ערב טוב, אין לי כוחחח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערב טוב, אין לי כוחחח
    ניצוצות
    26/12/2007

    מה שלומכן בנות?
    אני לא משהו האמת, בסדר יעבור...
    ממש בא לי לברוח, פשוט לברוח ולהעלם מפה..לא ליותר מדי זמן, פשוט לכמה זמן..
    אני רוצה לקחת "מנוחה" , לרדת מהרכבת, לעצור קצת....אח"כ לעלות חזרה ולהמשיך..
    כרגע אני לא מרגישה שיש לי יותר מדי כוח
    לא יודעת
    אני מרגישה שאני מזייפת, בהכל..ואין לי כוח
    באמת אין לי כוח
    לפעמים אני לא מבינה למה אני מתאמצת כל כך, למה כל המחשבות האלה על ה"הווה" שעדיין
    לא הגעתי אליו בכלל, ופתאום בא לי לשכוח מהכל, להפסיק לחשוב...להפסיק לחיות בשביל
    העתיד הזה, להפסיק לחשוב בהגיון
    עייפתי
    וחלק ישאלו ממה, אבל עייפתי פשוט עייפתי באמת עייפתי, מהלחזיק את החיוך הזה, מלומר שהכל
    מעולה, שהכל מצויין, כל בטח אצלי תמיד הכל מצויין
    אין לי כוח אליה שוב, מיום ליום אני פחות סובלת אותה
    יותר סובלת ממנה
    פעם חשבתי שבחיים לא אוכל לשנוא אותה...אבל לאט לאט זה מתקרב לזה, גם מולה אין לי כוח
    לעשות יותר את הצגה של ה"נחמדה", בא לי לברוח מפה פשוט לברוח

    טוב עייפתי אתכן גם,
    סורי
    המשך ערב נחמד
    מקווה שעבר עליכן יום טוב וקל..

    אני





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב, אין לי כוחחח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בואי נברח ביחד!

    פרפרה
    26/12/2007

    כל כך כל כך כל כך מבינה אותך!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה!!

    ניצוצות
    26/12/2007

    אני בעד
    רק תגידי מתי...וכמה שיותר מהר בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות!

    קרן אור
    26/12/2007

    כמה שאני ברחתי אבל אתן יודעות מה??במקרה הטוב נשארתי במקום.הרגשות,התחושות והכאבים יהיו שם.הם ילוו אותנו אם לא נלמד לקחת שליטה עליהם.אם נמשיך לשחק את המשחק,אנחנו נשאר ללא כוחות.מה הפחד הגדול בלספר???אנשים שאוהבים אותנו יהיו לצידנו והם אלו שירימו אותנו בשתי כפות ידיהם,אתן יודעות למה??כי גם אנחנו היינו עושות את אותו דבר בשבילם.והם מצפים איתנו שאם יש בעיה שנבוא ונדבר,את התדמית המחיוכת אנחנו מכרנו,אבל היא לא משרתת כלום.למה לא לפתוח צוהר לעולם הפנימי שלנו,מה יקרה??
    אני מכירה את החיוך המאולץ,שנים חזרתי עם פנים כואבות,שנים שחקתי את המשחק.והחלטתי שלא עוד.אני בן אדם,אני אנושית,או שאולי זה מה שמפחיד אותכן??להיות אנושיות?לחוש?וגם היום אני לומדת להרפות,ולא קל לי אפילו עכשיו,אבל אני נעזרת ביקרים לי.אתן יודעות כמה שנים לא בכיתי ליד אנשים,ולמה כי תפסתי את זה כחולשה??לחוש,להיות ולהרגיש זה להיות רגיש,חם,אוהב.זה להיות קיים בעולם שאנו נמצאות בו,ואין לנו עולם אחר.
    אפשר לברוח תמיד,אבל לא עדיף לנסות להישאר???????????
    פשוט אני-לא עדיף לנצל את הבמה שיש לך(שאת יודעת כמה הייתי רוצה כזאת לעצמי)??דווקא עם הקרובים לך את לא נמצאת???מה מניע אותך??ההווה יתרחק עם הזמן ואיתו העתיד ואת יודעת למה??כי גם אם לא תרצי את חיה בעבר ועד שלא תקבלי אותו,תכאבי עליו,ותשלימי איתו,לא תוכלי לצעוד קדימה.אז אם העתיד חשוב לך,ואני יודעת שהוא כן,תתחילי בכנות.תתחילי באמת.ותבחרי לך את מי שאת מסוגלת להיות איתו כזאת,בלי לחשוב יותר מידי אם זה יעציב\יכאב\יפחיד אותו.אנשים מסוגלים להתמודד עם הכאב-אבל האם את מסוגלת??כל מה שאת עושה זה לברוח,אז אולי תעצרי,תסירי את המסכות ותגלי את עצמך????????
    ערב נעים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    קרן אור
    26/12/2007

    במקום להתמודד את משקיעה את האנרגיות שלך בלהסתיר,לא חבל??או שזאת האופציה הקלה יותר,לשחק את המשחק??להעמיד פנים??לנסות לשכנע את עצמנו שהכול בסדר.שהאושר מחכה לנו מעבר לפינה.אבל בלי שאת שמה לב הגוף צועק "לא עוד" וגם הנשמה אומרת לך "אני לא מאושרת"


    האם תקשיבי??

    יש קול קטן בתוכך שמודיע לך-אי אפשר יותר...


    וגם ממנו את בורחת...

    האם תשארי???????????.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור...

    ניצוצות
    27/12/2007

    קרן אור, תודה על מילותייך..
    אבל אני באמת לא מבינה מה את רומזת ומה את בעצם אומרת לי לעשות..
    אני נשארת ולא בורחת לשום מקום
    הנשמה שלי שצועקת אני לא מאושרת...תראי כבר דיברנו על מה זה אושר..
    אני באמת לא חושבת שכרגע אני יותר מדי מאושרת, אבל יש לי את הרגעים
    ואני לא חושבת שכל היום אני צריכה להסתובב באושר עילאי, אני מאמינה שכן בעתיד אני אהיה
    מאושרת, אחיה לפי מה שאני רוצה, ולא איך שהאנשים סידרו את "הקלפים", ואיך שהם הכתיבו לי.
    היום אני לא יכולה להיות מאושרת יותר מדי,
    אני לא איפה שאני רוצה להיות, ואת שואלת אותי איפה כרגע אני רוצה להיות? אז גם אין לי שום מקום אחר שהייתי מחליפה האמת.
    היום אני גם לא עם האנשים שאני רוצה להיות, ואת שואלת אם מי כן אני רוצה להיות? אז גם לזה
    אין לי מה להגיד לך
    בעתיד אני אהיה במקום שאני רוצה להיות, ועם האנשים שאני רוצה להיות
    וכן אני יודעת שלפעמים הדיבורים האלה על העתיד, נשמעים קלישאה ולא מציאותיים להווה של כרגע.
    אבל אצלי זה לא ככה, ואני יודעת שמשהו בתוכך מבין.

    טוב אני מקווה שהיום תתעוררי יותר טוב,
    תרגישי יותר טוב
    ותוכלי להתחיל לעבוד, הרי ברור לי שאת לא מתכוונת להישאר עוד יום..
    למרות שזה נשמע לי אחלה רעיון..... :)

    נשיקות,
    אני



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום