בוקר טוב, יקרות!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב, יקרות!!!
    בלונדי
    30/12/2007

    יום ראשון... כן כן, אני יודעת היטב מה זה אומר. גם פה זה לא להיט.
    השכמתי קום. ומכיוון שאני "על קוצים", החלטתי כבר להשאר ערה ולא להלחם בשינה. אלך עוד מעט להתעמל קצת.
    האמת שקמתי עם "גרון", ז"א- הגרון מאותת שמשהו מתחיל. אולי אם אני אתעלם זה יעבור?! חחחח... נקווה שלא יהיה משהו רציני. אין לי כוח להיות חולה (שוב) דווקא עכשיו.

    קרן אור- יפה! איך את מרגישה היום? אני מקווה שאת בסדר. אני מבינה שמצב התחלואה בבית לא משתפר וכל פעם מתקיף מכיוון אחר. והלוואי ותעברו זאת כבר במהרה.
    אל תעבדי קשה מדי היום. אני מקווה!!!

    כרוניתוש- קיבלתי את מיילונך הקט. תודה!!
    אני שולחת לך חיבוקים ליום ראשון נעים וקל, בלי עצבים ושאר ירקות.

    ואני, סיימתי את הקפה, מתארגנת לכתוב קצת מיילים, ויוצאת להתעמל!

    שיהיה לכולנו יום טוב וקל, ושבוע נעים!!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב, יקרות!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בתוכנית...

    בלונדי
    30/12/2007

    כאבי גרון וכאבי אוזניים מתגברים.. ועימם גם כאבי ראש. אני חושבת שזה הזמן לחזור למיטה ולשכוח מההתעמלות של היום...
    אוווף!!

    שנרגיש טוב כולנו...

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדיינה! רק בריאות בריאות בריאות!

    ניצוצות
    30/12/2007

    בלונדי,
    חבל לי לשמוע שאת מרגישה ככה!!
    אין לכם איזה סוכריה למציצה להקלה בכאבי הגרון שם?..לפעמים זה עוזר.
    [האמת לי יש סיפור כרוני עם הגרון, שהייתי קטנה גם הוציאו לי את הפוליפ השלישי.
    וגם היום יש לי רגישות די רבה, הרגישות שלי היא מאוד בגרון, זה יכול להתבטא בכך
    שאם קורה משהו שמסעיר אותי, הגרון פשוט מפסיק לדבר, וכן זה קרה לי בעבר הרחוק.

    נראה לך שמתפתחת לך שם דלקת, או משהו ווראלי?

    ואם את ככה, אין שום צורך להתעמל!!!
    זה ידחה ליום אחר שתהיי במיטבך!

    (הנה את יודעת עלי עכשיו שאין לי את הפוליפ השלישי, ושאצלי דלקות גרון זה כרוני*).
    חחחח

    שולחת לך מלאן של איחולים להחלמה מהירה, וכמה שיותר מהירה!!

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי פשוט אני!

    בלונדי
    30/12/2007

    בוקר טוב.
    קמתי כעת מהשינה, לאחר שדחיתי הכל...

    אז קודם כל, בואי ואספר לך משהו על עצמי- אני העצלנית הכי גדולה ביקום, ותמיד מחפשת סיבות למה לא להתעמל. ולכן- אין כל צורך להניא אותי מכך, אני עושה זאת בעצמי. וכמובן שלא אלך להתעמל כאשר אני חשה ברע.

    לי אין שקדים! הם הוצאו עם הפוליפים בילדותי...

    אני שותה כעת תה עם ג'ינג'ר טרי ולימון.. מקווה שזה יעזור קצת. ו-כן, יש לי סוכריות מציצה, אך לא חשבתי בכלל להשתמש בהן.. הן סתם!

    טוב שיהיה לך המשך יום נעים!
    (-:

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי!!כבר שתיים בצהריים??

    ניצוצות
    30/12/2007

    שמחה לשמוע שאכן לא התעמלת!
    אני בעבר הייתי מתעמלת גם שהייתי בלי יכולת לזוז, כן הרצון הזה להרס יותר ויותר.
    שום דבר לא הספיק לי, רציתי לראות את עצמי על הריצפה...או לא לראות את עצמי בכלל.
    אבל אז במחשבות שלי זה לא מה שהיה, לא הייתי אומרת לעצמי שאני רוצה להרוס את עצמי,
    פשוט הייתי הורסת.

    כן אני יודעת שזה לא עוזר הסוכריות האלה, אבל את יודעת...לפעמים..
    נכון גם תמיד אומרים שכשמוציאים את השקדים לא סובלים יותר מדלקות גרון?
    כן גם זה בולשיט למרבה הצער=\

    התה שלך נשמע מאוד נחמד,
    אני עכשיו סיימתי לאכול מרק עדשים! (קרן אור-מרק עדשים אמיתי ולא משקית!!!! גם בזה
    יש מונוסודים וגלוטמט...? אמ המ חחחח).

    ועכשיו אני הולכת להכין לי גם תה
    קינמון עם קצת חלב :) (ממש קצת).

    ומקווה שהרגשתך הולכת ומשתפרת.
    איך בלב?

    פשוט אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חח שאני אתעמל??

    בלונדי
    30/12/2007

    אני גם בעבר הייתי מתעמלת קצת יותר, עקב הרצון להשיל כל טיפת בשר / שומן ממשקלי. אך חזרתי לעצלנות!!

    מרק עדשים זה מעולה... כייף לך! וזה הרבה יותר בריא ממרק בשקית.

    אני מרגישה סמרטוטית למדי.. והלב? הלב עסוק והראש עסוק... אבל הכל יהיה בסדר.
    אני הולכת להכין לי משהו לאכול, ולצנוח מול הטלויזיה.. לחכות שההשפעה תשתפר.

    תודה יקירה. והמשך יום נעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגישי טוב!

    פרפרה
    30/12/2007

    גם אני הייתי חולה בשבוע שעבר...פוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פרפרה!!

    בלונדי
    30/12/2007

    מה שלומך?
    איך הולך??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בלונדי

    פרפרה
    31/12/2007

    אני מקווה שאת משתפרת...
    אני באמת א יודעת מה לענות לך לגבי...אן לי תשובה מה איתי.
    עברו עליי ימים לא פשוטים - אבחנה מוטעית למחלה נוראית לאיש היקר לי בעולם...
    טוב שזה מאחורינו וטוב כל כך שזו טעות...
    אני פרפרה אמיתית- מרחפת מעל הכל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב פרפרה...!

    בלונדי
    01/01/2008

    מזל לפחות שהייתה זו אבחנה שגויה...

    נשמע שאת במצב לא טוב כל כך.. אני מאחלת לך שיבואו ימים טובים יותר.. ושיהיה לך טוב.

    ליל מנוחה!

    (-:

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום