היי יקרות שלי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי יקרות שלי!
    קרן אור
    28/12/2007

    חזרתי לא מזמן,אני הרוגה מעייפות,וגם לא מרגישה כ"כ טוב.ולא,גם לי אין מצב רוח,וגם המחשבות טורדות את מנוחתי(הטרודה במילא)
    בלונדי-תודה על האיחולים.אני מבינה שאין לך מצב רוח ואשמח אם תעדכני אותי..ורגע,התפריט להיום,זה לא פייר להשאיר אותי בלי נתח קטן..אני לא הכנתי כלום היום,ושנוררתי מאימי לא מזמן אוכל למחר.אז ספרי לי מה הכנת,שלפחות אתענג על המחשבה!
    כרונית-קיבלתי את המייל שלך.אני מקווה שאת חשה יותר טוב וגם אני רוצה לשלוח לך כוחות ואנרגיות,אבל האמת היא שאין לי ממה.אז אני מקווה שתסתפקי בנשיקות.
    פשוט אני-נראה לי שאת צריכה להחליט מה את רוצה ולא רק לגביי הבחור...ממה שאני שומעת ומבינה המצב הפיזי והנפשי שלך לא טוב,וזה בדיוק הזמן להבין שדרושה התייחסות לפני שמשהו ידרדר יותר.סורי,אבל זאת האמת ואני קולטת אותה.חישבי על העתיד שמחזיק אותך...את מתרחקת ממנו וזה הזמן לפעול כדי להגיע לשם.
    טוב בנות יקרות,אתן בטח מופתעות לקרוא אותי בנימה כזאת,אבל גם אצלי כלו הכוחות.
    מאחלת לכולנו שבת רגועה ועם הרבה מנוחה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי יקרות שלי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי קרן אור!

    בלונדי
    28/12/2007

    תרגישי טוב שם, את וכל המשפחה. והכנסי למיטה לישון...
    ליל מנוחה וחלומות פז.
    והתפריט של היום לא היה משהו בכלל... אעדכן כבר במייל.!

    יאללה מתוקה, שינה מתוקה!

    אוהבת,

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור יקרה!

    אני
    28/12/2007


    עברו עלייך יומיים קשים במיוחד, ולא פלא שכלו כוחותייך. מתוקה, עזבי את המחשב ואת כל השאר ולכי למיטה, לישון. אני מקווה שמצב בתך משתפר, ושהשיא מאחוריכן. מאחלת לך שינה רציפה ןהתעוררות לבוקר חדש ומאושש יותר.

    מקדמת את נשיקותייך בברכה ושולחת לך הרבה כוחות!

    אוהבת אותך,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום