007

    קיבלתי את המייל וכבר שיגרתי אלייך חדש.
    המשך יום נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו...

    קרן אור
    25/12/2007

    אפיתי עוגת שמרים עם בצק פריך ומדהים....אחד החולשות שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה לא פיייררררררררררר!!!!

    בלונדי
    25/12/2007

    אני מתה לעוגת שמרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואין פה דבר כזה בכלל!!!!!!!!!!!!!!
    שלחי לי קצת, אפילו פירורים!!!!!!!
    איזה כייף לך ולמשפחתך... כולי קנאה.

    קיבלתי את מיילך וכבר שיגרתי אליך תשובה...


    שיהיה לך המשך יום קל ותרגישי טוב, יקרה!

    נשיקות!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב!

    קרן אור
    25/12/2007

    לפני שאני גוררת את עצמי לפיזיו. רציתי לעדכן אותך שקיבלתי את המייל ואענה לך עליו יותר מאוחר היום.
    ולגביי עוגת השמרים,למה שלא תכיני לעצמך??זה קלי קלות,מה שנקרא ממש לא מסובך.אם את רוצה אשלח לך מתכון.הכנתי 4 שרוולים כאלו,3 מהם הלכו להקפאה כדי למנוע זלילה מיותרת...חחח..
    נשתמע יותר מאוחר,נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו בדיוק הסיבה למה אני לא מכינה!!!

    בלונדי
    25/12/2007

    כי זה יתחסל תוך דקה... ואוי ואבוי לנו...


    נשתמע מאוחר יותר!!

    נשיקות!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום