צהריים טובים!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהריים טובים!
    קרן אור
    29/12/2007

    אפשר להגיד שהאיחולים שלכן עזרו,היה אומנם לילה קשה מתיש וארוך,אבל נראה לי שנכון להיום בבוקר המצב משתפר ואפילו שוחררנו מהמוקד.עכשיו רק צריך לחזור לשגרה כמה שיותר מהר...
    לא עשיתי כמעט כלום השבוע אז המלאכה רבה-יש לי כביסות,לנקות,להכין אוכל ובין השאר לטפל בשני זעטוטים שכל אחד מהם דורש את היחס שלי ובפרטיות...אבל שאלו יהיו הצרות שלי,נכון??
    אני לא יודעת מה אתן עושות ביום שבת זה,אבל מה שזה לא יהיה מקווה שאתן נהנות וצוברות אנרגיות וכוחות.
    שבת שלום,שלכן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהריים טובים!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שמחה לשמוע!!! :)

    ניצוצות
    29/12/2007

    אוו סוף סוף!! :)
    שמחה לשמוע!!!!!
    שתכנסו לתוך שבוע חדש, של בריאות...והמון המון המון בריאות!
    ובנתיים תהני לך קצת מהשבת היפה..תציצי החוצה ותראי איזו שמש יש, היא נגמרת מאוד
    מאוד אבל..
    בנתיים מקווה שירדה לך אבן מהלב קצת..
    ואולי קצת בין כל העיסוקים שיש לך בשבת לחוצה ועמוסה זאת, אולי קצת תתני לעצמך, אפילו
    קצת מנוחה והנחת רווחה..

    טוב יאללה
    המשך שבת נפלאה לכולכן

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום