בוקר טוב!! גוד מורנינג!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!! גוד מורנינג!!
    בלונדי
    28/12/2007

    שלום בנות.
    הבוקר התעוררתי מוקדם, בסביבות 06:00. הראש מלא במחשבות שמפריעות לשינה... אז זהו, זה מה שקורה.
    אני פה עם הקפה של הבוקר.
    יום שישי!!! אתן לבטח שמחות. לא מאמינה שהגיע כבר יום שישי. בגלל החגים שהיו פה, איבדתי תחושת זמן! אבל אני בטוחה שאצלכן יום שישי הטוב מסמל דבר חשוב ביותר- חופש!!

    קרן אור- מה שלומך? פיזית ונפשית? האם את עובדת היום?

    כרוניתוש- חחח, אמש התכתבנו באנגלית. המחשב עשה לי קצת בעיות עם העברית. שמחה שענית לי ושמחה שאת בסדר. נשיקות!!! ושיהיה לך היום יום נעים כל כך וללא אף טיפת עצבים.

    פשוט אני- את עוד כאן? או שברחת? חחח.. סתם! אני מאוד מקווה שאת מרגישה קצת יותר טוב היום.. וגם פרפרה!!!

    טוב, מחכה לשמוע מכן...
    ושיהיה לך סופ"ש נפלא וחופשי ממטלות!!!!!!!!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!! גוד מורנינג!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, כמובן ש...

    אני
    28/12/2007


    תגובתי לכאן קפצה לשרשור chronic.

    :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום