בוקר טוב!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בוקר טוב!!
    קרן אור
    31/12/2007

    לא הייתי כאן אתמול,כי הייתי עמוסה בעבודה עד מעל הראש...
    בלונדי-מה שלומך בבוקר זה??האם מצב הגרון משתפר??
    כרונית-תודה על הדאגה יקירה,שולחת לך איחולים ליום מקסים.
    פשוט אני-כל הכבוד על מהלך היום אני יודעת כמה אומץ נדרש ממך כדי לעשות זאת...אני מאמינה שעם הזמן זה ילך ויהיה קל יותר...
    פרפרה-מה שלומך??את כותבת שגם את היית חולה,איך את??ובכלל אשמח לשמוע ממך ויאך עוברים עלייך הימים.

    טוב יקרות,חייבת לעבוד,יש לי דד-ליין עד מחר והמלאכה עוד מרובה.
    נשיקות ואהבה,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר טוב!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב.....

    בלונדי
    31/12/2007

    או שלא כל כך...
    לאחר רגיעה קלה בכאבים של אתמול, קמתי הבוקר עם כאבי אוזניים וגרון נוראיים, והראש הולם כמו פטישים. וכעת אני מודדת חום, ויש קצת..
    אז הנה הגיעה לה שפעת!
    אבל למה דווקא עכשיו?? אי אפשר לתאם איתי מראש?? חחח...

    קרן אור- יפה! שלחתי לך כמה מילים אמש. אולי לא קיבלת. ושלחתי משהו כעת. אני מבינה שאת עסוקה עד מעל הראש. ואני תוהה איך המרגש היום והאם יש שיפור כלשהו... !!

    כרוניתוש- יקרה שלי! קיבלתי את פנינתך לעת ערב.. שמחתי! ואני אשיבלך עוד מעט. מקווה שאת בסדר שם...

    טוב בנות, הלוואי וכולנו נרגיש טוב.. וכמה שיותר מהר!
    יום נפלא שיהיה לכן!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי יקרה

    קרן אור
    31/12/2007

    אני מקווה שנחת היום ושהשפעת תעזוב אותך במהרה...
    אני מתחילה להשתפר,רק שהייתי היום בבית עם בתי,כי גם היא עוד לא משהו...
    בכל און יהיה טוב,לא??
    קיבלתי את המייל שלך(באנגלית) אתמול וגם היום קיבלתי נוסף,אענה לך עליו יותר מאוחר,יקרה שלי.
    מאחלת יום נעים ותתכרבלי מתחת לפוך,לפחות זאת הפנטזיה שלי כרגע..
    נשיקות,קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!

    בלונדי
    31/12/2007

    אני מרגישה על הפנים.. חולה לגמרי.
    אני מבינה שגם אצלך לא בריאים לגמרי.
    מאחלת רפואה שלמה לכולנו ויאללה שנהיה בריאים כבר!
    נשיקות!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום