איפה אתה?????

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפה אתה?????
    ניצוצות
    29/12/2007

    אם כל מה שתחיה שלך..
    ילד של שמיים,
    של אדמה
    של הים...
    אם תאמין במה שבלתי נראה..אני שואלת אותך איפה אתה?
    אם ההיסטוריה של הזמן היא אינסופית, והאדם לא מבין לאן הוא הולך..
    אם לסיפור של העולם אין תשבות..
    אני שואלת אותך איפה אתה
    בעיניים של אלה שסובלים?
    בעיניים של אלה שבוכים..?
    איפה אתה?
    בעיניים של אלה שמחכים
    בעיניים של אלה שנולדים..
    שצוחקים..שמשחקים.....
    איפה אתה?
    אם נועדנו להיות חופשיים? המחיר כבר שולם בלחיות..
    אי הצדק והבדידות שאנו יוצרים
    הבדידות והעצבות יכולה להרוג..
    אני שואלת איפה אתה?
    אותה היד שליטפה, היא היד שמענישה
    איפה אתה אלוהים?
    שאף אחד לא מוצא את היציאה..
    אני שואלת אותך-איפה אתה?

    ולמה אומרים שאתה נמצא בכל מקום..והרי לעולם לא נפגשנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפה אתה?????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים!!!

    בלונדי
    29/12/2007

    שמחה לשמוע שהשתפר המצב! מעולה...! ועכשיו, רק שילך וישתפר.
    והלוואי ותמצאי קצת זמן מנוחה לעצמך.. בין כל היתר.

    אני גם צריכה להתחיל בסידורים... המלאכה מרובה!! אבל העצלנות גוברת..חחח!!!

    כרוניתוש- קיבלתי את 2 פנינותייך. אני אענה לך מאוחר יותר! תודה!!! ואל תלמדי יותר מדי!!!


    שיהיה לכולן יום טוב ונעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום