שלוםם לכן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלוםם לכן
    ניצוצות
    28/12/2007

    מה שלומכן?
    בלונדי איך את? קראתי בתגובות עכשיו שאת לא ממש טוב בזמן האחרון, יש משהו מיוחד
    שגורם לך להרגיש ככה? קצת בדאון נשמעת לי.
    כרונית-מה איתך?

    אני לא מזמן חזרתי משני סבובים של 10 ק"מ, התקלחתי, ועכשיו אני פה.
    עייפה האמת, אבל עושה לי טוב ללכת.
    עברו עלי יומיים לא קלים, אבל אני מקווה שמחר אקום לבוקר יותר טוב, ואולי תחילת השבוע
    גם יהיה שיפור במצב, כרגע אני יודעת שיש כאלה שמרגישים יותר רע ממני, ולהם אני מחזיקה
    אצבעות שיהיה שיפור במצבם.
    קצת יש לי חוסר מצברוח, אבל אני מנסה לשפר את זה ככל יכולתי,
    לא בלונדי, לא ברחתי...חחחח עצרתי את עצמי בסוף..
    אולי אני אצא איתו היום, אני מרגישה שאנחנו מאוד מתרחקים, כן זה בגללי..אני יודעת
    אבל אין לי כרגע מה לעשות, אני לא מרגישה שלאלץ את עצמי להיות איתו, זה מה שיעשה באמת
    טוב...או שאני טועה?
    אני גם לא יודעת מה אני רוצה מעצמי, אני יודעת שאם אוותר ואגיד לו שעדיף שנסיים את זה, יכול
    להיות שאתחרט, אבל האם זה הוגן להשאיר אותו ככה? כשאני לא יודעת אפילו מה אני מרגישה??

    טוב אני הולכת להכין כוס תה
    (כן כן הרגיל, קינמון עם קצת קצת חלב :).





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלוםם לכן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה ההודעות לא הולכות לראש העמוד???

    בלונדי
    30/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום